(عکس) تصویری از سردار آزمون که باشگاه زنیت را عصبانی کرد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه زنیت
مهاجم ایرانی تیم زنیت به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی با جریمه از سوی زنیت روبرو خواهد شد. 

به گزارش خبرآنلاین، باشگاه زنیت به رفتار سردار آزمون در زمان اپیدمی ویروس کرونا واکنش نشان داد. مهاجم ایرانی زنیت به دلیل نقض قوانین فاصله گذاری اجتماعی از سوی این باشگاه در معرض مجازات های جدی انضباطی و مالی قرار خواهد گرفت.

 

روز جمعه در سن پترزبورگ، مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ بین زنیت  و کرلا  برگزار شد که این دیدار به سود زنیت پایان یافت. روز بعد، صفا هادی، هافبک عراقی و سردار آزمون در یک عکسی همدیگر را در آغوش گرفتند و خیلی زود این  عکس از ملاقات این دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و عراق منتشر شد.

 

باشگاه زنیت پس از انتشار این عکس یادآور شد: "بازیکن ما در زمینه همه گیری COVID-19 قوانین مقرر در داخل باشگاه و تیم را نقض کرده و همچنین نگرش ناشایست خود را به این موضوع نشان داده است و با این کار نه تنها سلامتی خود بلکه سلامتی خویشاوندان و اعضای تیم را به خطر می‌اندازد.  

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه زنیت

این بازیکن امروز تست کرونا را پشت سر گذاشت و نتایج در ساعات آینده مشخص خواهد شد اما در هر صورت شدیدترین مجازات های انضباطی و مالی طبق پروتکل داخلی این باشگاه بر سردار آزمون اعمال می‌شود".  

 

سردار آزمون یکی از بازیکنانی است که گفته می شود قصد دارد در تابستان زنیت را ترک کند و از ناپولی به عنوان جدی ترین مشتری او یاد شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------