تیم داوری بازی پرسپولیس و الوحده معرفی شد | تست کرونای دوم استقلالی‌ها هم منفی شد



پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم داوری دیدار پرسپولیس ایران و الوحده امارات معرفی شد.

به گزارش فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسامی داوران دیدار نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه E بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات را در شرایطی اعلام کرد که داور وسط و کمک‌ها از کشور ژاپن، داور چهارم از کشور سوریه، ناظر بازی از کشور اندونزی و ناظر داوری از کشور ازبکستان انتخاب و معرفی شدند.

 

هیرو یوکی کیمورا (داور وسط)، تاکومی تاکاگی (کمک داور اول)، ایسائو نیشی هاشی (کمک داور دوم) و هنا هتاب (داور چهارم)، رونی جان سوهاتریل (ناظر بازی) و ولادیسلاو سیتین (ناظر داوری)، برای این دیدار معرفی شدند. گفتنی است؛ دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده امارات امروز چهارشنبه از ساعت ۲۰ به وقت محلی (ساعت ۱۹ به وقت تهران) در هند برگزار خواهد شد.

  

تست کرونای استقلالی‌ها منفی شد

در دومین تستی که از بازیکنان استقلال در عربستان به عمل آمد هیچ موردی ابتلا به کرونا دیده نشد.

پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش باشگاه استقلال، با مشخص شدن دومین مرحله از تست کرونا اعضای تیم استقلال، مشخص شد همچنان اردوی این تیم در وضعیت سفید قرار دارد و هیچ مورد ابتلا به کرونا در بین اعضای این تیم وجود ندارد.

 

استقلال در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

 

«احمد عبدالحلیم» سرمربی پیشین الوحده درباره این مسابقه گفت: دیدار با پرسپولیس سخت‌ترین بازی الوحده است چون همیشه بازی‌های نخست اهمیت دارد و پیروزی در آن پیام قدرتمندی برای سایر حریفان خواهد بود و یک شروع متمایز در مرحله گروهی است.

 

وی تاکید کرد: حضور عمر خربین سلاح سیار مهمی برای الوحده است بخصوص که اسماعیل مطر در این بازی غایب است. او یک بازیکن باتجربه و با استعداد است و حضورش در چنین مسابقاتی اهمیت دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------