بیوگرافی فدریکو کیه زا ; فوتبالیست حرفه ای ایتالیایی



فوتبالیست حرفه ای ایتالیایی, عکس انریکو کیه زا, تیم قبلی فدریکو کیه زا

فدریکو کیه زا فوتبالیست ایتالیایی

 

بیوگرافی و عکس های فدریکو کیه زا

آیا در جستجوی دانستن زندگی نامه فوتبالیست حرفه ای فدریکو کیه زای ایتالیایی هستید؟ آیا می خواهید دوران کودکی،اوایل زندگی،والدین،خواهر و برادر،اطلاعات شخصی در مورد زندگی او،سن یا نام همسرش را بدانید؟ اگر می خواهید درباره او بدانید ، این مقاله برای شما مناسب است پس تا پایان آن را مطالعه کنید.

چکیده ای از بیوگرافی فدریکو کیه زا

نام: فدریکو

نام خانوادگی: کیه زا

تاریخ تولد: 25 اکتبر 1997

محل تولد: ایتالیا

حرفه: فوتبالیست

 

فدریکو کیه زا کیست؟

 

عکس های فدریکو کیه زا, زندگی نامه فدریکو کیه زا, فدریکو کیه زا و همسرش

فدریکو کیه زا در تیم فیورنتیا بازی می کند

 

نام کامل Federico Chiesa و نام مستعار او Pepo است. او یک فوتبالیست حرفه ای ایتالیایی است. او در تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه فوتبال حرفه ای ایتالیا فیورنتینا به عنوان وینگر بازی می کند. این ستاره فوتبال ایتالیایی اولین بازی حرفه ای خود را برای فیورنتینا در سال 2016 در برابر یوونتوس اف سی در رقابتهای 2017-2016 سری آ آغاز کرد.

 

علاوه بر این ، او اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی ایتالیا در 23 مارس 2018 در یک بازی دوستانه با تیم ملی آرژانتین آغاز کرد. این فوتبالیست با استعداد ایتالیایی به سخت کوشی،مهارت های بازی،دریبل و سرعت معروف است.

 

ژن فوتبالی فدریکو کیه زا

 

بیوگرافی فدریکو کیه زا, عکس های فدریکو کیه زا, زندگی نامه فدریکو کیه زا

فدریکو کیه زا در سال 2018 برای اولین بار در تیم ملی ایتالیا بازی کرد

 

این بازیکن مهاجم که معروف به وینگر است شبیه هیچ بازیکن دیگری در دنیای فوتبال نیست. پپو تنها 23 سال دارد،ایتالیایی است و تمام ویژگی های یک مجری درجه یک را دارد. نباید برای هیچ کس تعجب آور باشد زیرا او در یک خانواده فوتبالی متولد شده است.

 

او به هر حال پسر انریکو ، مهاجم معروف ایتالیایی است. او فوتبال خود را با Stinginess ایالات متحده پس از تولد در جنوا ، ایتالیا ، در سال 1997 آغاز کرد. فیورنتینا و اسطوره سوئدی کورت همرین مربیان او در آن زمان بودند.

 

طبیعی است که وی برای پیشرفت بیشتر به آکادمی فیورنتینا رفت. مسیر شغلی او اساساً در سنین جوانی برای او تعیین شده بود و او با وفاداری آن را دنبال کرد. در سال 2016،او به عنوان یک حرفه ای به باشگاه مستقر در فلورانس پیوست. از آن زمان،او چندین بار برای آنها ظاهر شد. وینگر ما ترجیح می دهد در سمت راست زمین به عنوان بازیکن بازی کند. برای بازیکنان پای راست،این یک گزینه عجیب است.

 

او همچنین می تواند در جناح چپ بازی کند و به اندازه کافی همه کاره است تا به عنوان مهاجم دوم،هافبک دفاعی یا حتی هافبک مرکزی بازی کند. دفاع او نیز یکی از ویژگی های بارز بازی او است. او نماینده ایتالیا در رده های زیر 19،زیر 20 و زیر 21 سال بوده است و اکنون یکی از اعضای تیم بزرگسالان است.

 

زندگی گذشته فدریکو کیه زا

 

عکس های فدریکو کیه زا, زندگی نامه فدریکو کیه زا, فدریکو کیه زا و همسرش

فدریکو کیه زا به داشتن سرعت و مهارت دریبل بالا معروف است

 

برای شروع ، او به عنوان "پپو" شناخته می شود. فدریکو کیسه در 25 اکتبر 1997 در شهر بندری جنوا،شمال غربی ایتالیا،از مادرش،فرانچسکا لومباردی و پدرش،انریکو چیسا متولد شد.

فدریکو کیسه اولین فرزند از سه فرزندی بود که از والدین فدریکو کیه زا به دنیا آمد. اسطوره فوتبال یک ملیت واقعی اروپایی از اجداد ایتالیایی و تبار لیگوری است. او دوران کودکی خود را در فلورانس ایتالیا با خواهر کوچکترش آدریانا و برادر کوچکترش لورنزو گذراند. فدریکو فوتبال را در دو سالگی هنگامی که راه رفتن را یاد گرفت در فلورانس شروع کرد.

 

آغاز مسیر موفقیت فدریکو کیه زا

 

عکس انریکو کیه زا, تیم قبلی فدریکو کیه زا, مهارت های فدریکو کیه زا

عکس های فدریکو کیه زا

 

فدریکو اولین قرارداد حرفه ای خود را با فیورنتینا در فوریه 2016 پس از حضور چشمگیر در تیم زیر 19 ساله های این باشگاه به مدت دو فصل (2014-2016) امضا کرد.

او اولین بازی رقابتی خود را در کشور میزبان مقابل یوونتوس انجام داد که نتیجه آن شکست 1-2 بود. به دنبال آن ، او برای یافتن جایگاه و هویت خود تلاش کرد. فدریکو در همان مسابقه پس از به ثمر رساندن اولین گل حرفه ای خود در پیروزی 1–2 در خاک حریف مقابل قره باخت.

 

فدریکو تا سال بعد ، به صراحت در ژانویه 2017 ، هنگامی که قرارداد خود را با فیورنتینا تمدید کرد ، ثبات پیدا نکرد ، که باعث می شد او تا ژوئن 2021 بازی کند.

در سالهای بعد ، وینگر شروع به زدن گل های مهم و ابتدایی برای فیورنتینا در سری A. در ژانویه 2019 کرد ، او اولین هت تریک خود را برای این تیم در پیروزی 7-1 خانگی مقابل رم در بازی یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به ثمر رساند.

 

چشم اندازی از زندگی خانوادگی فدریکو کیه زا

 

تیم قبلی فدریکو کیه زا, مهارت های فدریکو کیه زا, همسر فدریکو کیه زا

فدریکو کیه زا فوتبالیست ایتالیایی

 

فدریکو از خانواده ای طبقه بالا است که با فوتبال زندگی می کنند و نفس می کشند. پدرش انریکو در آن زمان در زمینه ورزش فعالیت داشت و در زمان خودش یک فوتبالیست حرفه ای بود.

 

در نتیجه ، شایان ذکر است که جوانان دوست داشتنی این ورزش توسط پدرش ، که در او توانایی بالقوه ای را می دید ، و مادرش ، که از طرفداران بازیها و راهنمایی های فوتبالی شوهرش بودند ، به ارث برده شده و پرورش یافته بودند.

 

فدریکو کیه زا در سال های اولیه فوتبال

فدریکو در تعهدات فوتبالی کوتاهی نکرد. در واقع ، او هرگز پدرش را فراموش نمی کند که به او می گوید 100 درصد تمرین کن انگار هر تمرین خود بازی است.

در نتیجه ، صعود فدریکو از طریق فیورنتینا سریع و شایسته بود ، زیرا او مجبور به بازی به دلیل میراث فوتبال یا عناوین موروثی خود نشد. در عوض ، انتظار می رفت که او با رقابت و استحکام ، جایگاه خود را در شرکت و تبلیغات کسب کند.

 

زندگی خصوصی فدریکو کیه زا

 

فوتبالیست حرفه ای ایتالیایی, عکس انریکو کیه زا, تیم قبلی فدریکو کیه زا

فدریکو کیه زا و همسرش کاترینا سیاباتی 

 

با سرک کشیدن در زندگی شخصی فدریکو چیسا ، مشخص شد که او دو دوست دختر داشته و هیچ فرزند خارج از ازدواج نداشته است. کاترینا سیاباتی ، بانوی دوست داشتنی که در سال 2017 ملاقات کرد ، اولین بود.

 

آنها به خانه ای در بانک آرنو در توسکانی نقل مکان کردند و مدت کوتاهی بعد زندگی مشترک را آغاز کردند. متأسفانه ، این دو پرنده عاشق در اواخر سال 2018 از هم جدا شدند. فدریکو در سال 2019 با بندتا کوآلی آشنا شد و با انتشار تصاویری از آنها در حال تفریح در اینستاگرام ، رابطه خود را علنی اعلام کرد.

 

تیم قبلی فدریکو کیه زا, مهارت های فدریکو کیه زا, همسر فدریکو کیه زا

مهارت های فدریکو کیه زا

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------