توقف تصویر برداری یکی از سریال‌های تلویزیون



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

توقف تصویر برداری یکی از سریال‌های تلویزیون

جلیل سامان، کارگردان سریالی که برای پخش در دههٔ فجر امسال از شبکه سه انتخاب شده، از توقف تصویربرداری این سریال به دلیل آنچه «افشای بخشی از قصه توسط معاونت سیما» عنوان کرد، خبر داد.

کارگردان سریال «پروانه» در این‌ زمینه گفت: «چون این مساله به کارمان لطمه می‌زد، چند روزی است تصویربرداری را متوقف کرده‌ایم تا قسمت‌های اول را بازنویسی کنیم.»

او ادامه داد: «بخش‌های اصلی چهار قسمت اول «پروانه» را هنوز تصویربرداری نکرده بودیم، فقط بخش‌هایی از صحنه‌های خیابانی را گرفته بودیم و کار هنوز به لوکیشن اصلی این بخش‌ها نرسیده بود. این قسمت‌ها نیاز به بازنویسی مجدد دارند تا روند قصه با داستانی که معاونت سیما منتشر کرده متفاوت شود.»

جلیل سامان در ادامه گفت: «با روندی که پیش آمده، حتی ممکن است بخش‌هایی از داستان را حذف کنم که به کوتاه شدن کار و لطمه خوردن آن منجر می‌شود؛ کاری که معاونت سیما انجام داده برای ما عوارض زیادی دارد؛ مهم‌ترین آن این است که جذابیت و غافلگیری داستان از دست می‌رود که از ویژگی‌های اصلی آن است. اگر قرار است من کار را روایت کنم چرا آن‌ها داستانش را تعریف کنند؟»

این کارگردان خاطرنشان کرد: «متأسفم که با توقف کار، بیت‌المال از بین می‌رود چه کنیم که تیشه به ریشه‌مان زده‌اند.»

کارگردان سریال «پروانه» به مشکلات مالی در روند تولید این سریال هم اشاره کرد و گفت: «تا پیش از این مشکل بودجه هم داشتیم اما به خاطر این‌ که کار را به موقع برسانیم، مقاومت کردیم. ولی حالا با این کار، لطمهٔ جدی به ما وارد شده و گروه انرژی‌اش را از دست داده است.»

او تاکید کرد: «نمی‌توان یک گروه را مجبور کرد که 17، 18 ساعت در روز با انرژی کار کنند و هیچ توقعی نداشته باشند. بعضی از عوامل هم به خاطر نبود بودجه و این‌ که چند ماه دستمزد نگرفته‌اند از ادامه کار انصراف داده‌اند. به همین دلیل هم اگر بخواهیم کار را از سر بگیریم، باید بخشی از مشکلات مالیمان برطرف شود. هر چند ادامه این روند هم به ضرر گروه است چون هر روز توقف کار، ضرر زیادی خواهد داشت.»

سریال «پروانه» هم در شرایطی متوقف می‌شود که پیش از این سریال «روح‌الله» هم متوقف شده بود؛ این سریال برای دهه فجر شبکه دو و به کارگردانی راما قویدل آماده پخش می‌شد./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------