آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

پس اين زوج كي ازدواج مي كنند؟



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پس اين زوج كي ازدواج مي كنند؟

 «براد پيت» و «آنجلينا جولي» زوج افسانه اي هاليوود اعلام كرده اند كه مراسم رسمي ازدواجشان را تا پايان ماه مه (تابستان امسال) برگزار خواهند كرد. اين در حالي است به دلايل خاصي تعداد اندكي از طرفداران اين زوج هاليوودي ، آن را باور مي‌كنند.

دليل اول آنكه ماه مه زمان برگزاري جشنواره فيلم كن فرانسه است و بدون استثنا حضور «برادپيت» در اين مراسم حتمي است.چرا كه او بايد در مراسم فرش قرمز فيلم جنگ جهاني زي حضور يابد.دليل دوم اينكه بر‌انجلينا توجه زيادي به تحصيل فرزندانشان دارندو نمي تواننددر فصل امتحانات موجب مغشوش شدن ذهن فرزندانشان شوند.

در صورتي كه خبر ازدواج اين زوج را واقعي قلمداد كنيم، براي نهمين بار از سال 2006 است كه اين زوج مراسم رسمي ازدواجشان را برگزار خواهند كرد. بطوري كه از سال 2006 تاكنون 8 بار شايعه ازدواج آنها منتشر شده است.

در مارس 2006 اعلام شده «جولي و پيت» مراسم رسمي ازدواجشان را در كاخ مجلل «جورج كلوني» برگزار كرده اند. اين در حالي بود كه «كلوني» اين خبر را تكذيب كرد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بار ديگر در دسامبر 2006 خبر ازدواج جولي و پيت در آفريقاي جنوبي و با حضور اپرا وينفري و مدونا منتشر شد؛ در حالي كه جولي هيچ رابطه‎اي با اين دو شخص مخصوصا مدونا ندارد.

در مارس2008ماجراي ازدواج جولي و پيت بار ديگر بر زبانها افتاد. مجله استار ازدواج آنها را در نيواورلئان منتشر كرد كه خودش مجبور به ارائه تكذيبيه شد.

در ژانويه 2009 جولي در فرش قرمز فيلمش حاضر شد و در يك مصاحبه از پيت به عنوان همسرش ياد كرد. همين كلمه موجب شد بار ديگر بحث ازدواج آنها پيش كشيده شود و در اينجا بود كه جولي به قرار نامزدي با پيت اعتراف كرد.

در دسامبر 2010 اعلام شد كه پيت و جولي ازدواجشان را در يك منطقه استوايي برگزار كرده اند؛ در حالي كه جولي اذعان داشته تمايلي براي سفر به مناطق گرمسير ندارد.

در جولاي 2011 خبر ازدواج رسمي آنها در فرانسه منتشر شده كه اين خبر نيز دروغي بيش نبود.

در اوت 2012 تلويزيون فرانسه از ازدواج آنها در يك كاخ موزه تاريخي پاريس خبر داد كه گفته مي‌شود، جولي و پيت تنها با پوشيدن لباس رسمي ازدواج در مقابل دوربين يك عكاس قرار گرفته اند.

در دسامبر 2012 سرانجام اين زوج هاليوودي در منطقه «توركس اند كايكاس»(Turks & Caicos) نامزد شدند. همان زمان خبر ازدواج رسمي آنها براي كريسمس 2013 منتشر شد و حالا خبري ديگر براي ازدواج رسمي آنها در مه 2013 !!!/سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------