آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

خانه موزه «عزت الله انتظامی» به بانک اطلاعات از فعالیت‌های استاد انتظامی تبدیل می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,خانه موزه انتظامی

مدیریت خانه موزه انتظامی گفت: این مرکز تنها خانه موزه‌ای در ایران است که برای یک هنرمند سینما تئاتر شناخته شده در عرصه بین‌الملل ساخته شده است. .

به گزارش میزان،  به نقل از روابط عمومی خانه موزه عزت الله انتظامی، شکرخدا گودرزی که به تازگی مدیریت خانه موزه انتظامی را عهده دار شده گفت: اساس هر خانه موزه‌ای، حفظ عطر و بوی صاحب خانه است. خانه موزه استاد انتظامی متاسفانه به دلایل متعددی که مهم‌ترین آن تغییر کلی ساختمان است، آن عطر و بو را از دست داده است.در گام نخست برای بازگرداندن این عطر سعی داریم تا این خانه موزه به یک بانک اطلاعات و مرجع معتبر از زندگی و فعالیت‌های استاد انتظامی برای هر پژوهنده و بازدیدکننده‌ای تبدیل شود.

وی افزود: سعی داریم تا اسناد مربوط به استاد انتظامی، شامل اسناد تاریخی کتبی، تاریخ شفاهی، عکس‌ها و پوستر فیلم‌ها، نوشته‌ها، مصاحبه‌ها و هر آنچه ارتباطی با استاد انتظامی دارد را جمع‌آوری کنیم. تا وضعیت به گونه‌ای شود که تجربه این نسل از چهره‌های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون به نسل‌های آینده منتقل شود و نسل‌های بعدی بدانند استاد انتظامی چه مراحلی را گذراند تا تبدیل به آقای بازیگر شد.

خانه موزه استاد انتظامی تبدیل به بانک اطلاعات آقای بازیگر می‌شود
این کارگردان و بازیگر تئاتر توضیح داد: این مرکز تنها خانه موزه‌ای در ایران است که برای یک هنرمند سینما تئاتر شناخته شده در عرصه بین‌الملل ساخته شده است. به همین دلیل از ارزش بالایی برخوردار است و همین موضوع مهم‌ترین دلیل ماست تا با تغییرات در بخش سخت افزاری و نرم‌افزاری تلاش کنیم تا «خانه موزه استاد انتظامی» به یک پاتوق فرهنگی برای همه سنین تبدیل شود.

گودرزی با تاکید بر اینکه در زمان ایجاد این تغییرات، خانه موزه به فعالیت عادی خود ادامه خواهد داد گفت: قرار نیست با فعالیتمان چراغی را خاموش کنیم، بلکه تلاش می‌کنیم تا چراغ‌های بیشتری را برفروزیم، به همین دلیل سعی داریم تا با برنامه‌ریزی مدون سالن این مرکز را به یک سالن فعال در منطقه یک تبدیل کنیم که صبح‌ها میزبان تئاتر کودک و نوجوان و عصرها میزبان گروه‌های حرفه‌ای باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------