صدور مجوز نمایش «بیخود و بی جهت» در گروی تصمیم جواد شمقدری است!



  صدور مجوز نمایش «بیخود و بی جهت» در گروی تصمیم جواد شمقدری است!
علیرغم حذف یکی از شخصیتهای «بیخود و بی جهت» گویا همچنان وضعیت اکران این فیلم نامعلوم بوده و صدور مجوز نمایش آن در گروی موافقت رییس سازمان سینمایی است.

به گزارش شبکه ایران «بیخود و بی جهت» آخرین ساخته سینمایی عبدالرضا کاهانی که نمایش آن در جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان روبرو شده بود علیرغم انجام اصلاحات همچنان به لحاظ دریافت پروانه نمایش بلاتکلیف است.

حدود دو ماه می شود که کارگردان فیلم اصلاحات وارده از سوی اداره نظارت را انجام داده و اداره نظارت هم تلویحا اعلام کرده که فیلم مشکلی ندارد اما با این وجود مجوز رسمی فیلم صادر نشده است.

 فیلم بیخود و بی جهت, بازیگران فیلم بیخود و بی جهت

 
احمد مهرانفر، پانته آ بهرام، رضا عطاران و نگار جواهریان در نمایی از «بیخود و بی جهت»

عمده اصلاحیه های وارده به فیلم معطوف می شود به کاراکتر زن میانسالی که نقش مادر یکی از کاراکترهای اصلی را ایفا می کند؛ گویا مسئولان اداره نظارت از کاهانی خواسته اند این شخصیت کاملا از فیلم حذف شود و کاهانی که خود تهیه کنندگی فیلم را برعهده داشته و به لحاظ بازگشت مالی، اکران فیلم برایش از اهمیت بالایی برخوردار بوده ناچار این ممیزی را هم قبول کرده است.

اما با این حال هنوز مجوز اکران فیلم صادر نشده است و گویا جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی می بایست در این باره دستورات لازم را صادر کند! شنیده ها حکایت از آن دارند که حواشی ادامه دار اکران فیلمهای سینمایی در سال جدید که از نوروز آغاز شده و تاکنون هم ادامه پیدا کرده اصلی ترین دلیل تردید علیرضا سجادپور در اعطای پروانه نمایش به این فیلم بوده است. سجادپور برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید دستورات لازم برای اکران فیلم را منتهی کرده است به نظرات شخص شمقدری!

   فیلم بیخود و بی جهت, بازیگران فیلم بیخود و بی جهت

«بیخود و بی جهت» که از حضور بازیگرانی مانند رضا عطاران، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و نگار جواهریان سود می برد داستان دو زوج جوان را بیان می کند که درگیرودار یک اسباب کشی، اتفاقات عجیبی را پشت سر می گذارند؛ اتفاقاتی که ریشه در درک متفاوت آنها نسبت به مقولات مختلف و از جمله مذهب دارد.

گویا «بیخود و بی جهت» در لیست 15 تایی فیلمهایی که حوزه هنری با آنها مشکل دارد هم قرار داردو مسئولان حوزه در محافل خصوصی صراحتا مخالفت خود را با این فیلم اعلام کرده و از اکران آن در سینماهای خود سرباز خواهند زد..../شبکه ایران

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------