امسال کارگران چقدر عیدی می‌گیرند؟



رئیس کانون انجمن صنفی کارگران گفت: حداقل عیدی کارگران به میزان ۶۰ روز از دستمزد آن‌ها برابر با ۳ میلیون و ۳۳ هزار تومان است.

 به گزارش میزان ؛ناصر چمنی، رئیس کانون انجمن صنفی کارگران در خصوص عیدی سال ۹۹ کارگران اظهار کرد: هر سال برای عیدی کارگران تصمیم گیری نمی‌شود و قانون آن یکبار در سال ۶۹ به ثبت رسیده و تاکنون نیز طبق این قانون به کارگران عیدی پرداخت می‌شود.

 

وی افزود: کارفرمایان باید به هر یک از کارگران خود که یک سال تمام در کارگاه مشغول به کار بودند، برابر با ۶۰ روز از آخرین حقوق آن‌ها یعنی ۲ ماه، عیدی پرداخت کنند.

 

امسال کارگران چقدر عیدی می‌گیرند؟

 

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران بیان کرد: حداقل عیدی کارگران به میزان ۶۰ روز از دستمزد آنهاست و حداکثر آن ۹۰ روز است یعنی برخی کارگران، به میزان ۹۰ روز از حقوق یا دستمزد خود، عیدی دریافت می‌کنند.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, عیدی کارگران

چمنی ادامه داد: میزان عیدی پرداختی بستگی به کارفرما و تلاش کارگر دارد که بین ۶۰ تا ۹۰ روز از دستمزد به حساب وی واریز می‌شود.

 

وی مطرح کرد: کارگرانی که کمتر از یک سال در کارگاه فعالیت کردند، عیدی آن‌ها نسبت به ایام کارکرد در سال محاسبه می‌گردد.

 

رئیس کانون انجمن صنفی کارگران تصریح کرد: حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار تومان و حداکثر ۴ میلیون ۵۵۰ هزار تومان است، اگر در کارگاهی عیدی بالاتر از رقم حداکثری باشد، عرف کارگاه ملاک قرار می گیرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------