آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

بازداشت مديرعامل اسبق بانك سرمايه؛ خاوري چه شد؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , بانك سرمايه

 

«مديرعامل اسبق بانک سرمايه در اسپانيا بازداشت شد» با انتشار اين خبر در اذهان تداعي شد وقتي مي‌توانيم مديرعامل اسبق بانک سرمايه را بازداشت و به کشور منتقل کنيم ، چرا هنوز نتوانستيم محمود خاوري مديرعامل فراري بانک ملي را دستگير و به کشور منتقل و محاکمه کنيم.

 

سوال که مطرح است اينکه چرا تاکنون نتوانستيم «خاوري» را دستگير کنيم.حال همين مديرعامل اسبق بانک سرمايه بازداشت شده افکارعمومي انتظار دارند نسبت به خاوري هم به شکل عمل شود. در راستاي ماموريت ابلاغي رئيس قوه قضائيه و براي اولين بار يک مجرم بزرگ اقتصادي از اروپا به کشور بازگردانده شد. در پي تاکيدات و دستور رئيس قوه‌قضائيه مبني بر بازگرداندن مجرمين و متهمين اقتصادي، عليرضا حيدرآبادي‌پور مديرعامل اسبق بانک سرمايه که درحين تحقيقات مقدماتي از کشور خارج شده بود با تلاش پليس اينترپل جمهوري اسلامي توسط پليس اسپانيا دستگير و به کشور مسترد شد. اين اولين بار است که يک مجرم اقتصادي از اروپا به کشور بازگردانده مي‌شود. حيدرآبادي‌پور دو پرونده مهم فساد اقتصادي دارد. وي به اخلال در نظام اقتصادي از طريق خيانت در امانت و تحصيل مال نامشروع متهم بوده و در جريان محاکمه برخي از مديران بانک سرمايه در شعبه سوم دادگاه ويژه رسيدگي به جرائم اخلال‌گران در نظام اقتصادي کشور به طور غيابي به 12 سال حبس محکوم شده است. نامبرده براساس وضعيت قرمز اعلام شده از سوي بازپرس پرونده و با هماهنگي پليس اينترپل ايران شناسايي و دستگير و طي انجام تشريفات قانوني به کشور بازگردانده شده است.

 

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائيه، اهتمام دستگاه قضائي و ساير دستگاه‌هاي ذيربط براي بازگرداندن حيدرآبادي‌پور، اين زنگ خطر را براي ديگر غارتگران بيت‌المال که به خارج متواري شده و نزد کشورهاي غربي پناه گرفته‌اند به صدا درمي‌آورد که دوران خوش‌نشيني‌هاي اينچنيني آن هم با بهره از پول‌هاي غارت شده مردم به پايان رسيده و تمامي اين افراد دير يا زود به کشور مسترد و به عدالت سپرده خواهند شد.

 

 آرمان ملي

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------