آب آلوئه ورا معجوني همه فن حريف



 

حتماً تاكنون مطالب زيادي درباره بسياري از خواص مفيد و فراوان آلوئه ورا براي سلامت و شادابي پوست شنيده ايد، اما آيا از خواص منحصر به فرد آب اين ميوه براي سلامت كل بدن مطلع هستيد؟ آب آلوئه ورا يك نوشيدني كاملاً بي خطر، همه فن حريف و معجوني جادويي حاوي ريز مغذي هاي مختلف، ويتامين ها، املاح معدني، اسيد آمينه و ساير عناصر و املاح مهم و حياتي براي بدن است.

سايت اينترنتي كامن سنس در گزارش جديدي در اين باره آورده است: آب آلوئه ورا به دستگاه گوارش و هضم غذا كمك مي كند. اين نوشيدني به طور طبيعي دستگاه گوارش را پاكسازي و به حركات دودي روده كمك مي كند و در رفع يبوست مؤثر است حتي در بهبود و كاهش اسهال هم نقش مفيدي دارد.

آب آلوئه ورا سطح انرژي بدن را افزايش مي دهد. رژيم غذايي روزانه ما حاوي موادي است كه موجب خستگي و فرسودگي مي شوند درحالي كه مصرف روزانه اين آبميوه حس سلامتي را افزايش مي دهد، سطح انرژي بدن را افزايش داده و وزن بدن را درحد سلامتي نگه مي دارد.

اين آبميوه در بازسازي سيستم ايمني بدن نقش به سزايي دارد. آب آلوئه ورا براي افرادي كه دچار اختلالات مزمن سيستم ايمني هستند بسيار مفيد است و گلبول هاي سفيد خون را براي مبارزه با ويروس ها تحريك مي كند. آب آلوئه ورا خاصيت سم زدايي دارد. اين نوشيدني يك كمك مهم و طبيعي براي سم زدايي از بدن است.

همه ما از آنجايي كه زندگي پر تنشي را در طول روز تجربه مي كنيم و آلودگي محيط زندگي مان را فرا گرفته و از سوي ديگر به هله هوله خوري نيز عادت داريم نيازمند معجوني هستيم كه هر از گاهي بدنمان را ضدعفوني و پاكسازي نمايد. آب آلوئه ورا يك كوكتل غني از ويتامين ها و املاح معدني است كه به بدن قدرت مي دهد تا با اين استرس ها و فشارهاي روزانه مقابله كند.

اين نوشيدني درعين حال تأثير چشمگيري در كاهش التهاب ها در بدن دارد، انعطاف پذيري مفاصل را بهبود مي بخشد و به توليد محدود سلول هاي بدن كمك مي كند. عضلات مفصلي را تقويت مي كند و در نتيجه درد و التهاب را در مفاصل ضعيف و پير تسكين مي دهد.... /  خبر گزاری : فردا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------