یک غریبه روی نیمکت پرسپولیس در هفته اول/پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید



مربی پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تکلیف مربی که باید به عنوان مربی پرسپولیس جمعه در اصفهان به سالن کنفرانس برود هنوز مشخص نیست. 

به گزارش خبرآنلاین، تیم پرسپولیس در هفته اول رقابتهای فصل بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر مقابل ذوب آهن به میدان می‌رود اما یحیی گل محمدی سر مربی سرخپوشان طبق حکم کمیته انضباطی دو جلسه محروم است و نمی‌تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند، به همین دلیل در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه باید دید چه کسی جانشین وی خواهد شد.

 

از بین دستیاران گل محمدی اوسمارلوس ویرا برزیلی و کریم باقری شانس حضور در نشست مطبوعاتی قبل از بازی را دارند اما با توجه به اینکه معمولا باقری از رویارویی با نماینگان رسانه‌ها طرفه می‌رود و تمایلی به مصاحبه ندارد، باید ببینیم باشگاه پرسپولیس چه تمهیداتی پیرامون این مسئله اتخاذ خواهد کرد.

 

گفتنی است دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر روز شنبه ۲۲ مرداد راس ساعت ۱۹:۳۰در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود. 

 

 پرسپولیس با مهاجم خارجی به توافق رسید/ یک مشکل در راه امضای قرارداد

باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم خارجی به توافق رسیده و مکاتبات در این زمینه ادامه دارد.

 

به گزارش فارس، با وجود نزدیک شدن به برگزاری بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مدنظر کادر فنی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کند و این موضوع باعث انتقادهای زیادی شده است. البته مذاکرات زیادی با گزینه‌های متعدد انجام شد اما هر یک بنا به دلایلی به ثمر ننشست تا پرسپولیس با وجود حضور پرقدرت در ابتدای فصل نقل و انتقالات، نتواند مهاجم مدنظرش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کند.

 

مربی پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در این بین باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با آلف مانگا بازیکن برزیلی انجام داده و به نظر می‌رسد توافقاتی هم در این بین شکل گرفته است اما اینکه این توافقات به امضای قرارداد ختم شود یا نه، هنوز مشخص نیست. باشگاه پرسپولیس باید پول رضایت‌نامه این بازیکن برزیلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپردازد که هنوز این اتفاق رخ نداده و مشخص نیست که آیا در روزهای آینده این پول پرداخت می‌شود یا نه.

 

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس همچنین مذاکراتی با لوکادیا انجام داده و شروط این بازیکن هم پذیرفته شده اما این مهاجم که به نظر می‌رسد از طولانی شدن روند مذاکراتش با پرسپولیس گله‌مند است اعلام داشته که برای تصمیم‌گیری جهت پیوستن به سرخ‌پوشان تهرانی باید با خانواده خود مشورت کند! این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد بین لوکادیا و مانگا، مانگای برزیلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در تیمش داشته باشد.

 

باشگاه برزیلی آلف مانگا برای رضایت‌نامه این بازیکن در جواب درخواست باشگاه پرسپولیس مبلغ 450 هزار دلار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طلب کرده است و این موضوع سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید. هر چند که توافقات با این بازیکن برزیلی انجام شده و در صورتی که پول رضایت‌نامه او پرداخت شود، مانگا به پرسپولیس خواهد آمد.

 

با این همه پرسپولیس روز شنبه در حالی به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت که هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مدنظرش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------