آدام همتی: اظهارات پدربزرگم به خودش مربوط است نه من!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آدام همتی
هافبک سابق تیم پرسپولیس گفت: پدربزرگم فرد سرشناس، مستقلی است و هر حرفی هم که زده باشد از زبان خودش بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از آدام همتی درخصوص جدایی از تیم پرسپولیس و پیوستن به پارس جنوبی اظهار داشت: این یک تصمیم حرفه‌ای بود که آقای کالدرون گرفتند و من به عنوان یک بازیکن به تصمیم ایشان و باشگاه احترام می‌گذارم. بعد از جدایی از پرسپولیس تصمیم گرفتم به فوتبال حرفه‌ام ادامه دهم آقای افاضلی این شانس را در اختیارم گذاشتند تا بتوانم به تیم پارس ملحق شوم و از این بایت بسیار خوشحال هستم. امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در پارس داشته باشم و موفق ظاهر شوم.

 

وی در پاسخ به اینکه با قرار گرفتن در لیست مازاد کالدرون متعجب شد یا خیر گفت: کل خانواده‌ام پرسپولیسی هزار آتیشه هستند و من هم از کودکی فقط در مورد پرسپولیس شنیدم با عشق و علاقه به این باشگاه بزرگ و پرطرفدار بزرگ شدم از اینکه توانستم دوسال و نیم پیراهن پرسپولیس را بپوشم. به هرحال هیچکس هم دوست ندارد از تیم محبوبش که شانس حضور در آنجا را دارد جدا شود ولی به هرحال این موضوع‌ها در فوتبال حرفه‌ای پیش می‌آید من هم همانطور که گفتم به تصمیم آن‌ها احترام می‌گذارم دوست دارم از کادر فنی، آقای کالدرون، تمامی بازیکنان و هواداران باشگاه پرسپولیس برای حمایت‌هایشان تشکر کنم.

 

هافبک سابق تیم پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی معتقد هستند صحبت‌های سعید راد پدربزرگش باعث کنار گذاشته شدن او از این تیم شده است گفت: راستش را بخواهید نمی‌دانم. از دوسال و نیم پیش که به ایران آمدم همیشه سعی کردم به همگی احترام بگذارم. پدربزرگم نزدیک به پنجاه سال است که در سینما ایران فعالیت دارد فرد سرشناسی است، او یک فرد مستقل است و هر حرفی هم که زده باشد از زبان خودش بوده است. اگر من صحبتی کردم باید آن را ملاک قرار دهند زیرا من مسئول صحبت‌های کسی نیستم.

 

همتی در خصوص عملکرد گابریل کالدرون گفت: آقای کالدرون مربی بسیار خوبی بود تمامی تلاشش را کرد و موفق شد تا تیم را به صدرجدول برساند و دوست دارم از او برای تمامی تلاش‌هایش تشکر کنم و امیدوارم هستم در ادامه زندگی ورزشی و خصوصی‌اش موفق باشد.

 

وی در خصوص همکاری با هومن افاضلی گفت: چند روز است که زیر نظرایشان کار می‌کنم ولی به جرعت می‌توانم بگویم که آقا هومن بسیار مرد خوبی است و مدل تمرین دادنشان و سیاست کاری او را بسیار دوست دارم. تمامی تلاشم را می‌کنم که مثل زمانی که در پرسپولیس بودم بتوانم با عملکرد خوبم برای تیم پارس جنوبی مثمر ثمر باشم.

 

همتی در خصوص اینکه دلش برای پرسپولیس تنگ می‌ود یا خیر گفت: خیلی خیلی دلم تنگ می‌شود. دیروز سر تمرین تیم رفتم تا با تمامی بازیکنان خداحافظی کنم حتی شیرینی هم خریدم. وظیفه‌ خودم میدانستم که به تمامی کادر باشگاه احترام بگذارم زیرا تمامی نفرات باشگاه مثل خانواه‌ام هستند و از اینکه دو سال نیم در این تیم حضور داشتم خیلی به خودم افتخار می‌کنم و خوشحال هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------