باچه رژیمی چربی دورکمروران را از بین ببریم؟



 

 

آیا می دانید چگونه می توان چربی دور کمر و ران را از بین ببریم؟آیا این امکان وجود دارد؟

 

رژیم غذایی خاصی برای اینکه فقط یک قسمت از بدنتان لاغر شود وجود ندارد.برای لاغر شدن ران در درجه اول پیاده روی تند به مدت نیم الی 1 ساعت در روز را توصیه می کنم، مثلاً کفش راحت بپوشید و مسیری را که با تاکسی یا اتوبوس می رفتید با سرعت نسبتاً زیاد پیاده بروید که در روز 45 دقیقه بشود.

 

ثانیاً در منزل نرمش کنید. به پهلو بخوابید. 2 پا را روی هم بگذارید. پای رویی را 20 مرتبه بلند کنید و به حالت قائم به بدن برسانید و به آرامی به حالت اول برگردانید. همین کار را با پای دیگر انجام دهید، یک ماه هر روز این اعمال را انجام دهید و نتیجه را ببینید و حتماً اول با متر منطقه را اندازه بگیرید تا تغییر را متوجه شوید.



برای لاغر شدن شکم یا دور کمر دو کار را باید انجام دهید:


نان سفید مثل باگت و نان های فانتزی و نان لواش،شیرینی و برنج و ماکارونی را کمتر مصرف کنید. بجای آن بیشتر مواد پروتئینی، لبنیات و سبزی ومیوه بخورید، چون طبق تحقیقات انرژی مواد نشاسته ای موجب تجمع چربی در شکم میشود.

 

ورزش دراز و نشست را با روزی 30 تا شروع کنید و به مرور هر هفته 10 تا بیشتر بزنید.با این تمرینات و پیاده روی زیاد در عرض دو تا سه ماه شکم تان کوچک می شود. پیاده روی تند به مدت نیم الی 1 ساعت در روز را نیز توصیه می کنم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------