آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

سلبریتی‌هایی که نمی‌دانستید خواهر و برادر هستند



سلبریتی‌های هالیوود,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تعدادی از بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود هستند که با یکدیگر نسبت خانوادگی دارند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هافپست، شاید عجیب به نظر برسد، اما تعداد زیادی از سلبریتی‌های هالیوودی هستند که با یکدیگر خواهر و برادرند ولی کمتر کسی از این موضوع اطلاع دارد. این افراد در کودکی، تخت و لباس را به صورت مشترک استفاده می‌کردند و اکنون شهرت در هالیوود را با هم تقسیم کرده اند. در اینجا با برخی سلبریتی‌ها و بازیگرانی آشنا خواهید شد که هیچگاه فکرش را نمی‌کردید با هم نسبت خواهر و برادری داشته باشند.

 

روبین و بلیک لایولی

سلبریتی‌های هالیوود,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

مدت‌ها پیش از آنکه بلیک لایولی با فیلم درام «دختر سخن چین» پا به سینما بگذارد، خواهر بزرگترش، رابین لایولی کارنامه طولانی در زمینه بازیگری رقم زده بود. او در فیلم کلاسیک «جادوگر جوان» بازی کرده بود و سریال «توئین پیکز» هم از آثار مشهور او محسوب می‌شود. او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۷ این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید با وجود اختلاف ۱۵ ساله، ارتباط نزدیکی با خواهرش دارد.

 

کریس و اسکات ایوانز

سلبریتی‌های هالیوود,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

طرفداران سینما، کریس ایوانز را برای بازی در نقش استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا در مجموعه فیلم‌های سینمایی مارول می‌شناسد. برادر او، اسکات ایوانز نیز احتمالا بیشتر برای سریال «یک زندگی برای لذت» شناخته می‌شود.

 

فلورنس پیو و توبی سباستین

فلورنس پیو طی سال‌های اخیر با نقش‌های تحسین برانگیز خود در فیلم‌های «میدسامر»، «زنان کوچک» و فیلم مورد انتظار او به نام «بیوه سیاه» کارنامه درخشانی دارد. فلورنس پیو خواهر توبی سباستین است که اتفاقاً او هم بازیگری می‌کند، اما به دلیل متفاوت بودن نام خانوادگیشان عده کمی از ارتباط خانوادگی آنها اطلاع دارند. از آثار برجسته سباستین می‌توان به بازی در فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت اشاره کرد.

 

کریس، لیام و لوک همسورث

سلبریتی‌های هالیوود,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

طرفداران سینما کریس همسورث را به خاطر بازی در نقش ثور و لیام همسورث را برای بازی در مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» می‌شناسند، اما کمتر کسی به برادر سوم یعنی لوک دقت کرده است. او هم بازیگر است و در سریال علمی - تخیلی «دنیای غرب» نقش آفرینی کرده است.

 

جونا هیل و بنی فلد استین

سلبریتی‌های هالیوود,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

جونا هیل در سال‌های اخیر نشان داده که توانایی بازی در هر ژانری را دارد و هم در آثار کمدی و هم فیلم‌های منتقد پسند مثل «مانی بال» که نامزد اسکار شده بود، موفق ظاهر شده. خواهر کوچکتر او بنی فلداستین، برای بازی در فیلم «بوک اسمارت» مورد تحسین واقع شده و همچنین در سال ۲۰۱۸ در فیلم نامزد اسکار «لیدی برد» بازی کرده است. تفاوت نام خانوادگی این دو به این دلیل است که جونا هیل از نام میانی خود به جای نام خانوادگی اش استفاده کرده است.

 

نیکول و آنتونیا کیدمن

همه با نیکول کیدمن و فیلم‌هایی که بازی کرده آشنا هستیم. او یک خواهر کوچکتر به نام آنتونیو کیدمن دارد که در استرالیا یک خبرنگار و مجری تلویزیونی است.

 

آلفی و لی‌لی آلن

سلبریتی‌های هالیوود,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

در سال ۲۰۰۶، لی‌لی آلن یک موسیقی به نام «آلفی» می‌خواند که در آن برادر کوچکترش را به تغییر در زندگی اش ترغیب می‌کند. شاید بتوان گفت دلیل موفقیت او نیز همین آهنگ است. پس از مدتی و در سال ۲۰۱۱ آلفی آلن به جمع بازیگران سریال بازی تاج و تخت می‌پیوندد و حتی برای بازی در این سریال در سال ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه امی می‌شود.

 

رندی و دنیس کواید

سلبریتی‌های هالیوود,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

دنیس کواید در دهه ۸۰ میلادی با فیلم‌های «فضای درون»، «راحتی بزرگ» و «گلوله‌های بزرگ آتش» شهرت پیدا کرد، اما در دهه ۹۰ با اختلال خوردن و سوء مصرف مواد روبرو شد که در نهایت منجر به طلاقش از مگ رایان شد. در این بین برادر بزرگ او یعنی، رندی در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی تلاش می‌کرد اسم و رسمی برای خود ایجاد کند و حتی توانست با فیلم سینمایی «آخرین ماموریت» در سال ۱۹۷۳ نامزد اسکار شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------