انتقال پول به خارج از کشور با فراکنش



برای آنکه بتوانید پول خود را به خارج از کشور منتقل کنید باید حساب بانکی بین‌المللی داشته باشید. برای افتتاح این حساب روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت farakonesh از این روش‌ها اطلاع پیدا کرده و افتتاح حساب بین‌المللی خود را به این موسسه بسپارید. در این مطلب تمام این روش‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

 

انتقال پول به خارج از کشور با فراکنش

 

با حساب‌های بین‌المللی چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

در صورتی که شما نیز در یکی از درگاه‌ها یا سایت‌های بین‌المللی حسابی افتتاح کنید می‌توانید کارهای زیر را با استفاده از آن انجام دهید:

 - امکان خرید اقلام و کالاهای مختلف از سایت‌های خارجی وجود دارد.

 - شما به راحتی می‌توانید هزینه‌های دانشگاه‌های خارج از کشور را پرداخت کنید.

 - امکان پرداخت هزینه خوابگاه و سایر هزینه‌های زندگی دانشجویی نیز وجود دارد.

 - با استفاده از فناوری nfc می‌توانید خرید آنلاین انجام دهید.

 - به راحتی می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را در هر کشوری از جهان انجام دهید.

 - شما می‌توانید حتی بدون حساب بانکی یا کارت بین‌المللی، خریدوفروش یا پرداخت‌های خارجی خود را انجام دهید.

 - با استفاده از این حساب‌های بین‌المللی می‌توان از فروشگاه‌های مجازی سرتاسر دنیا خرید انجام داد.

 - امکان پرداخت وجه معاملات بین‌المللی از طریق این حساب‌ها وجود دارد.

 

برای انجام پرداخت های بین المللی و همچنین خرید از سایت های خارجی می توانید به به سایت https://farakonesh.org/ مراجعه نمایید.

 

انتقال ارزهای رایج به خارج از کشور

در صورتی که شما در بانک‌های خارجی حساب ارزی افتتاح کنید به راحتی می‌توانید وجوه مربوط به پرداخت‌هایی بین‌المللی خود را از طریق این حساب تأمین کنید. مؤسسات مالی مختلفی به شما برای افتتاح حساب ارزی در کشورهای دیگر کمک می‌کنند اما farakonesh امکان انتقال پول به کشورهای مختلف را با استفاده از این حساب‌های بانکی برای شما فراهم کرده است.

 

فرقی نمی‌کند که شما قصد انتقال پول از ایران به آلمان انتقال پول از ایران به آلمانرا دارید یا قصد پرداخت‌های بین‌المللی در کشورهای دیگر را دارید. این امکان برای شما در وب‌سایت farakonesh فراهم شده است. پس انتقال پول به خارج از کشور را به این شرکت بسپارید.

 

افتتاح حساب خارجی وب مانی

حساب‌های web money بسیار امن هستند و درگاهی مطمئن برای انتقال وجوه شما به کشورهای دیگر می‌باشند. بسیاری از سایت‌هایی که درآمدهای خود را به صورت بین‌المللی دریافت می‌کنند، از این نوع حساب استفاده می‌نمایند. اگر شما نیز در این سامانه حسابی افتتاح کنید به راحتی می‌توانید از سایت‌های دیگر خرید کرده و خدمات ارزی مختلفی را دریافت کنید. امکان انتقال پول به استرالیا نیز با این حساب بین‌المللی وجود دارد.

 

افتتاح حساب خارجی وایز

حساب بین‌المللی wise توسط تمام بانک‌های معتبر سطح جهان به رسمیت شناخته شده است و اگر بخواهیم این حساب را با دیگر حساب‌های بانکی مقایسه کنیم، رتبه اول به حساب وایز تعلق می‌گیرد. در صورتی که از این حساب بین‌المللی استفاده کنید به راحتی می‌توانید در امنیت و اطمینان و با کارمزد بسیار پایین، وجوه خود را منتقل کنید.

 

همچنین امکان دریافت وجه نقد و پرداخت آن نیز در این حساب وجود دارد. شما با استفاده از حساب وایز می‌توانید ارزهای رایج جهان را به کشورهای مختلف منتقل کنید. امکان افتتاح حساب wise نیز در سایت فراکنش برای شما در نظر گرفته شده است.

 

افتتاح حساب بین‌المللی پی‌پال

همان‌طور که می‌دانید پرکاربردترین حساب بین‌المللی در درگاه paypal ایجاد می‌شود. شما می‌توانید از این شرکت آمریکایی برای انتقال پول خود به همه کشورهای دنیا استفاده کنید. اگر حسابی در این درگاه داشته باشید به راحتی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، واریز و برداشت موردنظر خود را انجام دهید. امکان افتتاح حساب پی پال در وب‌سایت farakonesh برای شما وجود دارد. پس از آن می‌توانید به خریدوفروش دلار، انتقال ارز و خرید از سایت‌های خارجی بپردازید.

 

افتتاح حساب خارجی پرفکت مانی

در صورتی که حساب بین‌المللی perfect money را افتتاح کنید، به راحتی می‌توانید ارزهای مختلف و فلزات ارزشمند را به کشورهای دیگر منتقل نمایید. برای استفاده از این حساب کاربری نیازی به حساب بانکی یا کارت‌های بین‌المللی ندارید و صرفاً با ایجاد یک حساب اینترنتی می‌توانید به خریدوفروش در پرفکت مانی بپردازید.

 

انتقال پول به کشورهای دیگر

 

افتتاح حساب خارجی پایر

اگر به دنبال درگاهی امن با کارمزد پایین می‌گردید ما به شما حساب بین‌المللی payeer را معرفی می‌کنیم. در این سامانه به راحتی می‌توانید وجوه خود را به کشورهای دیگر منتقل کنید و از امنیت آنها اطمینان حاصل فرمایید. امکان استفاده از این نوع حساب برای کاربران ایرانی فراهم شده است. برای انتقال پول به کشورهای دیگر باید تنها ۳ درصد کارمزد بپردازید که مبلغی منصفانه است.

 

افتتاح حساب خارجی اسکریل

یکی از حساب‌های پرکاربردی که پرداخت آنی را برای شما فراهم می‌کند، skrill است. شما می‌توانید با استفاده از این حساب در کوتاه‌ترین زمان و با کارمزدی مقرون‌به‌صرفه، نقل و انتقال‌های بین‌المللی خود را انجام دهید. همچنین امکان افتتاح حساب وریفای شده اسکریل و خریدوفروش دلار اسکریل نیز برای شما وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این درگاه پرداخت معادل ریال نیز انجام دهید.

 

افتتاح حساب خارجی پایونیر

اگر شما قصد خرید از سایت‌های بین‌المللی را دارید می‌توانید حساب payoneer خود را افتتاح کنید و با شارژ آن تمام کارهای خرید و پرداخت در سایت‌های خارجی را انجام دهید. کارمزد استفاده از این حساب بین‌المللی بسیار مناسب است و متقاضیان ایرانی بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند. افتتاح این حساب نیز از طریق وب‌سایت farakonesh امکان‌پذیر است.

 

خدمات انتقال پول به خارج از کشور با وب‌سایت farakonesh

اگر سری به وب‌سایت farakonesh بزنید متوجه خواهید شد که علاوه بر افتتاح حساب‌های بین‌المللی خدمات دیگری نیز به شما ارائه می‌شود. شما با استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید تمامی خریدها و پرداخت‌های خارجی خود را انجام دهید.

 

همچنین امکان تهیه کارت‌های اعتباری با استفاده از این وب‌سایت وجود دارد. پرداخت‌های مربوط به شهریه دانشگاه، هزینه خوابگاه، خرید از سایت‌های خارجی، خرید بلیت هواپیما، رزرو هتل، نقد کردن درآمد ارزی و خرید دلاری به راحتی با استفاده از این موسسه انجام خواهد شد. این وب‌سایت دارای این نشان اعتماد الکترونیک است که نشان‌دهنده اعتبار بالای آن است. سابقه درخشان این موسسه نشان‌دهنده اعتماد بالای کاربران به آن است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024