آقای گل فصل گذشته به پرسپولیس نزدیک شد/نکونام، شیمبا را رد کرد



 پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
احتمال بازگشت مهاجم لیگ برتری به پرسپولیس افزایش یافته است. 

به گزارش همشهری‌آنلاین، با مذاکرات صورت گرفته به ا حتمال بسیار زیاد آقای گل فصل گذشته لیگ برتر دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس روز گذشته با سعید صادقی ستاره فصل گذشته تیم گل‌گهر سیرجان قرارداد امضا کرد تا عملکرد مؤثری در فصل نقل و انتقالات داشته باشد. سرخ‌پوشان پیش از این با علیرضا بیرانوند، محمدمهدی احمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و گئورگی ولسیانی قرارداد امضا کرده بود.  

 

با جذب سعید صادقی که سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود پروژه جذب بازیکنان ایرانی در پرسپولیس تا حد زیادی به پایان رسید و حالا این باشگاه به دنبال جذب دو مهاجم خارجی است. یکی از این بازیکنان کاسیانو مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال است و دیگر بازیکن خارجی گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای است که مورد توجه کادر فنی سرخ‌پوشان قرار دارد.

 

گادوین منشا که فصل موفقی با مس رفسنجان سپری کرده بود پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد؛ او البته به تیم استقلال هم رفت، اما در نهایت فصل گذشته علاوه بر حضوری مؤثر در مس رفسنجان موفق شد با ۱۴ گل به عنوان آقای گل لیگ برتر برسد.  

 

منشا به احتمال بسیار زیاد فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت و در همین رابطه قرار است امروز مدیر برنامه‌های این بازیکن مذاکرات مهمی با مدیران این باشگاه انجام دهد که احتمال رسیدن به توافق زیاد است. در صورتی که منشا پرسپولیسی شود حضور دوباره این بازیکن در این تیم جذاب خواهد بود. با مذاکرات صورت گرفته به احتمال بسیار زیاد منشا را باید پرسپولیسی‌ بدانیم.

 

نکونام، شیمبا را رد کرد؛ پایان کار مهاجم ۳۹ ساله در اهواز

همانطور که پیش بینی می شد لوسیانو پریرا برای لیگ بیست و دوم جایی در لیست جواد نکونام ندارد.

 پرسپولیس,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

پس از پایان لیگ بیست و یکم، باتوجه به بازیکن های مدنظر جواد نکونام برای خط حمله پیش بینی می شد که شیمبای ۳۹ ساله دیگر در تیم فولاد جایی نخواهد داشت و خریدهای چند روز اخیر فولاد نیز حاکی از همین موضوع بود. 

 

به گزارش ایسنا، گرشاسبی مدیرعامل فولاد نیز در گفت و گویی تلویزیونی این موضوع را تایید کرد و از نبود شیمبا در لیست جواد نکونام خبر داد. 

 

بر این اساس کار این مهاجم ۳۹ در اهواز تمام شد، البته گفته می شود او در ایران همچنان پیشنهادهایی دارد. 

 

لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا اهل برزیل است که از سال ۱۳۹۱ در لیگ برتر ایران مشغول به فعالیت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------