عضو تیم‌ملی امید : طبق توافق رفتار کردیم اما مجیدی زیر قولش زد



 مهدی مهدوی‌کیا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید ایران، اسامی نهایی بازیکنان امید ایران را جهت حضور در اردوی عراق و رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳سال ازبکستان را پس از جایگزینی رضا کاخ‌ساز و پارسا جعفری، دو دروازه‌بان پیکان و ذوب‌آهن به‌جای سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد.

 

  مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید ایران، اسامی نهایی بازیکنان امید ایران را جهت حضور در اردوی عراق و رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳سال ازبکستان را پس از جایگزینی رضا کاخ‌ساز و پارسا جعفری، دو دروازه‌بان پیکان و ذوب‌آهن به‌جای سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد تا به این ترتیب مشخص شود دو دروازه‌بان استقلال در این فهرست جایی ندارند و فقط امیرعلی صادقی از این باشگاه می‌تواند تیم‌ملی را در این دو رویداد همراهی کند.

 

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک از هفته بیست‌وهشتم رقابت‌ها در این خصوص گفته بود «با هماهنگی‌ای که با آقا مهدی کردیم، بازیکنانی را که تیم‌ملی احتیاج دارد دراختیار این تیم قرار می‌دهیم» تا به‌نظر برسد تعامل خوبی بین مجیدی سرمربی سابق تیم‌ملی امید با مهدوی‌کیا سرمربی فعلی این تیم شکل گرفته؛ اما در عمل اتفاق دیگری افتاد.

 

در این بین قول و قرارهای مطرح‌شده بین طرفین از این قرار بود تا علاوه‌بر صادقی، دو گلر جوان این تیم نیز امیدها را همراهی کنند با این تفاوت که رضایی در هر دو اردو امیدها را همراهی کند و سعیدی‌فر با پایان رقابت‌های لیگ در ازبکستان به اردوی امیدها اضافه شود اما در لحظه آخر نظر مجیدی تغییر کرد و اجازه همراهی رضایی را برای اردوی عراق نداد تا هر دو گلر استقلالی از اردوی تیم‌ملی امید خط بخورند.

 

یکی از اعضای تیم‌ملی امید در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «درخصوص تعامل با باشگاه استقلال ما به قول‌های خود عمل کردیم اما سرمربی این باشگاه زیر قولش زد تا مهدوی‌کیا هر دو گلر استقلال را خط بزند. در این خصوص همه باشگاه‌ها به‌جز استقلال با تیم‌ملی امید همکاری لازم را به عمل آوردند.»

 

مهدوی‌کیا هم در مصاحبه‌اش با خبرنگاران اعلام کرد برخی مربیان به توافقات قبلی عمل نکردند اما ایران پر از استعداد است و خیلی سریع دو گلر دیگر جایگزین شدند و مشکلی به‌وجود نیامده است!

 

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که درصورت همراهی رضایی با تیم‌ملی امید، درصورت بروز هرگونه مشکلی برای حسینی، استقلالی‌ها در دیدار هفته پایانی خود از این ناحیه دچار مشکل می‌شدند و به همین دلیل اجازه همراهی این گلر با تیم‌ملی امید توسط مجیدی صادر نشد.

 

فرهیختگان 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------