پرسپولیسی‌ها گول اخبار را نخورند؛ الهلال حذف نمی‌شود/ سعودی‌ها خبرنگار ایتالیایی را مسخره کردند!



 پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پایگاه خبری سعودی اسپورت عربستان در واکنش به اخبار منتشر شده در مورد احتمال خروج الهلال از لیگ قهرمانان آسیا این شایعه را بی‌اساس توصیف کرد. 

در گزارش پایگاه خبری سعودی اسپورت آمده است: اخباری در خصوص احتمال کنار گذاشتن الهلال از رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده در حالی که الهلال با شکست استقلال ایران به مرحله یک چهارم نهایی و جمع ۸ تیم پایانی مسابقات راه یافته و برای دیدار با پرسپولیس در این مرحله آماده می‌شود که در ماه اکتبر به میزبانی ریاض برگزار خواهد شد.

 

روز گذشته نیکولو شیرا خبرنگار ایتالیایی مدعی شد فدراسیون جهانی فوتبال با همکاری فدراسیون فوتبال عربستان در حال تحقیق پیرامون پرونده قرارداد سباستین جووینکوی ایتالیایی و مجازات الهلال در این پرونده است. وی حتی مدعی شد این مجازات می تواند منجر به محرومیت الهلال از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دوره جاری شود.

 

سلطان العوده از چهره های نزدیک به باشگاه الهلال با تمسخر این ادعا در صفحه شخصی خودش نوشت: یک ادعای بی اساس، هیچ شکایتی از جانب بازیکن منجر به کنار گذشتن تیم از مسابقات باشگاهی قاره ای نمی شود.

 

سعودی اسپورت در ادامه می نویسد: جووینکو تابستان جای با فسخ دوطرفه و روضایت دوجانبه همچنین دریافت حدود ۵ میلیون ریال سعودی از الهلال جدا شد در حالی که این باشگاه مجبور بود برای جذب ماتیوس پریرای برزیلی از وست بروموویچ فهرست بازیکنان خارجی خودش را خالی کند.

 

 پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------