چند تمرین برای سفت کردن و کوچک کردن سینه ها + عکس



ورزش برای کوچک کردن سینه, ورزش کوچک کردن سینه, ورزش برای کوچک شدن سینه

ورزش برای کوچک کردن سینه

 

ورزش برای کوچک کردن و سفت کردن سینه ها

داشتن تناسب اندام شامل فاکتورهای بسياري می شود. شما برای داشتن تناسب اندام باید پاهایی خوش فرم، شکمی تخت، باسن و سینه هایی  متناسب داشته باشید. با ما همراه شوید تا شما را با روشهای خانگی برای سفت کردن و کوچک کردن سینه ها اشنا کنیم.

دلیل بزرگ شدن بیش از حد سینه زنان چیست؟

عوامل ژنتیکی

ژنتیک در تعيين اندازه و شکل سینه نقش مهمی دارد.

ژن ها بر مقدار هورمون هایی که بر بافت پستان اثر گذارند تأثیر می گذارند.ژن ها ضخامت و همینطور پوست اطراف سینه ها را تعيين می کنند. یک مطالعه در مجله ژنتیک پزشکی BMC، دادههای بیش از ۱۶۰۰۰ زن را تجزیه و تحلیل کرد و در مجموع هفت عامل ژنتیکی را که بطور قابل توجهی به اندازه سینه بستگی دارد، تشخیص داد.سینه های شما امکان دارد  تحت‌تأثیر هر دو طرف خانواده باشد. به همین علت افرادی هستند که لاغر هستند، ولی با سینه های بزرگ.

 

وزن بدن

سینه های شما از بافت های زيادي تشکیل شده اند.این بافت ها از چربی تشکیل شده است، بنابراین تصادفی نیست که سینه های شما بزرگ یا کوچک باشد این بدان معنی است که وقتی وزن خود را افزایش می دهید، سینه هایتان بیشتر رشد می کنند. به همین ترتیب، موقع کاهش وزن ، سینه هایتان ممکن است باتوجه به مقدار چربی که از دست می دهید، تغيير کنند. زنان با بافت چربی سوز بافت بیشتری دارند و چربی کمتری دارند. بنابراین، موقع کاهش وزن ، امکان دارد دچار تغییرات پستان شوند.

 

تغییرات هورمونی

سینه های شما اغلب در طول دوره های زمانی که سطح هورمون شما نوسان می کند، افزایش می یابد.برای مثال، سینه های خود را در حین حاملگی و پیش از دوره قاعدگی افزایش می یابد. تغییرات در هورمون ها در این دوره باعث افزایش سینه های شما می شود ؛ تغذیه با شیر مادر همینطور میتواند سینه ها را بزرگ تر کند، زیرا آن ها دارای شیر بیشتری هستند.با این وجود، پس از این که میزان هورمون شما به شرایط طبیعی برگشت و یا پس از این که سینه هایتان شروع به تولید شیر کنند، اندازه سینه شما به وضعیت طبیعی باز می گردد.

 

ورزش برای کوچک کردن سینه

انجام تمرین های هوازی مختلف 

نخستین ورزش برای کوچک کردن سینه، تمرین های هوازی مانند دوچرخه، طناب زدن، تردمیل و پیاده روی است! چراکه چنين تمریناتی سوخت وساز ( متابولیسم ) بدن را سرعت می بخشند و به شما در از دست دادنِ ذخیره چربی پستان و کوچک کردن سینه کمک زيادي می کند.

 

تمرین های کاردیو برای کاهش وزن کلی بدن بسیار مؤثر است. به شما توصیه می کنیم سه جلسه در هفته را به یک ساعت رقص یا زومبا یا شنا اختصاص دهید تا شما را به کاهش وزن کلی بدن شما و به طبع آن، کوچک کردن سینه برساند.

 

ورزش برای کوچک کردن سینه, ورزش کوچک کردن سینه, ورزش برای کوچک شدن سینه

ورزش کوچک کردن سینه

 

پرس دیواری ورزش کوچک کردن سینه

شیوه انجام پرس دیواری: یافتن نقطه ای مناسب برای انجام آن از ضروریات است؛ هنگامی که این نقطه را پیدا کردید، باید این کار را اینگونه انجام دهید:با فاصله یک بازو، روبروی دیوار بایستید.

 

برای خودتان یک وضعیت راحت پیدا کنید که احتمالا در فاصله چند سانتی متری از دیوار است.

 

پاهایتان به به اندازه عرض شانه از هم فاصله دهید. کف دست هایتان را در ارتفاع شانه هایتان، به اندازه عرض شانه، به صورت صاف روی دیوار قرار دهید.

 

پاهایتان را محکم روی زمین نگه دارید. حین تمرین جای پاهایتان را عوض نکنید یا آن ها را بالا نبرید. اکنون بازوهای خود را خم کنید و نیم تنه بالای خود را به طرف دیوار ببرید.

 

با شمارش تا چهار به طرف پائین متمایل شوید. زمانی که به طرف پائین متمایل می شوید نفس بکشید. کمر و لگن خود را موقع پایین آمدن صاف نگه دارید.

 

ورزش برای کوچک کردن سینه, ورزش کوچک کردن سینه, ورزش برای کوچک شدن سینه

ورزش كوچك كردن بالاتنه

 

بلند کردن وزنه ورزش برای کوچک شدن سینه 

در یک صندلی بنشینید و به آن تکیه دهید. دست ها را خم کنید و آنگاه به راست و عمود بر زمین بالا ببرید، دست ها قدری شل شود.

 

دو ارنج به هم بخورد، که سبب می شود عضلات قفسه سینه کشش یابد. چند ثانیه صبر کنید، نفس بکشید و به آرامی به حالت اصلی بازگردید. زمانی که بطور منظم انجام می شود، این تمرین سبب کاهش چربی در سینه های شما می شود.

 

ورزش برای کوچک کردن سینه, ورزش کوچک کردن سینه, ورزش برای کوچک شدن سینه

کوچک کردن سینه با ورزش

 

ورزش برای کوچک شدن سينه با دمبل کراس پانچ 

در هر دست یک دمبل بگیرید. زانوها را خم کنید و کف هر دو پار را روی زمین بگذارید. به این ترتیب انگشتان پا رو به جلو کشیده شده است. ارنج های خود را قدری خم کنید و در موقعیت باز در دو سمت بدن نگه دارید تا کف دستان رو به جلو باشد و دمبل ها رو به روی شانه قرار گیرند. مچ دست راست را رو به جلو و مورب بکشید تا در مرکز سینه قرار گیرد و آنگاه دست را تغيير دهید.

 

تمرین های قدرتی و کاردیو  ورزش برای لاغری سینه

انجام تمرین های ورزشی منظم به زنان کمک می کند که چربی بدن، ازجمله سینه ها، را بسوزاند. هدف بعضی از تمرین های کاردیو و قدرتی رفع چربی قفسه سینه و بالاتنه است.

 

بر تمرینات کاردیویی کم فشار تمرکز کنید زیرا اکثر زنانی که سینه های بسیار بزرگ دارند نمی توانند تمرین های با فشار بالا مثل دویدن یا تند راه رفتن را انجام دهند. تمرین های کاردیو کم فشار را با استفاده از تجهیزاتی مثل دوچرخه ثابت یا تردمیل برای 45 دقیقه حداقل 5 روز در هفته انجام دهید.

 

همینطور تمرین های ویژه ای برای تقویت ماهیچه های قفسه سینه و کاهش اندازه سینه انجام دهید. نمونه هایی از این تمرین ها عبارتند از شنای کلاسیک و پرس با دمبل است. این تمرینات را با تکرارهای زیاد بین 8 تا 12 تکرار در 2 یا 3 ست، چند مرتبه در هفته انجام دهید.

 

موقع ورزش، همیشه سینه بند ورزشی مناسب را برای جلوگیری از شل شدن مجدد سینه بپوشید.

 

ورزش برای کوچک کردن سینه, ورزش کوچک کردن سینه, ورزش برای کوچک شدن سینه

ورزش برای لاغری سینه

 

پرواز دست ها به پائین ورزش برای لاغری بالاتنه خانمها  

-  روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به طرف سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با دیگر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خيلي صاف باشد.

 

- دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه ارنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را هم آن قدر پائین بیاورید که ارنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو شروع کنید.

 

ورزش برای کوچک کردن سینه, ورزش کوچک کردن سینه, ورزش برای کوچک شدن سینه

ورزش برای کوچک شدن سينه با دمبل

 

شنای سوئدی

شنای سوئدی بهترین ورزش برای کوچک کردن سینه در یک هفته است. اکنون میتوان سایز سینه های بزرگ را به وسیله شنای سوئدی کاهش داد.

 

روی شکم خود روی زمین دراز بکشید. پاهای خود را راست نگه دارید و به هم نزدیک کنید. کف دست تان را با انگشتان جدا از هم بر روی زمین بگذارید تا بتوانید تعادل و تکیه گاه خوبی را ایجاد کنید.

 

اکنون سینه خود را به طرف بالا هل دهید و به مدت ۲ ثانیه در همان وضعیت باقی بمانید. این کار را تکرار کنید. این کار را حداقل دو مرتبه در روز و هرمرتبه 10 بار انجام دهید.

 

ورزش برای کوچک کردن سینه, ورزش کوچک کردن سینه, ورزش برای کوچک شدن سینه

ورزش برای کوچک کردن سینه

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------