در اداره خانگی، خوابیده کار کنید!



محیط کار مدرن,طراحی محیط کار مدرن

با فناوری «امپراتور 200»

در اداره خانگی، خوابیده کار کنید!

محققان آزمایشگاه محیط کار مدرن در کبک کانادا یک فضای جالب کار طراحی کرده‌اند که در نگاه اول شبیه فیلم‌های تخیلی است.

به گزارش ایسنا، ایستگاه کاری «امپراتور 200» مجهز به مرکز کنترل صفحه لمسی، سه نمایشگر ال‌ای‌دی 27 اینچی و یک سیستم فیلتر هوا برای کنترل دما است.

سازندگان این فناوری را یک «ایستگاه کاری رایانه‌یی نهایی» نامیده‌اند و اظهار کرده‌اند که برنامه‌نویسان مایکروسافت و نیروی دریایی آمریکا از مشتریان این فناوری هستند.

به ادعای سازندگان، امپراتور 200 پیشرفته‌ترین اداره خانگی بوده و به یک نمایشگر لمسی برای دست چپ، پد ماوس برای دست راست و سه نمایشگر تنظیم‌پذیر برای دستیابی راحت به سطح چشم مجهز است.

این چارچوب آلومینیومی تنظیم‌پذیر حاوی یک صندلی چرم ایتالیایی بوده که به کاربر اجازه می‌دهد در زمانی که به پشت دراز کشیده،‌ بچرخد یا کار کند. این قابلیت به معنی پایان روزهای طاقت‌فرسای کمردردهای ناشی از ساعتها نشستن در پشت میزهای اداره است.

سرمایه‌گذارانی که به دنبال فناوری‌های با حدود قیمت یک خودرو هستند می‌توانند از محصولات خانواده امپراتور 200 استفاده کنند.

امپراتور 1510LX با هزینه کمتر از 14 هزار پوند از قیمتی مشابه یک فولکس‌واگن جتا برخوردار است، در حالی که ارزان‌ترین این محصولات، امپراتور 1510 است که حدود 4000 پوند قیمت داشته و البته بسیاری از قابلیتهای مدل‌های پیشرفته‌تر خود را ندارد.

محیط کار مدرن,طراحی محیط کار مدرن

محیط کار مدرن,طراحی محیط کار مدرن

ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------