شگفتی در المپیک؛ حذف زودهنگام تیم ملی آلمان/ حذف فرانسه و آرژانتین، صعود اسپانیا و مکزیک



 المپیک,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم المپیک آلمان با قبول تساوی 1-1 برابر ساحل عاج وداعی زودهنگام با رقابت های المپیک داشت. 

به گزارش ورزش سه، تیم ملی آلمان که از مدعیان کسسب عنوان قهرمانی در المپیک توکیو لقب گرفته و در دوره قبلی نیز به دیدار فینال رسیده و آنجا مغلوب برزیل شده بود، این بار و بعد از تساوی مقابل ساحل عاج خیلی سریع با رقابت های المپیک توکیو 2020 وداع کرد. آلمان در بازی اول خود مغلوب برزیل شده و در دومین مسابقه از سد عربستان گذشته بود. از این گروه برزیل و ساحل عاج راهی دور بعدی شدند.

 

در نیمه اول آلمان عملکرد بهتری داشت و چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه حریف خلق کرد، اما در نهایت موفق نشد دروازه نماینده آفریقا را باز کند و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

اما در اوج حملات ژرمن ها بود که در دقیقه 66 بنجامین هنریکس دروازه خودی را به اشتباه باز کرد و دروازه آلمان باز شد. روی یک ارسال خطرناک، بنجامین هنریکس قصد داشت توپ را دفع کند که به اشتباه دروازه آلمان را باز کرد و شرایط صعود برای این تیم دشوارتر شد.

 

ژرمن ها در صدد جبران برآمده و در دقیقه 73 این ادوارد لوون بود که با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی موفق شد کار را به تساوی بکشاند. در ادامه مکس گرادل دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد و در نهایت با تساوی 1-1، آلمان از تورنمنت حذف شد.

 

اما در دیگر دیدار نیز برزیل 1-3 عربستاk را مغلوب کرده و با اقتدار راهی دور بعد شدد. در دقیقه 14 این ماتیس کنیا بود که موفق به زدن گل اول برزیل شد. اما در کمال تعجب عربستان در دقیقه 29 و توسط عبدالله الامری به گل تساوی دست یافت.

 

برزیل در نیمه دوم حملات خود را ادامه داد و این ریچارلیسون بود که در دقیقه 75 و با یک ضربه سر از فاصله نزدیک زننده گل دوم لقب گرفت. در اوقات اضافی این ریچارلیسون روی پاس رینیر و در مقابل دروازه موفق به گلزنی شد تا برزیل 1-3 موفق به غلبه بر عربستان شود.

 

نتایج روز آخر مرحله گروهی به این شرح است:

عربستان یک - ۳ برزیل

آلمان یک - یک ساحل عاج

رومانی صفر - صفر نیوزلند

کره‌جنوبی ۶ - صفر هندوراس

اسپانیا یک - یک آرژانتین

استرالیا صفر - مصر ۲

فرانسه صفر - ۴ ژاپن

آفریقای جنوبی صفر - ۳ مکزیک

 

به این ترتیب دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی فوتبال المپیک به این شرح خواهد بود:

 

شنبه ۹ مرداد

اسپانیا - ساحل عاج؛ ساعت ۱۲:۳۰

ژاپن - نیوزلند؛ ساعت ۱۳:۳۰

برزیل - مصر؛ ۱۴:۳۰

کره‌جنوبی - مکزیک؛ ۱۵:۳۰

 

ساعت‌ها به وقت ایران است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------