آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عربستان میزبان مراحل بعدی لیگ قهرمانان /عکس



لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

ورزش‌سه نوشت: رسانه‌های سعودی خبر دادند که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است تا مراحل یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را در شهر ریاض عربستان برگزار کند.

 

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد باقی مانده مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نسخه جاری را به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار کند. به همین دلیل، AFC از کشورهایی که در حال حاضر نماینده ای در مرحله یک هشتم نهایی دارند، خواسته بود درخواست های خود برای میزبانی مراحل یک چهارم نهایی تا فینال را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

 

اما اکنون رسانه های سعودی خبر می دهند که این کشور موفق شده میزبانی مراحل حذفی تا فینال را بر عهده بگیرد. عیسی المسمار خبرنگار عربستانی و عضور فدراسیون فوتبال این کشور در توئیتر خود مدعی شد این میزبانی به شهر ریاض رسیده است. المسمار در این توئیت نوشت که میزبانی مراحل حذفی تا فینال به شهر ریاض واگذار شده و در صورتی که الهلال و النصر راهی مرحله بعد شوند، تا بازی فینال را در خانه انجام خواهند داد.

 

البته پیش از این روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرده بود که میزبانی مراحل حذفی به عربستان می رسد ولی این کشور متعهد شده حتی در صورت دریافت میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در صورت برخورد با یک تیم ایرانی، بازی در زمین بی طرف برگزار شود.

 

 

باید دید در صورتی که میزبانی مراحل باقی مانده به شهر ریاض واگذار شود و در مرحله یک چهارم نهایی یک تیم ایرانی با یکی از نمایندگان عربستانی روبرو شود، آیا بازی ها باز هم در این کشور برگزار خواهد شد یا خیر.

 

در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، استقلال باید در استادیوم زعبیل امارات به مصاف الهلال برود و النصر نیز در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با تراکتور دیدار می کند.

 

پرسپولیس نیز در تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور می رود و دو تیم اماراتی الشارجه و الوحده نیز در دبی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

 

لیگ قهرمانان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------