رابطه جنسی از پشت؛ همه چیز درباره رابطه جنسی مقعدی لذت بخش



رابطه جنسی از پشت,رابطه جنسی از پشت

رابطه مقعدی

 

رابطه جنسی از پشت چیست؟

آیا سکس از پشت واقعا لذت بخش است؟ چطور میشود یک رابطه آنال بدون درد برقرار کرد؟ ممکن است شما درباره رابطه جنسی از پشت شنیده باشید و یا دوست داشته باشید که آن را با شریک جنسی خود امتحان کنید. این رابطه اکثرا از سمت مردان درخواست میشود، اما با این وجود برخی از خانم ها نیز از داشتن چنین رابطه ای لذت می برند و یا تمایل دارند آن را تجربه کنند. اگر چه عوارض رابطه از پشت بسیار زیاد است و احتمال انتقال بیماری های مقاربتی بالاتر است، اما برخی از زوجین برای تنوع در رابطه خود و یا برای لذت بیشتر برای انجام این کار رضایت خود را اعلام می کنند. در ادامه برخی از جوانب رابطه مقعدی را بررسی می کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

اگر در مورد تمامی مباحث روابط زناشویی سوالات و مشکلات زیادی دارید، جهت رفع این مشکلات و جلوگیری از آسب به خانواده، قطعا بهترین راه استفاده از مشاوره جنسی آنلاین، تلفنی و یا حضوری می باشد تا با سکس تراپی، تمامی ناراحتی های آمیزشی در زندگی مشترک خود را از بین ببرید.

 

علت های گرایش به سکس از پشت

اکثرا بیشتر آقایان متقاضی رابطه جنسی مقعدی هستند. شاید یکی از مهم ترین علت های آن، ناتوانی در به ارگاسم رساندن همسرشان میباشد و یا دوست دارند از طریق دیگری وارد رابطه جنسی شوند و یا علت آن کنجکاوی و تجربه یک لذت جدید باشد. برخی از مردان هم به علت اینکه پوزیشن دخول مقعدی را تحریک کننده تر می دانند، دوست دارند در این حالت رابطه جنسی داشته باشند. دلیل دیگر آن هم تنوع به رابطه جنسی است.

 

همانطور که می دانید تنوع طلبی خصوصیت بارز بسیاری از مردان می باشد، به این صورت که دوست دارند با تغییر شکل رابطه جنسی به فعالیت جنسی خود تنوع دهند. برخی از مواقع نیز دختران در رابطه از عقب اصرار دارند، علت های این موضوع هم می تواند ترس از رابطه واژینال، ترس از بارداری و حفظ پرده بکارت باشد. همچنین گرایش به چنین رابطه ای در کسانی که کودک آزاری و تجاوز جنسی می کنند؛ بسیار مشاهده میشود.

 

(بیشتر بخوانید: آیا خانمها انزال دارند؟)

 

رابطه جنسی از پشت,عواقب خطرناک آمیزش مقعدی

عواقب خطرناک آمیزش مقعدی

 

عوارض خطرناک رابطه مقعدی

ساختار مقعد به گونه ای است که برای رابطه جنسی و دخول خارجی مناسب نیست و در نتیجه چنین رابطه ای می تواند آسیب های جسمی و روانی زیادی به همراه داشته باشید که در ادامه برخی از آسیب های سکس مقعدی را برایتان توضیح می دهیم.

 

· سرد مزاجی

رابطه جنسی در هر صورت برای زن همراه با درد می باشد. تحمل درد در حین رابطه جنسی از مهم ترین دلایلی است که باعث میشود زنان به مرور زمان نسبت به رابطه مجدد سرد شوند و با توجه به خاطره بدی که از چنین رابطه ای دارند دیگر تمایلی نسبت به آن نشان ندهند.

 

·  بی اختیاری مدفوع

ترشحاتی که در واژن وجود دارد در مقعد وجود ندارد. اسفنکر مقعد که به نگهداری مدفوع کمک می کند، در طول رابطه مقعدی ممکن است دچار آسیب شود. این مسئله در طولانی مدت اتفاق می افتد که منجر به بی اختیاری مدفوع میشود.

 

· بیماری های مقاربتی

ساختار واژن برای دخول مناسب است، در صورتی که مقعد اینطور نیست و مانند واژن ترشحات لیز کننده و روان کننده ندارد. در نتیجه به خاطر این خشکی ممکن است بافت مقعد آسیب ببیند و همین آسیب بافتی موجب انتقال بیماری های مختلف مانند اچ آی وی می باشد.

 

· عفونت دستگاه گوارش

با توجه به اینکه دخول خارجی برای مقعد مناسب نیست ممکن است پس از رابطه جنسی در مقعد زخم های کوچکی به وجود بیاید. در اثر این زخم ها برخی از عفونت ها و باکتری های می توانند وارد جریان خون شوند و دستگاه گوارش را با عفونت های مختلف درگیر کنند. با توجه به اینکه مقعد و مهبل به یکدیگر نزدیک هستند، ممکن است ویروس های مهبل را درگیر کنند و در نتیجه بیماری هایی مانند زگیل، تبخال، عفونت و بوی بد مثانه را به وجود آورند.

 

· فشار به کیسه  های منی

در برخی از موارد آقایان به دلایل متعدد می خواهند رابطه جنسی از عقب داشته باشند. در این حالت دیواره های روده فشار زیادی به آلت تناسلی وارد می کند. در این شرایط ممکن است مایع منی برگردد و فشار زیادی به کیسه ها وارد می کند.

 

· آسیب های روانی

ساختار بدن به صورتی است که رابطه جنسی از طریق واژن انجام میشود؛ تا علاوه بر آسیب رساندن به بدن، رابطه جنسی با درد همراه میشود و دیگر زن نمی تواند از رابطه حس خوشایندی داشته باشد. از سوی دیگر بسیاری از خانم هایی که به درخواست همسر خود این رابطه را قبول می کنند، این رابطه را دوست ندارند و حتی در حین رابطه ممکن است احساس حقارت کنند. این حس ممکن است در آینده آسیب زا باشد و به مرور ابعاد دیگر رابطه زن و شوهر را تحت تاثیر قرار دهد.

 

رابطه جنسی از پشت,رابطه آنال

رابطه آنال

 

آیا در رابطه مقعدی احتمال بارداری وجود دارد؟

یکی از مهم ترین دغدغه ها در هر نوع رابطه جنسی امکان بارداری است. بسیاری از خانم ها به دلیل ترس از بارداری و پاره شدن پرده بکارت، هیچ تمایلی به سکس مقعدی ندارند. حال این سوال پیش می آید که آیا در رابطه مقعدی احتمال باردار شدن به طور کامل از بین می رود؟  در پاسخ می توان گفت حتی اگر مایع منی به طور کامل در مقعد ریخته شود، امکان حاملگی وجود ندارد؛ اما با توجه به نزدیکی مقعد و واژن امکان دارد که چند قطره از مایع منی به واژن برسد و در نتیجه باروری اتفاق بیفتد. پس به طور قطعی نمی توان باردار شدن را از این رابطه رد کرد. در صورتی که تمایل زیادی به سکس از عقب دارید بهتر است که از کاندوم استفاده کنید.

 

و در آخر اینکه...

رابطه جنسی یک توافق دو طرفه برای رسیدن به لذت بیشتر است. اگر هر کدام از زوجین از این رابطه لذت نبرند، نباید تکرار شود. پس قبل از آن بهتر است این موضوع را با شریک جنسی خود در میان بگذارید تا هر دو بتوانید در حین رابطه جنسی از پشت به اوج لذت و شهوت برسید.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024