بهترین وبسایت برای خرید عمده لوازم آرایشی



خرید عمده لوازم آرایشی

خرید عمده لوازم آرایشی

 

لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله مصرفی ترین لوازم در دنیا و ایران به شمار می روند. مصرف لوازم آرایشی در سالن های زیبایی و فروشگاه های آرایشی بهداشتی بالاتر از سایر مکان هاست پس اگر صاحب سالن زیبایی یا فروشگاه آرایشی بهداشتی هستید بهتر است اجناس خود را به صورت عمده تهیه کنید تا هم قیمت تمام شده برایتان پایین تر باشد و هم موجودی کالاهای سالن/فروشگاهتان همواره موجود و تامین باشد.

 

در ادامه این مقاله از بیتوته قرار است نکات مهمی را در رابطه با خرید عمده لوازم آرایشی با شما مطرح کنیم و همچنین فروشگاه اینترنتی لیمادو را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استعلام قیمت و همچنین خرید عمده محصولات آرایشی بهداشتی را به شما معرفی کنیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

نکات مهم در خرید عمده محصولات آرایشی

فروشندگان لوازم آرایشی و مدیران سالن های زیبایی قبل از خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی باید به چند نکته مهم توجه کنند. این نکات عبارتند از:

1) قیمت محصول

2) پشتیبانی و خدمات پس از فروش

3) بررسی تاریخ انقضای محصولات

4) کیفیت محصولات

5) اصالت کالا

6) زمان تحویل

 

در ادامه مقاله درباره هر کدام از این موارد توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

1) قیمت عمده لوازم آرایشی

اولین و مهم ترین فاکتور در بحث خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی، قیمت کالاهاست. با توجه به این که تعداد محصولات خریداری شده بصورت عمده بالاست در نتیجه تفاوت جزئی قیمت یک محصول می تواند قیمت تمام شده فاکتور شما را میلیون ها تومان جابجا کند. بهتر است قبل از خرید محصول از چندین مجموعه دیگر استعلام قیمت بگیرید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

 

یکی دیگر از موارد مهم در خرید عمده آرایشی، قیمت پلکانی محصولات است. برخی از مجموعه ها با بالارفتن تعداد خرید مشتری حاشیه سود خود را کمتر می کنند و محصول را به قیمت مناسب تری در اختیار مشتری قرار می دهند. فروشگاه لیمادو نیز با بالارفتن تعداد محصول خریداری شده، قیمت تمام شده محصولات را برای شما پایین تر محاسبه می کند بنابراین در صورتی که به صورت مداوم از یک ماده آرایشی استفاده می کنید می توانید در تعداد بالا نسبت به خرید محصول اقدام کنید تا هم شامل تخفیف بیشتری شوید و هم در خرید بعدی خود بر اثر تورم محصول را گران تر نخرید.

 

2) پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مورد مهم بعدی که حتما باید در خرید لوازم آرایشی به آن توجه کنید پشتیبانی مجموعه و همچنان وضعیت خدمات پس از فروش آن هاست. اگر شرکتی که لوازم آرایشی از آن خرید کرده باشید پشتیبانی مناسبی نداشته باشد در تحویل سر وقت و درست کالاها دچار مشکل خواهید شد و ممکن است از نظر مالی نیز ضرر ببینید بنابراین به این نکته مهم توجه داشته باشید که قیمت کالاها در خرید عمده مهم است اما همه ماجرا نیست و باید به ابعاد دیگر نیز توجه کافی داشت.

 

3) بررسی تاریخ انقضای محصولات

خرید عمده لوازم آرایشی با خرده یک تفاوت مهم دارد و آن هم توجه به تاریخ انقضای محصولات است. حتما به این نکته توجه کنید که محصولاتی که به صورت عمده خرید می کنید تا مدت زمان مناسبی قابل استفاده باشند در غیر اینصورت ممکن است تاریخ انقضای محصولات گذشته باشد و شما دچار ضرر مالی و آسیب های دیگر شوید. 

 

4) کیفیت محصولات

هنگامی که محصولی را به صورت عمده خرید می کنید تعداد بالایی از محصول در اختیار شما قرار می گیرد فلذا اگر محصول، کیفیت لازم را نداشته باشد یا به اصطلاح فیک باشد، محصولات عملا غیر قابل استفاده بوده و سرمایه شما سوخت خواهد شد. پس در هنگام خرید، فقط به قیمت توجه نکنید بلکه به کیفیت محصول نیز توجه داشته باشید تا محصول برای شما کارایی کافی را داشته باشد.

 

5) اصالت کالا

همان طور که در بحث کیفیت محصول اشاره شد در کنار فاکتور قیمت، باید به عوامل دیگری نیز توجه کنیم. یکی از این عوامل مهم اصالت کالای خریداری شده است. ممکن است یک فروشگاه کالایی را به قیمت بسیار ارزان تر از سایر مجموعه ها در اختیار شما قرار دهد. در این صورت باید تحقیق کافی را درباره محصول انجام بدهید و مطمئن شوید محصولی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت فیک نیست. برای اطمینان از اصل بودن کالا چندین روش وجود دارد که بعدا بطور مفصل در بیتوته درباره آن صحبت خواهیم کرد.

 

6) زمان تحویل کالا

آخرین و یکی از فاکتور های مهم در خرید عمده لوازم آرایشی، زمان تحویل کالاهاست. حتما از فروشگاه مربوطه زمان تحویل را به طور دقیق جویا شوید تا از تحویل کالاها بصورت پیش خرید و بالای یک ماه جلوگیری کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله از بیتوته درباره نکات مهم در خرید عمده لوازم آرایشی صحبت کردیم. یکی از فروشگاه های معتبر و عمده خوب در زمینه آرایشی و بهداشتی، فروشگاه اینترنتی لیمادو می باشد. برای استعلام قیمت روز و همچنین خرید عمده کالاها می توانید به وبسایت لیمادو به نشانی limado.ir مراجعه کنید. امیدواریم این مقاله به شما در پیداکردن یک مرجع خوب برای خرید عمده لوازم آرایشی بهداشتی کمک کننده بوده باشد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024