20 مقصد جذاب برای زمستان 1402



مقصدهای جذاب برای زمستان,20 مقصد جذاب برای زمستان,مکان های جذاب برای زمستان

معرفی 20 مقصد جذاب برای سفرهای زمستانی در فلایتیو

 

برای یک سفر زمستانی و جذاب آماده‌اید؟ اگر اهل ایران، اروپا، آمریکای شمالی یا بسیاری از کشورها و شهرهای مختلف در سراسر جهان هستید، زمستان فصلی است که می‌توانید یک سفر جذاب و خوب را در آن تجربه کنید. از سواحل گرم گرفته تا اسکی در کوه‌های آلپ یا دیدن بندرهایی مثل بندر هرمزگان جزء مکان‌هایی است که حتماً باید در زمستان به دیدن آنها بروید. در این مطلب قرار است با شما درباره 20 مقصد جذاب برای زمستان 1402 صحبت کنیم. اگر می‌خواهید لیستی از مقاصد زمستانی را برای سفر آینده‌تان آماده کنید، این مطلب از فلایتیو  برای شما است.

 

1. تالین، استونی 

تالین مقصدی فوق‌العاده برای زمستان است. در این شهر طیف وسیعی از فعالیت‌ها و سرگرمی‌های زمستانی را دارید و می‌توانید یک سفر مهیج و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. تالین بسیار زیبا است و اگر شانس این را داشتید که در یک شب برفی مهمان این شهر باشید، فردا صبح با زیباترین و حیرت‌انگیز‌ترین مناظر روبه‌رو خواهید شد. گویی که انگار در یک صفحه از کتاب داستان‌های کودکی زندگی می‌کنید! همه چیز همان قدر خاص و بی‌‌نظیر است.

 

2. کو فی فی، تایلند

اگر ترجیح می‌دهید در سفرهای زمستانی خود به یک مقصد متفاوت‌تر بروید و دوست ندارید زمان خود را در شهرها بگذرانید، جزیره‌های گرمسیری احتمالاً گزینه خوبی باشند. به تایلند بروید و از جزایر فوق‌العاده کو فی فی در جنوب دیدن کنید. در اینجا شما می‌توانید آفتاب بگیرید، با ماهی‌های عجیب‌وغریب شنا کنید، قایق‌سواری کنید و هر چیزی را به جز یک لباس گرم و زمستانی بپوشید.

 

3. ریگا، لتونی

یکی دیگر از شهرهای دیدنی در اروپا، شهر ریگا در لتونی است. غذا‌ها و سنت‌‌های غذایی این شهر اغلب بسیار دلچسب و گرم هستند. اگر بخواهید از این شهر دیدن کنید، توصیه اصلی این است که به Folkklubs ALA pagrabs بروید زیرا غذای آن بسیار راضی‌کننده و خوشمزه خواهد بود. مشابه تالین که در بالا ذکر شد، فعالیت‌های زمستانی زیادی می‌توانید در این شهر انجام دهید. از قدم‌زدن در پارک‌های زیبا، بازدید از موزه‌ها، سرزدن به کلیسای سنت پیتر گرفته تا دیدنی‌ها و سرگرمی‌های دیگری که به‌خوبی روزهای سفر شما را می‌سازند.

 

4. باد گاستاین، اتریش

برای دیدن اسکی‌بازان و اسنوبرد سواران به باد گاستاین (Bad Gastein) در اتریش بروید. این تفرجگاه با ۲۰۸ کیلومتر پیست برای اسکی و اسنو بورد و با فضایی اختصاصی دویدن برای مبتدیان تا پیشرفته‌ترین ورزشکاران و افراد را بسیار شگفت‌انگیز است. پس از آن، می‌توانید به آبگرم ۶۰۰ مترمربعی بروید تا یک استراحت جانانه داشته باشید و عیش‌ونوش سفر زمستانی خود را با لذت بردن از آبگرم این منطقه کامل کنید.

 

5. بالی، اندونزی

حتماً تابه‌حال اسمی از جزیره بالی شنیده‌اید. بالی با دمای متوسط بین ۲۶ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد از نوامبر تا مارس یک مقصد زمستانی بسیار خوب برای سفر در این زمان است. در سراسر جزیره سواحل زیبا، معابد، زیستگاه‌های میمون، یک پارک آبی بزرگ و همچنین هتل‌های لوکس شگفت‌انگیز مانند Padma Resort در اوبود وجود دارد.

 

6. بلد، اسلوونی

بلد یک مقصد جادویی است. اگرچه بسیاری از مردم در تابستان به این منطقه می‌آیند اما می‌تواند یک مقصد زمستانی بسیار خوب و فراموش‌نشدنی هم باشد. سفری که هم در آن با جمعیت گردشگران کمتری مواجه می‌شوید و هم فعالیت های زمستانی بسیار جذابی را می‌توان انجام داد. در اطراف دریاچه چندین مکان برای پیاده‌روی وجود دارد. اگر می‌خواهید یک غذای خوشمزه و باکیفیت بخورید، اقامت در Grand Hotel Toplice  را در نظر بگیرید. این هتل دارای یک استخر حرارتی شگفت‌انگیز است که در واقع بسیار سرد است، اما تجربه فوق‌العاده جذابی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

7. نیوزلند

سفر به نیوزلند یک سفر خوب و زمستانی خواهد بود. بین ماه‌های نوامبر - مارس دمای هوا بین ۱۵ تا ۱۸ درجه سانتی‌گراد است. اگر می‌خواهید یک تجربه عالی در این کشور داشته باشید، سفر جاده‌ای از آن پیشنهاد‌هایی است که نمی‌توان به آن نه گفت. راهی یک سفر جاده‌ای شوید و از زیبایی‌ها و چشم‌انداز‌های طبیعی این منطقه لذت ببرید.

 

8. مثلث طلایی، هند

اگر می‌خواهید از هوای سرد و روزهای برفی زمستان شهر و محل زندگی‌تان فرار کنید به هند بروید. جایی که گرمای زیادی را تجربه خواهید کرد، نه فقط از خورشید، بلکه در غذایتان هم این گرما و حرارت را تجربه می‌کنید! یک راه خوب برای تجربه هند این است که در مثلث طلایی این کشور را ببینید. مثلث طلایی هند مسیرهایی است که از دهلی، آگرا و جیپور عبور می‌کند.

 

9. برلین، آلمان

برلین شهری زیبا برای بازدید در زمستان است و گزینه‌های زیادی برای انجام دادن در این شهر پیش روی شما خواهد بود. از گشت‌وگذار در گالری ساید، بازدید از موزه‌ها، قدم‌زدن در پارک‌های زمستانی گرفته تا لذت بردن از نوشیدنی‌های محلی و شنیدن موسیقی‌های مختلف در رستوران‌‌ها و کافه‌های سراسر شهر. حتی می‌توانید روزهای پایانی سال خود را در یکی از بازارهای کریسمسی برلین بگذرانید. بازاری که اوقات و ساعات شما را حسابی گرم و رنگین می‌کند.

 

10. مالدیو

مالدیو جزیره‌ای است که اگر فقط یک‌بار در زندگی‌تان آن را نبینید انگار که هیچ‌وقت زندگی نکرده‌اید. مالدیو یک مقصد ساحلی و جزیره‌ای بی‌نظیر برای تعطیلات زمستانی است. در جزایر مالدیو می‌توانید در بهشت عجیب‌وغریبی قدم بزنید که بیشتر شبیه یک رؤیای خوش است تا واقعیت. دمای هوا بین ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد (نوامبر تا مارس) است. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که سفر به مالدیو از بلیط هواپیما گرفته تا خورد و خوراک، سفری کم‌خرج و اقتصادی نیست پس مراقب خرج و هزینه‌های سفرتان باشید تا از آن لذت کافی را ببرید.

 

معرفی مقصدهای جذاب برای سفرهای زمستانی در فلایتیو,۲۰ مقصد جذاب برای زمستان ۱۴۰۰,معرفی 20 مقصد جذاب برای زمستان 1401

مقصدهای جذاب برای سفرهای زمستانی

 

11. پراگ، جمهوری چک

پراگ شهری فوق‌العاده است که می‌توانید در هر زمان از سال از آن دیدن کنید. فوق‌العاده فتوژنیک و دیدنی‌های زیادی در سراسر شهر وجود دارد که حسابی برنامه سفر شما را پر می‌کند و خاطره‌ای خوب برایتان می‌سازند.

 

همچنین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه، غذاهای متنوع، کافه‌های زیبا و نوشیدنی‌های فوق‌العاده ارزان جزء امکاناتی است که در این شهر می‌توانید از آنها لذت ببرید. برای کسانی که می‌خواهند در طبیعت پراگ قدم بزنند و ساعاتی فراموش‌نشدنی تجربه کنند، پیاده‌روی در پارک‌های شمالی شهر و پارک‌های ملی بوهمی سوئیس یکی از پیشنهاد‌های بسیار جذاب است.

 

12. تیرول جنوبی، ایتالیا

یک تجربه عالی برای سفر در روزهای سرد زمستانی تجربه رفتن به آبگرم است. اگر می‌خواهید لذت چنین تجربه‌ای را تمام‌وکمال لمس کنید، رفتن به Alpen Palace Resort and Spa که با استخرهای سرپوشیده و گرم در فضای باز، یک غار نمکی، امکانات ماساژ و... همراه است، گزینه بسیار خوبی است. علاوه بر این، هتل انتخاب فوق‌العاده‌ای از غذاها را برای صبحانه و شام سرو می‌کند. اگر وقت کافی برای ادامه دادن سفرتان را هم داشتید به استراحتگاه‌های اسکی کلاوس برگ یا اسپیکبدن هم بروید.

 

13. آلبرتا، کانادا

 آلبرتا در غرب کانادا مقصدی فوق‌العاده برای زمستان با انبوهی از جاذبه‌ها و دیدنی‌ها فراموش‌نشدنی است. از کاوش و دیدن دره‌های یخ‌زده، پیاده‌روی با کفش برفی، اسکی در مسیرهای دیدنی و موارد دیگر، می‌توانید جذاب‌ترین فعالیت‌های زمستانی را در این شهر پیدا کنید. آلبرتا مقصدی است که باید یکی از گزینه‌‌های اصلی سفرهای زمستانی شما باشد.

 

14. سیشل، ماداگاسکار

قله‌های بلند، جزایر آرام و سواحل شگفت‌انگیز مکان‌های لذت بخشی هستند که می‌توانید در سیشل زمستانی به دیدن آنها بروید. سیشل یکی از بهترین مقاصد سفرهای زمستانی به‌خصوص در ماه‌های ژانویه است. دیدنی‌های گردشگری آن آن‌قدر جذاب و متنوع است که با یک‌بار دیدن، هیچ‌وقت از یادتان نخواهد رفت.

 

15. دبی، امارات متحده

دبی یکی از بهترین گزینه‌های سفر برای تعطیلات در ژانویه است. مقصدی که مسافران سراسر جهان از آن دیدن می‌کنند. مراکز خرید بزرگ و شگفت‌انگیز، پارک‌های تفریحی حیرت‌انگیز، غذاهای کلاسیک و سواحل جذاب آن مکان‌های مناسبی برای گشت‌وگذار در زمستان است.

 

16. بندر خمیر، ایران

بندر خمیر یکی از بنادر بکر ایران است که جزء خاص‌ترین مقاصد گردشگری این منطقه محسوب می‌شود. چشمه آبگرم سیاه کش در خمیر باعث شده تا زمستان هرسال مسافران زیادی برای لذت بردن از این جاذبه جذاب به منطقه هرمزگان سفر کنند.

 

17. کامبوج

کامبوج یک میراث واقعی است. لیست طولانی مکان‌های دیدنی کامبوج شامل معابد شگفت‌انگیز، سواحل آرام و مناظر نفس‌گیر است که ارزش کاوش و بازدید به‌خصوص در ماه‌های زمستانی و ژانویه را دارند. آب‌وهوا زمستانی در این کشور بی‌نظیر است. نه خیلی گرم و نه خیلی سرد، بلکه یک هوای ملایم و جذاب را در کامبوج تجربه خواهید کرد.

 

18. کاستاریکا

کاستاریکا یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در ژانویه است. مقصد شما در این سفر جنگل‌های بارانی مجلل آمریکای مرکزی است و قرار است در این جنگل‌های با تنوع زیستی بسیار حیرت‌انگیزی روبه‌رو شوید. این مکان یکی از شاد‌ترین شهرها است و از سال ۱۹۴۹ هیچ نیروی انتظامی و مراقبتی در این کشور فعالیت نمی‌کند.

 

چه در حال نوشیدن نارگیل در سواحل باشید و چه مشغول پیاده‌روی و طبیعت‌گردی در جنگل‌های سبز کاستاریکا شوید، درنهایت این کشوری است که ممکن است با خود فکر کنید کاش می‌شد برای همیشه در اینجا ماند و زندگی کرد! کاستاریکا با سواحل آفتاب‌گیر، مسیرهای جنگلی و آبشارهای درخشان، مقصدی فوق‌العاده برای بازدید در زمستان ماه ژانویه خواهد بود.

 

19. نیکاراگوئه، هند

نیکاراگوئه، یکی از بهترین مکان‌های هند در ماه ژانویه است. دارای جنگل‌های گرمسیری، سواحل بکر و صخره‌های بلند آتشفشانی است. ماه ژانویه و فصل زمستان با داشتن هوای مطلوب، حداقل بارندگی و دمای عالی زمان مناسبی برای گشت‌وگذار در این کشور آمریکای مرکزی است.

 

20. مراکش

مراکش یک مقصد زمستانی جذاب است. یکی از بهترین مقاصد زمستانی که می‌توانید برای سفرتان به آن فکر کنید. شهر پر جنب‌وجوشی که با بازارها و مساجد رنگارنگ و جبل توبکال (بلندترین کوه در شمال آفریقا) که دیدن و سفر کردن به آن بسیار لذت‌بخش است. اگر می‌خواهید سفرتان حال و هوایی تاریخی و باستانی داشته باشید، مراکش بهشت شما است!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024