از تخفیفات جمعه سیاه "سپنو" جا نمونید | خرید انواع لوازم آشپزخانه



جشنواره های تخفیف زمان مناسبی برای خرید انواع لوازم ضروری بخصوص لوازم خانه و آشپزخانه هستند. یکی از این جشنواره ها که به تازگی در ایران نیز بسیار پرطرفدار شده است، جشنواره بلک فرایدی و یا جمعه سیاه است.

جشنواره های تخفیف زمان مناسبی برای خرید انواع لوازم ضروری بخصوص لوازم خانه و آشپزخانه هستند. یکی از این جشنواره ها که به تازگی در ایران نیز بسیار پرطرفدار شده است، جشنواره بلک فرایدی و یا جمعه سیاه است.

 

این روز به عنوان آخرین جمعه سال میلادی در کشورهای اروپایی و آمریکایی شناخته شده است که تخفیفاتی را بر روی محصولات در نظر می گیرند. در ایران سپنو نیز یکی از سایت های مطرح در زمینه فروش لوازم آشپزخانه است که از تاریخ 25 آبان تا 6 آذر بر روی تمامی محصولات خود تا 70 درصد تخفیف گذاشته است.

 

تخفیف جمعه سیاه سپنو

 

در این فرصت عالی می توانید لوازم ضروری برای پخت و پز را با قیمت مناسب برای آشپزخانه خود خریداری کنید. در ادامه به معرفی محصولات سپنو بیشتر می پردازیم.

 

سرویس های قابلمه

پرفروش ترین و متنوع ترین محصولات این سایت، سرویس های قابلمه آن است. قابلمه های متنوع در جنس های مختلف و صد البته کیفیت عالی از برند لیدوما وجود دارد.

 

یکی از جنس های مرغوب و مناسب برای آشپزی گرانیت است. قابلمه گرانیتی به علت نچسب بودن و شست و شوی آسان برای پخت هر غذایی مناسب است. در مقابل قابلمه های چدن هستند که آنها هم محبوبیت زیادی دارند. تفاوت های اصلی قابلمه های چدن و گرانیتی شامل موارد زیر است:

 

• از نظر وزن قابلمه های گرانیتی سبک تر از چدن هستند

• اگر چدن بدون روکش باشد پس از شست و شو باید سریع خشک شود وگرنه زنگ می زند

• در قابلمه های چدن بدون روکش امکان پخت غذاهایی با رب و یا لیموترش و آبلیمو وجود ندارد

• شست و شو ظروف گرانیتی از چدن آسان تر است

 

در زمان خرید ظروف چدن لازم است دقت کنید که اصل باشد و یکی از راه های تشخیص اصل بودن استفاده از آهن ربا است.

 

تخفیف جمعه سیاه سپنو

 

خرید سرویس قابلمه

از دیگر جنس های قابلمه، پیرکس است. قابلمه های پیرکس نیز به علت سبک وزن بودن و دیرتر آسیب دیدن سطح شان مورد استقبال در آشپزی قرار گرفته اند.

 

سرویس های بلور

از محصولات دیگر سایت سپنو، می توان به سرویس بلور اشاره کرد. سرویس بلور برند سیلیکا از جمله بلورهای با کیفیت و اصل است که امکان سرو غذا به صورت بسیار زیبا و مجلل را فراهم می کند. تعداد پارچ های این سرویس ها مناسب و کارآمد است و دارای رنگبندی جذابی نیز هستند. در جشنواره پیش رو می توانید این سرویس ها را تخفیف ویژه خریداری کنید.

 

چاقو آشپزخانه

یکی از اصلی ترین لوازم هر آشپزخانه ای، چاقو است. اگر چاقو به اصطلاح تیز نباشد هر فردی در زمان آشپزی خسته شده و تمایلی به ادامه کار خود ندارد. داشتن چندین چاقو برای برش هر ماده ی غذایی (گوشت، مرغ، ماهی، سبزی، میوه و …) ضروری است تا هم در زمان آشپزی لذت ببریم و هم از اتلاف وقت جلوگیری کنیم.

 

چاقوهای اکبری از جمله چاقوهای پرطرفداری هستند که از زمان قدیم عصای دست هر آشپزی بوده اند. اکنون نیز انواع چاقوهای اکبری در سایز های مختلف با دسته های چوبی و پلاستیکی مرغوب در سایت سپنو به فروش می رسند. کافیست نیاز خود را مشخص کنید و براساس آن چاقوی خود را انتخاب کنید.

 

ماهیتابه

در بسیاری از مواقع به ماهیتابه جدا نیاز داریم. ماهیتابه ها به صورت تک دسته و دو دسته در جنس های گرانیتی و چدن وجود دارند. ماهیتابه های چدن امکان پخت غذا بدون روغن در آنها وجود دارد و به صورت شیاردار هستند. این تابه های چدن و یا استیک پز به شکل های دایره و مربع با درب و یا بدون درب در این سایت موجود هستند. البته از دیگر نوع ماهیتابه می توان به تابه رژیمی نیز اشاره کنیم. تابه رژیمی دو طرفه و درب دار است که برای پخت انواع غذاهای رژیمی قابل استفاده است. همچنین ظاهر این ماهیتابه ها نیز بسیار زیبا است و در رنگبندی های جذاب وجود دارند.

 

خرید انواع ماهیتابه

 

انواع برندهای سپنو

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات سپنو ایرانی بودن آن است. تمام برندهایی که در این سایت به فروش می رسند ساخت ایران هستند. از تکنولوژی های روز برای ساخت محصولات استفاده شده است که در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی دارند. برند لیدوما از پرطرفدار ترین برندهای این سایت است که با ساخت قابلمه های مرغوب جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده است. در کنار برند لیدوما، محصولات برندهای آذین، سیلیکا، اکبری، شاینی و رنی نیز به بفروش می رسند.

 

اگر می خواهید لوازم آشپزخانه ی خود را نو کنید و یا برای جهیزیه خرید کنید، الان زمان مناسبی است. تا 6 آذر زمان کمی باقی مانده است. همین الان به سایت sepeno.com مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024