سفارش آنلاین غذا بندر عباس ، بهترین رستوران های سنتی بندر عباس



سفارش آنلاین غذا بندر عباس

سفارش آنلاین غذا بندر عباس

 

اگر به غذاهای سنتی علاقه دارید و به بندرعباس سفر کردید، بهتر است سری به رستوران‌های سنتی این منطقه بزنید. اغلب این مجموعه‌ها، در کنار غذاهای محلی، انواع کباب را نیز سرو می‌کنند و به این ترتیب توانسته‌اند، مشتریان بسیار زیادی را جذب کنند. در این مطلب می‌خواهیم رستوران‌هایی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر فضای زیبا و جذابی که برای صرف غذا دارند، امکان سفارش آنلاین غذا بندر عباس را نیز به شما می‌دهند و می‌توانید طعم غذاهای سنتی و اصیل جنوب کشور را در آن‌ها بچشید.

 

معرفی بهترین رستوران محلی بندر عباس

برای معرفی بهترین رستوران محلی بندر عباس به سراغ غذاخوری‌هایی رفتیم که در این شهر شناخته شده و معروف هستند:

 

رستوران فانوس

فانوس یکی از رستوران‌های بندرعباس است که همیشه شلوغ و پر از مشتری بوده و می‌تواند بهترین انتخاب برای صرف غذا باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی را می‌توانید ببینید و ساعات خوشی را برای صرف غذا در فضاهای مدرن و زیبای آن بگذرانید. فانوس، دارای دو فضای باز و سرپوشیده بوده و در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را روی تخت‌های سنتی که در حیاط رستوران فانوس قرار گرفته است، میل کنید. 

 

سفارش غذا بندر عباس

سفارش غذا بندر عباس

 

رستوران خلیج فارس

 

https://blog.snappfood.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3/

 

 نیز یکی دیگر از غذاخوری‌های سنتی در بندرعباس است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی مخصوص این منطقه را سرو می‌کند. این مجموعه علاوه بر فضای مناسب با دکوراسیون ساده، کیفیت بالایی را هم در غذاهای خود داشته و کلیه آیتم‌های موجود در آن از قیمت مناسبی برخوردارند.

 

رستوران امپراطور بندرعباس

در میان غذاخوری‌های معروف بندرعباس، نام امپراطور نیز به چشم می‌خورد. رستوران امپراطور بندرعباس در انتهای رسالت شمالی واقع شده و امکان صرف غذا در فضای باز و داخل سالن سرپوشیده را به مشتریان خود می‌دهد. امپراطور هم منوی غذاهای سنتی و هم فرنگی شامل انواع پیتزا، پاستا، استیک و کباب، سوخاری، خوراک و ... دارد. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را هم در کنار غذای خود سفارش دهید. 

 

معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

معرفی بهترین رستوران های بندر عباس

 

رستوران سنتی بادگیران

این رستوران نیز با غذاهای فوق‌العاده‌ای که دارد، یکی از معروف‌ترین غذاخوری‌های بندرعباس است. فضای داخلی رستوران بسیار شیک بوده است و منوی کافی شاپ هم دارد. همچنین می‌توانید از موسیقی زنده‌ای که در هنگام صرف غذا پخش می‌شود هم لذت ببرید. در بادگیران، بیشترین سفارش مربوط به چلو گردن و چلو ماهیچه بوده است. اغلب مشتریان از قیمت غذاهای آن نسبت به کیفیت و حجمی که سرو می‌شود، راضی بوده‌اند. به علاوه رفتار خوب پرسنل و بهداشت محیط ویژگی‌های مثبت این مجموعه را تکمیل کرده است.

 

رستوران سنتی شمس العماره

شمس‌العماره یکی دیگر از رستوران‌های سنتی در بندرعباس است که در نزدیکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع شده است. این مجموعه قبلا باغ گیلاس بوده و فضای داخلی آن بسیار زیبا و دلپذیر است. در فضای داخلی رستوران می‌توانید از موسیقی زنده‌ای که پخش می‌شود لذت ببرید. همچنین برخورد کارکنان و بهداشت محیط ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل کرده است.

 

بهترین رستوران های سنتی بندر عباس

بهترین رستوران های سنتی بندر عباس

 

سفارش آنلاین غذا بندر عباس در اسنپ فود

امروزه اسنپ فود در بسیاری از شهرهای کشور فعال است و نام اغلب رستوران‌های موجود در این مناطق را می‌توانید در آن ببینید. اگر ساکن این شهر هستید یا به عنوان مسافر به آن مراجعه کردید، می‌توانید اسامی رستوران‌های سنتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد را در آن پیدا کنید و با ورود به صفحه مربوط به هر کدام، منویشان را ببینید. تمامی آیتم‌ها در این صفحات به همراه قیمت و مواد اولیه به کار رفته در تهیه آن‌ها بوده که انتخاب را برای شما راحت‌تر کرده است. 

 

با ثبت سفارش غذای مورد نظرتان از منو و پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین، غذا توسط رستوران آماده می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. همچنین می‌توانید در اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود از تخفیفاتی که برای شما در نظر گرفته شده است نیز بهره‌مند شوید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024