رستوران ‎های عالی شهر بیرجند اما قیمت عالی دارند



اگر در شهر بیرجند به دنبال رستوران‌های عالی با کیفیت غذای بالا و قیمت مناسب هستید، در اینجا گزینه‌هایی فوق العاده برای شما داریم. این رستوران‌ها با داشتن غذاهای بسیار باکیفیت، قیمت مناسبی نیز دارند که باعث می‌شود تا بتوانید یک وعده غذایی خوشمزه و در عین حال مقرون به صرفه را نوش جان کنید. با شناخت این رستوران‌ها، بهتر می‌توانید سفارش غذا انلاین بیرجند https://snappfood.ir/service/all/city/birjand?page=0 داشته و از طعم عالی غذاهای آن ها لذت ببرید.

 

در ادامه با ما همراه باشید.

 

بهترین رستوران های بیرجند

از جمله بهترین رستوران‌های بیرجند، موارد زیر قابل توجه هستند:

 

رستوران سنتی خانه پدری

یکی از رستوران‌های فوق العاده‌ای که در شهر بیرجند می‌یابید، رستوران سنتی خانه پدری است. این رستوران در یک فضای سنتی شبیه به خانه‌های قدیمی جای داشته و تخت‌های بزرگ آن برای دورهمی‌های خانوادگی، عالی به نظر می‌رسد. نورپردازی عالی این رستوران و پنجره‌های رنگی آن، نیز در جای خود حال و هوایی خاص فراهم می‌سازند.

 

قیمت‌‌های منو رستوران سنتی خانه پدری، در مقایسه با کیفیت خدمات و غذاهای آن بسیار مناسب بوده و می‌توانید با پرداخت مبالغ مقرون به صرفه، از غذاهای عالی این رستوران در شکل سفارش غذا آنلاین https://snappfood.ir/ بهره ببرید. 

 

رستوران ‎های عالی شهر بیرجند,بهترین رستوران های بیرجند,رستوران سنتی خانه پدری

رستوران سنتی خانه پدری

 

رستوران پدیده بیرجند

برای لذت بردن از یک وعده غذایی عالی، رستوران پدیده بیرجند را توصیه می‌کنیم. در این رستوران انواع کباب‌ها و جوجه کباب‌ها را تجربه خواهید کرد که طعمی عالی دارند. این رستوران با داشتن غذاهای باکیفیت، همیشه در شهر بیرجند سرآمد بوده و شهرت زیادی داشته است. نزدیک به رستوران پدیده بیرجند، می‌توانید از جاذبه‌های دیگری چون سنگ نگاره لاخ مزار، زورخانه امیر عرب، خانه اعتمادی نیا و پارک توحید بازدید کنید.

 

رستوران سنتی شمس العماره

شمس العماره، دیگر رستوران سنتی شهر بیرجند است که در میدان موزه، خیابان 15 خرداد واقع شده است. این رستوران منویی اقتصادی داشته و غذاهای آن کیفیت و طعمی عالی دارند. اگر به دنبال صرف یک وعده غذایی خوشمزه با تزیینات اشتهاآور باشید، شمس العماره می‌تواند گزینه ایده آل شما محسوب شود.

 

نزدیک به این رستوران امکان بازدید از موزه پرندگان بیرجند و همین طور موزه مردم شناسی و باستان شناسی را خواهید داشت. به علاوه در صورتی که مایل باشید، امکان سفارش غذا آنلاین از اسنپ فود نیز وجود داشته و دیگر نیازی نیست که تا محل رستوران بروید.

 

رستوران ایتالیایی دنیا

برای صرف غذاهای ایتالیایی واقعی و پیتزاهای خوشمزه در بیرجند، رستوران ایتالیایی دنیا را پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران در فضایی شیک و امروزی واقع شده و قیمت غذاهای آن نیز علی رغم کیفیت بالایی که دارند، عالی ارزیابی شده است. اگر به شکل حضوری به محل رستوران مراجعه می‌کنید، امکان استفاده از پارکینگ خیابانی رایگان آن وجود دارد. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم که از سرویس سفارش غذا انلاین بیرجند اسنپ فود استفاده کرده و به راحتی در حالی که در منزل یا محل کار خود هستید، غذای ایتالیایی مورد علاقه‌تان را از این رستوران تحویل بگیرید.

 

رستوران سنتی خانه پدری,رستوران پدیده بیرجند,رستوران سنتی شمس العماره

رستوران ایتالیایی دنیا

 

فست فود کی اف سی

کی اف سی در بیشتری شهرهای ایران شعبه دارد و شهر بیرجند نیز از این دایره بیرون نمانده است. در این رستوران انواع غذاهای فست فودی از جمله پیتزا، برگرها، پاستا و ... سرو شده و سالاد سزار و سالاد فصل آن فوق العاده هستند. اگر می‌خواهید یک وعده غذای خوشمزه، به ویژه برای شام، در آخر هفته نوش جان کنید، کی اف سی بیرجند، یک مقصد عالی برای شما خواهد بود.

 

همین طور برای سفارش غذای جشن تولد کودکان نیز منوی این رستوران، پیشنهادهایی عالی دارد که کودکان را هیجان زده خواهد کرد.

 

رستوران هتل کوهستان

یکی دیگر از رستوران‌هایی که در این شهر غذای ایرانی ارائه کرده و فضایی مناسب دارد، رستوران هتل کوهستان است. این رستوران در منطقه گردشگری بند امیرشاه واقع شده و از این حیث نیز در مقایسه با دیگر رستوران‌های بیرجند، برتری دارد. باغ منظریه، بند عمرشاه، پارک دکتر محمد حسن گنجی و ... از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این رستوران محسوب می‌شوند.

 

اگر می‌خواهید به جای حضور پیدا کردن در محل رستوران، تنها طعم غذاهای خوشمزه آن را بچشید، این امکان را خواهید داشت که به جای حضور پیدا کردن مستقیم در محل رستوران، از سفارش غذا انلاین بیرجند استفاده کرده و سفارش خود را از طریق اسنپ فود ثبت کنید.

 

فست فود کی اف سی,رستوران هتل کوهستان,بهترین رستوران های بیرجند

رستوران هتل کوهستان

 

سخن پایانی

بهترین رستوران های بیرجند با قیمت‌های عالی و منصفانه در اسنپ فود لیست شده و شما می‌توانید با سفارش غذا آنلاین از این طریق، با بهترین شرایط غذاهای مورد علاقه خود را سفارش بدهید. به این شکل، در فاصله زمانی کوتاه، غذاهای مورد علاقه‌تان به محل آدرس ارسال خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024