آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

اهمیت آموزش در بازار ارزهای دیجیتال



بازار ارزهای دیجیتال,ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال

 

این بازار به دلیل اینکه معیار قیمت در آن دلار آمریکا می باشد در بسیاری از کشور های در حال توسعه مانند ایران به دلیل شرایط اقتصادی خاصی که در آن ها وجود دارد طرافداران بسیار زیادی پیدا کرده است. 

 

استفاده از این ارزهای دیجیتال و کار کردن با آن‌ها چندان دشوار نیست اما لازم و ضروری است تا پیش از شروع کار از یک *دوره جامع ارزهای دیجیتال* استفاده کنید. به عنوان مثال شما ‌می‌توانید از آموزش‌ رایگان ارز‌های دیجیتال در *سایت آکادمی علی ربیعی* که از افراد موفق و پیشرو در این زمینه بوده است استفاده کنید و دانش و اطلاعات خود را افزایش دهید.

 

چرا ارز‌های دیجیتال؟

بیت کوین همان کاری را با بانک‌ها خواهد کرد که ایمیل با صنعت پست و نامه‌نگاری انجام داد. دنیایی که توسط انقلاب چهارم جهانی، دنیا را تسخیر خواهد کرد. دنیای دیجیتال از طریق اینترنت توانست تغییرات بزرگی را در تمام ابعاد زندگی بشر ایجاد کند و امروز دارایی‌ها و پول‌های دیجیتالی آماده‌ی انقلابی بزرگ هستند. بزرگ‌ترین شرکت ها و سرمایه گذاران دنیا روز به روز در حال پیوستن به این موج بزرگ هستند.

 

چرا آموزش دیدن در بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم است؟

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید سرمایه‌گذاری در این بازار تقریبا نوپا و جدید کار راحتی است سخت در اشتباه هستید. درست است دو سال اخیر تقریبا اکثر ارزهای معروف رشد قیمتشان صعودی بوده است، اما واقعا این بازار به همین سادگی است؟ خیر.

 

سرمایه‌گذارانی بوده‌اند که پس از یک ماه تمام سرمایه خود را از داده‌اند. اکثر این افراد گمان می‌کردند با راهنمایی‌های دست و پا شکسته دیگران و اتکا به نظرات آن‌ها می‌توانند وارد این بازار پر خطر شوند و ثروت خود را افزایش دهند اما با شکست مواجه شدند.

 

دلیل ساده‌ای دارد. اگر همه می‌توانستند، همه هم موفق بودند. اما این‌طور نیست.

 

بازار ارزهای دیجیتال,ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال

 

لطفا بدون جمع‌آوری دانش و اطلاعات مناسب از ورود به این بازار خودداری کنید و از تجربه شکست‌های دیگران در این مسیر استفاده کنید.

 

تفاوت‌ها و شبا‌هت‌های این بازار با دیگر بازار‌های مالی

سرمایه گذاری ارز دیجیتال اگرچه با سرمایه‌گذاری در بورس و فارکس شباهت‌های بسیاری دارد، اما تفاوت‌هایی هم دارد که آگاهی از آن‌ها برای هر معامله‌گر رمزارز ضروری است. مثلاً مفهوم «حباب» در بازار ارزهای دیجیتال را نباید با حباب سایر بازارها مقایسه کنید. شاید افزایش روزانه ارزش ۱۰۰ درصدی رمز ارزی را بتوان حباب در نظر گرفت، اما افزایش ارزش روزانه ۱۰ درصدی در بازار رمزارزها کاملاً عادی است و حباب به حساب نمی‌آید.  بهتر است مانند فعالیت در هر بازار مالی دیگر، روزانه زمان مشخصی را نیز برای رصد کردن بازار رمز ارزها در نظر بگیرید.

 

بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت‌ها و مخاطرات زیادی را به همراه خود دارد. در این بازار کافی است تنها یک اشتباه انجام دهید تا سرمایه‌ای که با زحمت آن را بدست آورده‌اید از دست برود و یا اینکه با یک اقدام و تصمیم مناسب می‌توانید سودی سرشار و غیر قابل مقایسه با شغل‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیگر نصیبتان شود.

 

بازار ارزهای دیجیتال,ارزهای دیجیتال,بیت کوین

بیت کوین

 

جمع بندی:

شما می‌توانید با شرکت در *دوره جامع ارزهای دیجیتال*  به یک متخصص حرفه‌ای در زمینه ارزهای دیجیتال تبدیل شوید و به کسب در‌‌‌آمد دلاری در این بازار بپردازید. دوره‌های آموزشی آکادمی علی ربیعی به گونه‌ای برگزار می‌شوند که کارآموز بتواند بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شود و دیگر نیازی به کسب تجربه یا شاگردی برای یاد گرفتن کار نداشته باشد.

 

پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید.

البته در دوره آموزش ارزهای دیجیتال  کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای ورود به عرصه ارزهای دیجیتال ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم و تمامی موارد مقدماتی و پایه، را ابتدا در دوره‌ای تحت عنوان *آموزش مقدماتی ارز‌های دیجیتال* به صورت رایگان برای شما عزیزان گفته خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024