نکات کلیدی خرید گیفت کارت پلی‏استیشن



خرید گیفت کارت پلی‏استیشن

خرید گیفت کارت پلی‏استیشن

 

پلی‏استیشن، کنسول بازی‏های ویدیویی خانگی است که از زمان ارائه آن توسط کمپانی سونی، به دلیل کیفیت بالا و اجرای راحت تر توانسته میلیون‏ها کاربر را در سراسر جهان مجذوب خود کند. کمپانی سونی برای راحت‌تر کردن فرایند خرید محصولات خود، گیفت کارت پلی‏استیشن را به مشتریان خود ارائه داده است.

 

GIFT CARD PLAYSTATION یک کارت اعتباری از پیش پرداخت شده است که اعتبار ارزی داشته، و برای دسترسی نامحدود به دانلود و اجرای بازی در کنسول PS4 و PS5 و همچنین خدمات دیگری که در فروشگاه پلی‏استیشن ارائه شده، استفاده می‌شود. اگر برای خرید گیفت کارت پلی‏استیشن به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید، حتما به وبسایت اوریکس‏گیم سر بزنید و با تضمین کمترین قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن یک خرید مطمئن و امن را تجربه کنید. در ادامه این مطلب با ORIXGAME همراه باشید تا نکات مهم خرید گیفت کارت پلی‏استیشن و قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن را به اطلاع شما برسانیم.

 

خرید گیفت کارت پلی‏استیشن

با توجه به تحریم‏های اعمالی در ایران با خرید گیفت کارت پلی‏استیشن با قیمت‌ و ریجن‌ها مختلف، می‏توانید بدون نیاز به ویزا کارت و مسترکارت تنها با کدی که در آن قرار دارد اکانت پلی‏استیشن خود را شارژ کنید و از امکانات فوق‌العاده و خلاقانه PS لذت ببرید. هر گیفت کارت  PSNاعتبار خاصی دارد و تا سقف اعتبار، اجازه استفاده از محصولات پلی استیشن را دارید.

 

اوریکس‏گیم؛ با خدمات گسترده ای که در زمینه گیمینگ انجام می‏دهد، این امکان را برای شما کاربران عزیز فراهم آورده تا بتوانید بدون ثبت نام و احراز هویت در سایت، در کنار خرید گیفت کارت PSN، لذت خرید دیگر محصولات فروشگاه را مانند خرید گیفت کارت آیتونز و همچنین خرید گیفت کارت ایکس باکس را تجربه کنید. و یا در بازی‏های اکشن با خرید جم فری فایر کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و در بازی‏های با ژانر تیر اندازی خرید سی‏پی‏کالاف‏دیوتی موبایل یک بازی دلچسب و لذت بخش را برایتان رقم خواهد زد. 

 

نکات خرید کارت گرافیک پلی‏استیشن

نکات خرید کارت گرافیک پلی‏استیشن

 

قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن

قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن به قیمت دلار بستگی دارد و افزایش قیمت ارزهای خارجی در ایران، روی قیمت تمام شده گیفت کارت تاثیر می‏گذارد. اما نگران نباشید. اوریکس‏گیم در کنار شماست تا، با ضمانت ارزان بودن قیمت‏ها نسبت به دیگر همکاران خود، مطابق با نیازتان قیمت گیفت کارت پلی‏استیشن را در بسته‏های متنوع موجود در فروشگاه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همچنین، قیمت گیفت کارت آیتونز (Itunes Card) را مشاهده کرده و با دیدن قیمت گیفت کارت ایکس باکس (XBOX Gift Card) قطعا شما خرید‏های دلچسبی خواهید داشت.

 

طرفداران بازی‏های اکشن قیمت سی پی‏کالاف دیوتی موبایل (CP Call Of Duty) نیز مانند قیمت جم فری فایر (GEM FreeFire) بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‏باشد. همچنین، گیمر‏های عزیز می‏توانید با مراجعه به سایت به لینک‏های ورود به تلگرام و اینستاگرام دسترسی داشته و با دنبال کردن این صفحات، از تخفیفات و آفرهای فوق العاده جذاب آن‏ها برخوردار شوید.

 

نکات مورد توجه در هنگام خرید گیفت کارت

1. هنگام خرید گیفت کارت پلی‏استیشن ، حتما به شرایط و قوانین خرید سایت، تاریخ انقضا کارت (در صورت داشتن تاریخ انقضا) و مبلغ درج شده بر روی آن توجه داشته باشید.

 

2. مراقب اطلاعات Gift Card خود باشید زیرا در صورت دستیابی سارقان به این اطلاعات، به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند .

 

3. با گیفت کارت پلی‏استیشن نمی‌توانید محصولات فیزیکی سونی را خریداری کنید.

 

4. بعد از شارژ اکانت پلی‏استیشن ، آرشیو بازی های قابل دانلود و دیتاهای بازی‏ها و فیلم‏ها و سریال‌هایی که بر اساس پلن خریداری شده، در دسترس شما قرار دارد، قابل استفاده می‌شود. 

 

5. امکان انتقال موجودی حساب PSN خود به دیگر دوستان و آشنایان را ندارید. 

 

6. با خرید گیفت کارت پلی‏استیشن، خدمات پلی‏استیشن پلاس برای شما فعال نخواهد شد. پیش خرید یا PRE-ORDER بازی، خرید بازی‌های تخفیف‏دار و خرید موسیقی و دسترسی به فضای ابری و بازی های کلاسیک، از جمله ویژگی‌های خرید گیفت کارت پلی‏استیشن پلاس پرمیوم است.

 

7. و در نهایت گیف کارت خود را حتما از سایت‏های معتبر مانند سایت اوریکس‏گیم تهیه کنید.

 

خرید گیفت کارت پلی‏استیشن از وبسایت اوریکس‏گیم

خرید گیفت کارت پلی‏استیشن از وبسایت اوریکس‏گیم

 

چرا برای خرید گیفت کارت پلی‏استیشن اوریکس‏گیم را انتخاب کنیم؟

وب‏سایت اوریکس‏گیم، دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی بوده و با تیم پشتیبانی قوی که دارد، همه روزه و به صورت 24 ساعته حتی در تعطیلات رسمی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‏باشد. پس شما می‏توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود کنید و آن را در سریع ترین زمان به دست آورید و با قدرت وارد بازی شوید و از یک نبرد مجازی هیجان انگیز لذت ببرید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024