معرفی 10 فروشگاه قطعات الکترونیکی معروف



قطعات الکترونیکی

قطعات الکترونیکی با تنوع بسیار زیاد در بازارهای داخلی و خارجی  وجود دارد انتخاب دقیق و مناسب از بین قطعات الکترونیکی کار بسیار سخت و تخصصی می باشد‌. متاسفانه در پاره ای از اوقات برخی مهندسان و شاغلین در عرصه الکترونیک توجه کافی و لازم در انتخاب قطعات را ندارند و از این رو به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کند.

 

به طوری که یکی از  حساس ترین مرحله ها درطراحی  مدار الکترونیکی انتخاب قطعه با کیفیت و مناسب است. شرکت های تولید کننده یا وارد کننده قطعات الکترونیکی به خوبی توانسته اند نیازبازار را تامین کنند.در این مطلب ما قصد داریم ۱۰ فروشگاه برتر قطعات الکترونیکی فعال در این عرصه را به شما معرفی نماییم ونیز نکاتی را که هنگام خرید یک قطعه الکترونیکی بسیار حائز اهمیت می باشد را بیان کنیم.

 

معرفی 10 فروشگاه قطعات الکترونیکی معروف, فروشگاه قطعات الکترونیکی معروف, فروشگاه های معروف قطعات الکترونیکی

خرید قطعات الکترونیکی

 

نکات مهم در خریداری قطعات الکترونیکی

1. شرکت تولید کننده

در زمان خرید یک قطعه الکترونیکی بهتر است شرکت هایی را انتخاب کنید که دارای سابقه یا اعتبار خوبی در زمینه تولید قطعات الکترونیکی هستند. شرکت هایی معتبر هستند اطلاعات کاملی در زمینه ی محصول تولید شده به شما ارائه دهند به طوری که تمامی سوالات شما در زمینه محصول طراحی شده برطرف شود و همچنین از پشتیبانی فنی برخوردار باشد.

 

2. پارامترهای الکتریکی

ولتاژ قدرت دقت جریان و ... یک سری از پارامترهای الکتریکی در انتخاب قطعه الکترونیکی می باشد. این مورد یکی از مهمترین نکات در خرید یک قطعه الکترونیکی می باشد زیرا شما با خرید یک قطعه الکترونیکی باید پارامترهای مرتبط با آن قطعه را نیز در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که بهتر است قبل از انتخاب قطعات الکترونیکی لیست کاملی از پارامترهای مهم و مورد نیازخود را تهیه کنید تا انتخاب آسان تری داشته باشید.

 

۳. پارامترهای مکانیکی

ابعاد بسته بندی و وزن و .. یک سری از پارامترهای مکانیکی در انتخاب قطعه الکترونیکی می باشد. شما باید با توجه به فضای طراحی محصول، بزرگ یا کوچک بودن محصول و وزن محصول تان قطعه الکترونیکی مورد نظر را انتخاب کنید. با نادیده گرفتن هر کدام از پارامتر ها ممکن است در تولید محصول نهایی با مشکلاتی روبرو شوید.

 

به عنوان نکته نهایی می توان گفت شما بهتر است از قطعات الکترونیکی استفاده کنید که در طراحی های قبلی خود به کار گرفته اید و برای شما قابل اطمینان و ثبات هستند اما نباید از مزایای قطعات به روز نیز غافل شوید.

 

نکات مهم در خریداری قطعات الکترونیکی, شرکت تولید کننده قطعات الکترونیکی, پارامترهای الکتریکی

معرفی 10 فروشگاه برتر قطعات الکترونیکی

 

معرفی 10 فروشگاه برتر قطعات الکترونیکی

1. فروشگاه بازار برق 

فروشگاه بازار برق با 15 سال سابقه  در زمینه تامین و فروش قطعات الکترونیکی در استان اصفهان بسیار قوی عمل نموده است و با عرضه قطعاتی مثل ترانسیزتور، انواع خازن ها ، مقاومت ، آی سی ها وسایر قطعات الکتریکی مشغول به فعالیت در بازار قطعات الکتریکی نموده است . این فروشگاه توانسته با تنوع کالایی خود در زمینه قطعات الکترونیک سهم قابل قبولی در تامین نیازهای بازار داخلی داشته باشد . 

 

2. فروشگاه آفتاب رایانه   

این فروشگاه به عنوان یکی از پرفعالیت ترین فروشگاه در زمینه قطعات الکترونیکی فعالیت دارد. این شرکت نیز در زمینه طراحی و تولید ماژول فعالیت دارد . 

 

3. فروشگاه رفا الکترونیک

فروشگاه رفا الکترونیک با محوریت تامین قطعات الکترونیکی مشغول به کار نموده است که یکی از واردکنندگان قطعات الکتریکی می باشد .  این شرکت در کنار وارد کردن قطعات الکترونیکی به طراحی و تولید لوازم الکتریکی نیز پرداخته است .شما می توانید از این فروشگاه هم به صورت حضوری و هم می توانید به صورت غیر حضوری ثبت سفارش کنید 

 

4. فروشگاه لایترونیک 

 فروشگاه لایترونیک از سال 83  راه اندازی گردیده است که این فروشگاه از جمله فروشگاه های آنلاین قطعات الکترونیک می باشد که در شهر تهران فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه مشخصات قطعه مورد نظرتان ، انتخاب نهایی را انجام  دهید و این سایت در اسرع وقت سفارش شما را تحویل می دهد. 

 

5. فروشگاه هادی بان الکترونیک 

این فروشگاه معتبر علاوه بر وارد کردن قطعات الکترونیکی از سایر کشورها ، سازنده بردهای الکترونیک نیز می باشد.شما می توانید به صورت انلاین درخواست وارد کردن قطعه الکترونیکی را بدهید . این شرکت علاوه بر تامین قطعات الکترونیکی در زمینه عرضع انواع نمایشگرها و خرید قطعات صنعتی نیز فعال می باشد.

 

6. فروشگاه ایران الکترونیک 

این فروشگاه با 20 سال سابقه فعالیت در جنوب کشور  با کادری مجرب و متخصص پخش کننده انواع قطعات الکترونیکی می باشد .  این فروشگاه با کار در زمینه قطعات الکترونیک مانند خازن ، کریستال ، رله ، و انواع قطعات الکترونیکی دیگر توانسته خدمات شایانی را به مشتریانش عرضه دارد . 

 

7. فروشگاه الکترونیک پایا 

این فروشگاه در تامین قطعات الکترونیکی برای کارخانه های داخلی فعالیت دارد . این شرکت سعی بر آن داشته که قطعات الکترونیک خود را در کمتر از دو ساعت  تحویل دهد و رضایت مشتریان خود را به دست آورد . این شرکت را می توان یکی از بزرگترین مراکز تامین قطعات الکترونیکی نام برد .

 

8. فروشگاه جوان الکترونیک 

این فروشگاه در زمینه تهیه و توزیع قطعات الکترونیکی فعال می باشد . این فروشگاه می تواند قطعات الکترونیکی مورد نیاز شما  در زمینه داخلی و خارجی تهیه کند . شما می توانید به سه روش تلفنی حضوری و آنلاین سفارش خود را ثبت و سوالات خود را مطرح نمایید .

 

9. فروشگاه کویر الکترونیک

فروشگاه کویر الکترونیک از سال 2006 شروع به کار نموده است . بخش اصلی فعالیت این فروشگاه واردات میکروکنترلرها می باشد . این فروشگاه علاوه بر کار در زمینه واردات ، در زمینه آموزش فعالیت های چشمگیری داشته است که مورد توجه مخاطبین خود قرار گرفته است . 

 

10. فروشگاه روبوایکیو

این فروشگاه در سطح  شهر اصفهان توانسته با طراحی، تولید و تامین قطعات الکترونیکی فعالیت های چشمگیری داشته باشد و نیاز بازار را مرتفع سازد . این فروشگاه توانسته با به روز نگه داشتن قیمت ها و ارسال سریع و رایگان نظر مشتریان خود را جلب نماید. 

 

در بخش پایانی مطلب ، آدرس سایت های این فروشگاه ها جهت سهولت دسترسی شما عزیزان و کسب اطلاعات بیشتر راجع به فروشگاه های ذکر شده ، قرار داده می شود .

 

معرفی 10 فروشگاه برتر قطعات الکترونیکی, فروشگاه بازار برق, فروشگاه آفتاب رایانه

نکات مهم برای خرید قطعات الکترونیکی

 

ادرس سایت های  10 فروشگاه برتر قطعات الکترونیکی (Electronic parts store) :

www.bazaarbargh.ir

www.aftabrayaneh.com

www.refaelectronic.com

www.lightronic.ir

www.hadibanelectronic.com

www.iranelectronic.co

www.payaelectronic.ir

www.javanelec.com

www.kavirelectronic.ir

www.roboeq.ir

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024