آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

جزئیاتی از سود 1.250 درصدی یک نماد بورسی در کمتر از 5 سال!



صندوق سهامی سرو

 

از سال 1398 هنوز برخی افراد که پول خود را وارد بورس کردند در ضرر هستند، درحالی که برخی نماد‌ها مانند ETF «سرو» در مدت مشابه بازدهی یا سود 1.250 درصدی داشتند که از تمامی بازارهای مالی بیشتر بوده است.

 

صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF ابزارهای مدرن برای فعالیت غیر مستقیم در بازار‌سرمایه هستند که توسط نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس مدیریت می‌شود، نگاهی به عملکرد این صندوق‌ها اثبات می‌کند بورس بازاری است که می‌تواند از تمامی بازارها مانند طلا، دلار، مسکن و... بازدهی بیشتری داشته باشد.

 

برای نمونه یکی از نمادهای بورسی بنام صندوق ETF «سرو» توانسته در ۴ سال و نیم گذشته سود یا بازدهی 1.250 درصدی داشته باشد که از طلا، دلار، مسکن حتی شاخص کل بورس بیشتر بوده است.

 

میزان سود صندوق سهامی سرو

 

*برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان صفحه «صندوق سهامی سرو» را باز‌کنید یا با شماره 02179326 تماس بگیرید.

 

نماد‌ ETF «سرو» چیست و چگونه بازدهی 1.250کسب کرده است؟

صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابزارهای نوینی هستند که برای سرمایه‌گذاری عامه مردم در بورس طراحی شده است، با این صندوق‌ها بورس از یک بازار خاص و حرفه‌ای به یک بازار عام برای تمامی افراد جامعه تبدیل شده است و تمامی افراد با هر سن و دانشی می‌توانند برای آینده خود در بورس سرمایه‌گذاری کنند.

 

این صندوق‌ها توسط معامله‌گران حرفه‌ای و با تجربه بورسی مدیریت می‌شود و افراد با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها در واقع غیر‌مستقیم وارد معامله‌گری بهترین سهم‌های بورس می‌شوند، این صندوق‌ها مانند ETF «سرو» بازدهی بالاتر از شاخص‌کل بورس و افرادی که مستقیم سهام می‌خرند بازدهی بالاتری کسب می‌کنند.

 

برای مثال صندوق ETF «سرو» از سال 1399 تا کنون 98درصد بازدهی کسب کرده در حالی که افرادی که مستقیم سهام‌ شرکت‌های بورسی را خریداری کردند بعضا همچنان در ضرر هستند و یا از شاخص‌ بورس جا مانده اند.

 

ETF «سرو» مناسب سرمایه‌‌گذاری کدام افراد است؟

افرادی که دانش و وقت معامله‌گری در بورس را ندارند 

افرادی که می‌خواهند با پول کم و ماهانه سرمایه‌گذاری کنند، حداقل ۵۰۰ هزار‌تومان

افرادی که می‌خواند ارزش پول خود را در برابر تورم حفظ کنند

افرادی که می‌خواهند در بلند‌مدت بیشتر از طلا، مسکن و دلار و... سود بیشتری کسب کنند

افرادی که می‌خواهند برای آتیه فرزندان خود سرمایه‌گذاری کنند

و...

 

با خرید نماد ETF «سرو» چه میزان بازدهی یا سود کسب می‌کنیم؟

بازدهی یا سود سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها بستگی به وضعیت شاخص بورس و عملکرد صندوق‌ها دارد، عملکرد گذشته ETF «سرو» نشان می‌دهد این نماد همیشه از شاخص‌کل و سایر بازارها مانند طلا، دلار، مسکن، خودرو و... سود یا بازدهی بیشتری داشته است.

 

نقد‌شوندگی و نحوه برداشت سرمایه از ETF «سرو»

بازدهی بالاتر از شاخص، صرفا یکی از مزایای ETF «سرو» است، یکی دیگر از مزیت‌های این صندوق، نقدشوندگی نامحدود به دلیل بازارگردانی مناسب است. افراد هر زمان که اراده کنند می‌توانند پول خود را به قیمت همان لحظه از صندوق خارج کنند و برخلاف سایر سهم‌ها در صندوق ETF «سرو» صف فروش شکل نمی‌گیرد.

 

نقد شوندگی سریع یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که دارایی‌های دیگر از آن برخوردار نیستند، مثلا سکه، طلا، خودرو، مسکن و... را نمی‌توان به راحتی نقد کرد و تشریفات فروش و هزینه‌های اضافی دارند.

 

ETF «سرو» چه میزان دارایی تحت مدیریت دارد؟

دارایی تحت مدیریت صندوق‌ها به معنای اعتماد مردم به عملکرد و مدیریت این صندوق‌ها است، در حال حاضر صندوق سهامی سرو بیش از 15 هزار ۱۰۰ میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد که جزو بهترین‌ها در بورس ایران است. 

 

*چگونه در صندوق سهامی سرو سرمایه‌گذاری کنیم؟

صندوق سهامی سرو ETF است و بر روی تابلوی معاملات بازار سهام قابل خرید و فروش است، افرادی که کد‌بورسی دارند می‌توانند به راحتی با جستجوی نماد «سرو» این صندوق را خریداری کنند. و افرادی که کد‌بورسی ندارند می‌توانند با شماره 02179326 تماس بگیرند و با دریافت کد‌بورسی در این صندوق سرمایه‌گذاری کنند.

 

کدبورسی دارید / ورود به سامانه معاملاتی کارگزاری / رفتن به قسمت جستجو / وارد کردن عبارت «سرو» / خرید به میزان دلخواه 

 

کد بورسی ندارید / تماس با شماره 02179326 / دریافت کدبورسی / خرید نماد سرو

 برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به صفحه «صندوق سهامی سرو» مراجعه کنید و شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024