آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران: اگر ما پنجشنبه را تعطیل کنیم، عملاً ۳ روز با جهان ارتباط داریم

عباس آرگون، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، درباره لزوم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه گفت: در خصوص تعطیلات پایان هفته…

ارزان‌ترین راه حواله لیر ترکیه چگونه است؟



حواله لیر ترکیه یکی از مهمترین ابزارهای تامین ارزی برای تاجران، صاحبان مشاغل و صنایع، گردشگران و دانشجویان برای انتقال پول و تجارت با کشورهای دنیاست. ترکیه یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و به نوعی دروازه ایران به اروپا محسوب می‌شود. هر ساله هزاران تاجر، دانشجو و گردشگر از طریق این کشور و یا به مقصد این کشور مسافرت می‌کنند.

 

در چند سال گذشته سطح تبادلات ارزی میان ایران و ترکیه به شدت بالا گرفته است و حواله لیر ترکیه تبدیل به یکی از پردرخواست ترین ابزارهای پولی کسانی شد که قصد انتقال و جابجایی وجوه خود از ریال به سایر ارزها را دارند.

 

برخی از صرافی‌هایی که در ایران حضور دارند با استفاده از واسطه‌هایی در کشورهای ترکیه، امارات و سایر کشورها اقدام به ارائه حواله لیر ترکیه می‌کنند. این کار سبب می‌شود که نرخ تبدیل ارزی بیشتر از حد انتظار شود. اما تا انتهای این مقاله من یک صرافی و راهکار مطمئن را برای تامین حواله لیر ترکیه به شما معرفی می‌کنم که ضمن کاهش قیمت نرخ تبدیل، کار تبدیل و ارسال وجوه شما را با سرعت و دقت بالائی انجام می‌دهد.

 

ارزان‌ترین راه حواله لیر ترکیه, ارزان‌ترین راه حواله لیر ترکیه چگونه است,حواله لیر ترکیه

خرید حواله لیر ترکیه از آی آر صراف

 

چرا حواله لیر آی آر صراف؟

تا حالا برای تامین حواله لیر ترکیه به مشکل خورده‌اید؟ مجبور هستید به چند صرافی زنگ بزنید، اگر خوش شانس باشید شاید بتوانید با یک صرافی مبلغ ریالی خودتان را با کارمزد بالا به لیر تبدیل کنید و اگر نه برای تبدیل تمام مبلغ خود مجبورید با چند صراف کار کنید. بانک‌های هدف هم اغلب نا مشخص است. زمان واریز هم که گفتنی ندارد و حداقل بین سه روز تا ده روز باید منتظر باشید که وجه لیری به دست شما برسد. در عین حال احراز هویت و کارهای اداری دست و پاگیر هم هست که برخی از صرافی‌ها واقعاً در آن بد عمل می‌کنند.

 

اما آی آر صراف بر خلاف تمام صرافی‌ها تمرکز خودش را فقط بر روی کشور ترکیه گذاشته است. این صرافی در داخل خود کشور ترکیه است و بدون هیچ محدودیتی در سطح مبلغ در سریعترین زمان تبدیل ریال به لیر ترکیه را برای شما انجام می‌دهد. تمام فرایند احراز هویت و انتقال حساب هم در کمتر از یک یا دو روز انجام می‌شود. این صرافی با بانک‌های معتبر هم کار می‌کند و لازم نیست نگرانی برای بانک هدف خودمان داشته باشید. پشتیبانی از مسترکارت، ویزاکارت و سایر شیوه‌های پرداخت هم دارد. این همان صرافی هست که بسیاری از ایرانی‌ها برای تبدیل ریال به لیر خودشان به دنبالش بودند.

 

چرا آی آر صراف انتخاب همه برای حواله لیر ترکیه است؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از صرافی‌های دارند آن است که قیمت حواله لیر در آن‌ها به صورت غیر منطقی بالاست. علت این مسئله آن است که بسیاری از این صرافی‌ها لیر را از واسطه‌های ایرانی و یا عرب خریداری می‌کنند و به همین خاطر علاوه بر پرداخت کارمزدهای معمول مجبور به اضافه کردن کارمزدهای شخصی به آن نیز هستند و همین مسئله قیمت حواله لیر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

 

آی آر صراف در خود ترکیه واقع است. و با بانک‌های معتبر جهانی در ارتباط است. به همین خاطر توانایی انتقال ارز و لیر را به هر حسابی در هر نقطه از جهان را داراست. در عین حال به خاطر تامین مستقیم لیر، نیازی هم به اضافه کردن کارمزدهای غیر موجه وجود ندارد. برای همین قیمت حواله لیر ترکیه در آی آر صراف نسبت به تمامی صرافی‌های موجود پائین‌تر است.

 

چطور از آی آر صراف حواله لیر تهیه کنیم؟

شما در چهار گام ساده و سریع می‌توانید حواله‌های لیری خودتان را تامین کنید. که در ادامه این مقاله ما به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

 

1- در ابتدا مبلغ خودتان را به یکی از حساب‌های صرافی آی آر صراف واریز کرده و رسید پرداخت را تامین می‌کنید.

2- سپس اطلاعات بانکی مقصد دریافت کننده پول را مشخص می‌کنید تا استعلام لازم برای آن دریافت شود.

3- در گام بعد احراز هویت خودتان را انجام می‌دهید تا هویت پرداخت کننده در سامانه ثبت شود.

4- در مرحله بعدی انتقال وجه با سرعت انجام می‌شود و در کمتر از دو روز پول در حساب مورد نظر واریز می‌شود.

 

ترکیبی از سرعت، کم بودن نرخ کارمز، امکان انتقال ارز به حساب‌های معتبر و همچنین امکان انتقال و تبدیل حواله‌های لیر به ریال در خاک ترکیه، سبب شده است که بسیاری از افراد برای مجموعه اعتباری خودشان بر روی آی آر صراف حساب کنند.

 

آی آر صراف با کدام بانک‌ها کار می‌کند؟

آی آر صراف یک صرافی معتبر است که با بانک‌های معتبری در ترکیه کار می‌کند این بانک‌ها شامل Ziraat Bank، Turkiye Bankasi، Akbank، GarantiBank و بانک‌های معتبر دیگر می‌شود. همچنین شما می‌توانید از خدمات بانکی دیگری نظیر مستر کارت (Master Card)، ویزاکارت (Visa Card) و سایر شیوه‌های پرداخت نیز استفاده کنید. مقصد و مبلغ انتقال حواله لیر شما هیچ محدودیتی ندارد.

 

به صورت کلی آی آر صراف به شما خدمات حواله ارزی (به هر ارزی)، انتقال پول از ترکیه به ایران و بالعکس، خرید نرم‌افزارهای خارجی و یا پرداخت اشتراک‌های در سایت‌های معتبر و فروشگاهی؛ و در نهایت تامین حواله‌های ارزی را در کمترین زمان و کارمزد ممکن انجام می‌دهد.

 

مهمترین شرکای تجاری ایران,حواله لیر آی آر صراف, چرا حواله لیر آی آر صراف

نحوه ی خرید حواله لیر ترکیه از آی آر صراف

 

برای کار با آی آر صراف به چه مواردی نیاز داریم؟

برای آنکه بتوانید حواله لیر ترکیه و یا سایر ارزهای معتبر را به حساب‌های بین‌المللی و بانکی ترکیه و یا سایر کشورها انتقال دهید باید موارد زیر را در اختیار داشته باشید:

 

نام صاحب حساب؛

نام بانک؛

احراز هویت؛

کد IBAN Number؛

کد Swift Code؛

کد شعبه

با در دست داشتن این شش مورد می‌توانید یک انتقال ارز امن و راحت را انجام دهید.

 

پرسش‌های متداول:

پرداخت حواله لیر ترکیه به چه صورتی انجام می‌شود؟

پس از آنکه شما در صرافی آی آر صراف، اقدام به احراز هویت و تامین اطلاعات و مبلغ کردید، در ظرف بیست و چهار ساعت انتقال وجه انجام می‌شود. در روزهای شنبه و یکشنبه (تعطیلات آخر هفته ترکیه) انتقال ارز انجام نمی‌شود و به جای آن در روز دوشنبه ابتدای وقت حواله‌ها انتقال داده می‌شوند.

 

آیا آی آر صراف فقط در ترکیه کار می‌کند؟

گرچه حواله‌های لیری در ترکیه اصلی‌ترین خدمت شناخته شده آی آر صراف است، اما این صرافی امکان انتقال هر حواله ارزی به بانک‌های بین‌المللی در سرتاسر دنیا را داراست. در صورت وجود قوانین خاص در برخی کشورها و بانک‌ها این موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

آیا آی آر صراف فقط به صورت اینترنتی کار می‌کند؟

علت انتخاب میز خدمت الکترونیک در آی آر صراف ایجاد تسریع در فرایند انجام کار است. در شیوه‌های سنتی، وقت کاربران گرفته شده و امکان پیگیری کارها کند می‌شود، روش الکترونیک امکان تسریع در کارها را می‌دهد. به همین خاطر صرافی آی آر صراف میز خدمت الکترونیک را برای پاسخگویی به تعداد زیادی از مشتریان خود در ایران و ترکیه انتخاب کرده است.

 

احراز هویت انتقال دهنده وجه چرا الزامی است؟

این بخشی از دستور‌العمل پلیس فتا برای جلوگیری از اقدامات مجرمانه و پولشویی است. آی آر صراف قوانین پولشویی و ضد مجرمانه مالی را با دقت بالایی انجام می‌دهد تا امنیت و اعتبار مشتریان و خود را حفظ کند. در صورتی مشکل در احراز هویت افراد این موضوع به ایشان گزارش می‌شود.

 

آیا امکان انتقال لیر ترکیه به ایران وجود دارد؟

بله هم لیر و هم سایر ارزها خارجی در آی آر صراف قابل تبدیل به ریال هستند و به سرعت به حساب مشخص شده افراد واریز می‌شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024