علت مسافرت ایرانیان به تایلند



کشور تایلند یکی از محبوب ‌ترین و پر گردش ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا است که مسافران ایرانی زیادی به این کشور سفر می کنند، اما علت مسافرت ایرانیان به تایلند چه می تواند باشد؟ چه دلایلی وجود دارد که سالانه گردشگران زیادی از ایران به کشور تایلند سفر می کنند؟ همسفر ما باشید تا در کشور تایلند بسیاری از جاذبه ها و مکان های بی نظیر را با هم مشاهده کنیم تا دلیل مسافرت ایرانیان به این کشور را دریابید.

 

علت مسافرت ایرانیان به تایلند

علت مسافرت ایرانیان به تایلند

 

سواحل زیبای کشور تایلند

یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلایلی که ایرانیان علاقه بسیار زیادی به سفر به این کشور دارند؛ وجود سواحل بسیار زیبا و چشم نواز در این کشور است. در واقع بسیاری از شهرهای توریستی کشور تایلند امکان بازدید از سواحل زیبا و استفاده از امکانات و تفریحات ورزشی را فراهم می کنند. یکی از بهترین شهر هایی که می توانید از سواحل زیبای آن استفاده کنید، سواحل شهر پوکت است. هرساله گردشگران ایرانی زیادی با تور تایلند به این کشور زیبا سفر کرده و از ساحل‌های بی‌نظیر آن دیدن می‌کنند.

 

شهر پوکت بزرگ ترین جزیره کشور تایلند محسوب می شود که  سواحل آن در ترکیب با آبی فیروزه‌ای دریا یک منظره بسیار زیبا و چشم نواز را به وجود می‌آورند و در کنار سرسبزی جنگل، ترکیبی رویایی پدیدار می شود. پوکت سواحل بسیار بی نظیر و زیبایی دارد که تمامی تفریحات آبی را برای گردشگران به وجود آورده است. همچنین هتل های بسیار زیادی که در نزدیکی دریا وجود دارند دارای ساحل اختصاصی هستند.

 

بسیاری از گردشگران ایرانی که با تور تایلند سفر می کنند با اقامت در این هتل ها می توانند از سواحل زیبای پوکت استفاده کنند و از آب های شفاف دریایی آن لذت ببرند. همچنین امکان غواصی در این آب ها فراهم است و می توانید دنیای رنگارنگ زیر آب را نیز از نزدیک مشاهده کنید. این موضوع علت مسافرت ایرانیان به تایلند است و افرادی که با تور تایلند به این کشور سفر می‌کنند مطمئناً از سواحل بی نظیر کشور تایلند دیدن خواهند کرد.

 

سواحل زیبا تایلند

سواحل زیبا تایلند

 

معابد و بناهای تاریخی

از دلایل مهم دیگری که  منجر به سفر ایرانیان به تایلند می شود وجود انواع معابد مختلف و بناهای تاریخی در این کشور است. تایلند به دلیل اینکه قدمت هزار ساله دارد، دارای فرهنگ تاریخی غنی نیز است. وجود بناهای تاریخی این کشور باعث شده تا سالانه دوست دارانی که به فرهنگ و تاریخ و همچنین هنر علاقه دارند به این کشور سفر داشته باشند. در حقیقت به هر گوشه ای از کشور تایلند که نگاه بیاندازید قسمتی از بناهای تاریخی و معابدی بزرگ و باشکوه را مشاهده خواهید کرد که به طرز خاص و بسیار منحصر به فردی تاسیس شده اند.

 

این معابد به عنوان مکان های پر گردشگر کشور تایلند و به عنوان مناطق توریستی شناخته می شوند. در بازدید از معابد و معماری های تاریخی می ‌توانید از قدمت و همچنین فرهنگ کشور تایلند اطلاعات بسیار مناسب و مهمی را به دست بیاورید. یکی از زیباترین شهرهای تایلند پاتایاست که بناهای تاریخی زیادی را درون خود جای داده است. اگر قصد سفر به پاتایا را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر با مشاهده و مقایسه قیمت‌های آژانس‌های مختلف، تور پاتایا را مطمئن بخرید.

 

معابد زیبای تایلند

معابد زیبای تایلند

 

فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند

بسیاری از افرادی که به این کشور سفر می کنند از بسیاری از مناطق و همچنین فرهنگ و آداب و رسوم این کشور اطلاعات کافی به دست می آورند. همچنین یکی از علت های مسافرت ایرانیان به تایلند آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این کشور است. فرهنگ مردم تایلند ترکیبی از کشورهای هندی و چین و همچنین دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا بوده و به همین دلیل مردمانی خونگرم و مهمان نواز دارد. به طور کلی می‌ توان گفت در صورت سفر به  کشور تایلند با لبخندی گرم از طرف مردمان این کشور مواجه خواهید شد. 

 

اغلب مردم تایلند از آیین بودایی پیروی می نمایند و به مکان های مقدس و همچنین بناهای مذهبی خود احترام بسیار بالایی می گذارند. همچنین یکی دیگر از علت‌های مسافرت ایرانیان به تایلند برگزاری بسیاری از جشنواره ها و فستیوال های سالانه در این کشور است. انواع فستیوال ها و گردهمایی ها مانند جشنواره گل و نمایشگاه میوه و همچنین مسابقه بوفالو ها و جشن بالون آرزوها تنها بخشی از جشن ها و فستیوال های مهیج در طول ایام  سال در کشور تایلند است .در صورتی که به این کشور سفر می کنید می توانید از جشن کبوتر که به عنوان معروف ترین و همچنین مهیج ترین جشنواره های این کشور شناخته می‌شود نیز استفاده کنید.

 

علت مسافرت ایرانیان به تایلند

علت مسافرت ایرانیان به تایلند

 

لذت پیاده روی در خیابان های معروف تایلند

به جرأت می ‌توان گفت از جذابیت ‌های کشور تایلند گشت و گذار در شهر و شب هنگام است. تفریحات شبانه این شهر توریستی در تمامی ماه های سال پرشور و با اشتیاق هستند. شما می توانید شب تا صبح در سواحل زیبای تایلند اقدام به تفریح کنید و بسیاری از غذاهای بی نظیر و خوش طعم تایلندی را میل نمایید. قدم زدن در خیابان های شلوغ و در بازارهای شبانه احساس یک شب زنده داری خاطره انگیز را به شما خواهد داد.

 

اگر اهل موسیقی هستید می توانید در شب های تایلند به کنسرت هایی که اقدام به اجرای موسیقی های زنده می کنند، بروید. همچنین امکانات و تجهیزات بسیار زیادی برای دوچرخه سواری در کوهستان و همچنین جت اسکی در شب در این کشور فراهم شده است. با توجه به تمامی تفریحات و همچنین جاذبه های گردشگری که این کشور دارد افراد بسیار زیادی خواهان مسافرت با تور تایلند به این کشور هستند.

 

بازارهای تایلند

بسیاری از ایرانیان علاوه بر تفریحات و سرگرمی هایی که در این کشور وجود دارد، به دنبال خرید از مراکز معتبر و اختصاصی این کشور می گردند. در واقع افراد و علاقه‌ مندان زیادی که خرید را جزئی از مفرح ترین تفریحات می‌ دانند از مراکز خرید این کشور نهایت استفاده را می برند. بازار های متعددی در بانکوک وجود دارد که اجناس با کیفیتی را با قیمت های بسیار مناسب و ارزان به مشتریان ارائه می دهند. در صورتی که از این بازارهای تایلند خرید کنید می توانید اجناس مرغوبی را با قیمت های باورنکردنی تهیه نمایید. نکته جالب و حائز اهمیت این است که این بازار ها در شب های تایلند نیز دایر هستند.

 

کلام پایانی

تفریحات و همچنین سرگرمی های بسیار زیادی وجود دارد که پاسخ این سوال است که  علت مسافرت ایرانیان به تایلند چیست. در حقیقت زمانی که نیم نگاهی به تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی و تفریحی این کشور می کنید متوجه خواهید شد که این کشور یکی از بهترین کشورها برای سفر با تور تایلند است. وجود انواع بازارهای معتبر و ارزان قیمت و همچنین سواحل چشم نواز با انواع تفریحات ساحلی و دریایی تنها بخشی از علت های مسافرت ایرانیان به تایلند است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024