بهترین قیمت گوشی شیائومی



سری نوت شیائومی

 

با هر هدف و معیاری بخواهید گوشی بخرید، شیائومی پیشنهادهای جذابی برای شما دارد. اهمیت دادن به کیفیت در کنار توجه به قیمت، مسئله‌ای است که کمک می‌کند غول چینی همواره محصولاتی را به بازار عرضه کند که ارزش خرید بالایی دارند. در این مطلب قیمت گوشی شیائومی را در کلاس میان‌رده بررسی و چند مدل محبوب این شرکت را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

قیمت گوشی های میان رده شیائومی

تمرکز اصلی شیائومی در بازار موبایل، بر روی گوشی های میان رده قرار دارد. در حال حاضر، برند دیگری را نمی‌توانید پیدا کنید که سالانه این تعداد گوشی باکیفیت را با قیمت مناسب طراحی و تولید کند. اکثر مدل های شیائومی در مقایسه با گوشی های هم‌رده‌ی خود که ساخت برندهای دیگر هستند، قیمت پایین‌تری دارند. در مواردی هم که قیمت‌ها برابر است، معمولا گوشی ساخت شیائومی در یک شاخصه‌ی کلیدی مانند نمایشگر، دوربین یا پردازنده، نسبت به رقیب خود برتری مشخصی دارد.

 

با توجه به تنوع بالای گوشی های شیائومی در بازار میان‌رده‌ها، در ادامه تنها به بررسی سری ردمی نوت 12 می‌پردازیم که شامل مدل‌های ردمی نوت 12 پرو و پلاس، نسخه‌های 5G و 4G ردمی نوت و Redmi Note 12S می‌شود.

 

آیا سری ردمی نوت شیائومی ارزش خرید دارد؟

گوشی های سری ردمی نوت 12 شیائومی محبوبیت بالایی دارند و در بازارهای مختلف فروش خوبی را تجربه می‌کنند. محصولات این سری را می‌توان در کلاس گوشی های میان رده تا پرچمدارکش دسته‌بندی کرد. امکانات و قابلیت‌های این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که همه‌ی نیازهای اولیه‌ی کاربران را پوشش می‌دهند. ضمن اینکه با توجه به مشخصات گوشی می‌توان توقع داشت که آن مدل خاص در انجام برخی وظایف مانند عکاسی، گیمینگ یا پخش فیلم عملکردی عالی داشته باشد.

 

ردمی نوت 12

 

ردمی نوت 12

 

مدل پایه و اصلی این سری، همین گوشی Redmi Note 12 است. این گوشی خوش‌ساخت به نمایشگر باکیفیتی از نوع AMOLED مجهز شده که در هر ثانیه می‌تواند 120 بار به‌روزرسانی شود. بنابراین اجرای بازی و تماشای فیلم و سریال بر روی ردمی نوت 12 بسیار لذت‌بخش است. پردازنده قابل‌قبول و دوربین‌های نسبتا باکیفیت، دیگر مزایای این مدل هستند. ضمن اینکه این گوشی در برابر آب و گرد و غبار تا حدودی مقاوم است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هم با سرعت 33 وات شارژ می‌شود و بنابراین لازم نیست مدت زمان زیادی را در انتظار آماده‌ی کار شدن این دستگاه به‌سر ببرید. قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 با توجه به امکان دسترسی به شبکه‌ی 5G بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

 

ردمی نوت 12 پرو

اگر بودجه‌ی خود را کمی افزایش دهید، ردمی نوت 12 پرو هم می‌تواند یکی از گزینه‌های پیش روی شما باشد. این گوشی در همان ابعاد مدل پایه طراحی شده، اما کیفیت ساخت بالاتری دارد و به‌واسطه‌ی بهره‌گیری از شیشه در تولید پنل پشتی، ظاهر آن جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد. صفحه نمایش Redmi Note 12 Pro از نوع OLED است و از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. بنابراین این گوشی گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای فیلم و سریال به شمار می‌آید. استفاده از محافظ گوریلا گلس 5 و دریافت گواهی IP53 خیال شما را تا حدی بابت مقاومت دستگاه در برابر آب، گرد و غبار و خط و خش راحت می‌کند. پردازنده‌ی نسبتا قدرتمند ردمی نوت 12 پرو از پس اجرای اکثر فرمان‌های کاربر (حتی انجام بازی‌های نسبتا سنگین) برمی‌آید.

 

دوربین سه‌گانه‌ی آن کیفیت مطلوبی دارد و امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K را در اختیارتان می‌گذارد. باتری این گوشی هم 5000 میلی‌آمپر ساعتی است، اما با توجه به سرعت شارژ 67 واتی آن انتظار می‌رود ظرف تنها 46 دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. اگر قیمت گوشی شیائومی نوت 11 پرو 128 گیگ رم 8 را با این مدل مقایسه کنید، ارزش خرید Redmi Note 12 Pro بیش از پیش به چشم می‌آید.

 

ردمی نوت 12 پرو پلاس

ردمی نوت 12 پرو پلاس

 

ردمی نوت 12 پرو یک برادر بزرگ‌تر هم دارد که با عنوان Redmi Note 12 Pro+ شناخته می‌شود. با توجه به اینکه این دو مدل از بسیاری جهات به یکدیگر شباهت دارند، تنها به تفاوت‌های میان آن‌ها اشاره می‌کنیم. دوربین‌های سلفی، اولتراواید و ماکروی هردو گوشی مشخصات یکسانی دارند، اما دوربین‌های اصلی آن‌ها در کلاس‌های متفاوتی قرار می‌گیرند. ردمی نوت 12 پرو پلاس برخلاف نسخه‌ی پرو که از یک دوربین واید 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد، به یک دوربین 200 مگاپیکسلی رده‌بالا مجهز شده که کیفیتی کم‌نظیررا به نمایش می‌گذارد. اگر می‌خواهید بدون هزینه‌ی زیاد عکس‌های حرفه‌ای بگیرید، این گوشی می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. تفاوت دیگر این دو مدل در سرعت پر شدن باتری آن‌هاست؛ جایی‌که ردمی نوت 12 پرو پلاس با سرعت خیره‌کننده‌ی 120 وات شارژ می‌شود و برای فول شارژ شدن تنها به 19 دقیقه زمان نیاز دارد. چنین ویژگی پرکاربردی را حتی در گوشی های پرچم‌دار هم به‌ندرت می‌توانید پیدا کنید.

 

ردمی نوت 12S

بعد از معرفی مدل پایه، ردمی نوت 12 پرو و ردمی نوت 12 پرو پلاس، نوبت به مدل‌های ارزان‌قیمت Redmi Note 12 4G و Redmi Note 12S می‌رسد. این مدل نسخه‌ی سبک و ارزان‌قیمت ردمی نوت 12 محسوب می‌شود. قدرت پردازشی Redmi Note 12S کمی پایین‌تر از نسخه‌ی پایه است؛ اما همچنان برای انجام کارهای روزمره کافی به‌نظر می‌رسد. نمایشگر AMOLED این گوشی 6.43 اینچ قطر دارد و نرخ نوسازی آن به 90 هرتز می‌رسد. بنابراین همچنان با دستگاهی روبه‌رو هستید که در هنگام اجرای بازی‌های معمولی و تماشای فیلم، تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیارتان می‌گذارد.

 

 

دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی ترکیبی است از یک دوربین واید 108 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی ردمی نوت 12 اس هم از نوع واید است و قابلیت فیلم‌برداری فول اچ دی را دارد. مانند همه‌ی مدل‌های سری Redmi Note 12، این گوشی هم از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 33 وات بهره می‌برد. با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که ذکر شد، قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 12S کاملا مناسب ارزیابی می‌شود.

 

ردمی نوت 12 4G

ردمی نوت 12 4G فاصله‌ی بین مدل‌های پایه‌ی ردمی نوت 12 و 12S را پر می‌کند. درست مانند ردمی نوت 12 نسخه‌ی 5G، ردمی نوت 12 4G هم نمایشگری 6.67 اینچی از نوع AMOLED دارد که با نرخ نوسازی 120 هرتزی، لذت تماشای فیلم و کار کردن با گوشی را دو چندان می‌کند. از نظر توان پردازشی هم این گوشی، جایگاهی بالاتر از 12S و پایین‌تر از ورژن 5G دارد. دوربین‌های سه‌گانه‌ی این مدل به‌ترتیب 50، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند و با در نظر گرفتن کلاس دستگاه، عکس‌های قابل‌قبولی را به ثبت می‌رسانند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی Redmi Note 12 4G هم قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی را دارد و برای برقراری مکالمات ویدیویی مناسب است. بهره‌گیری از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که با سرعت 33 وات شارژ می‌شود، دیگر ویژگی کلیدی این گوشی محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024