بهترین مقاصد خارجی برای سفر نوروزی 1403



بهترین مقاصد خارجی برای سفر نوروزی 1403

 

تعطیلات نوروز فرصتی عالی برای سفر و تجربه فرهنگ‌ها و مکان‌های جدید است. بسیاری سفرهای داخلی را برای ایام عید برنامه‌ریزی می‌کنند و برخی دیگر با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و بودجه خود سفرهای خارجی را ترجیح می‌دهند اگر به دنبال سفری به یاد ماندنی در نوروز 1403 هستید، در اینجا تعدادی از بهترین مقاصد خارجی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

مهمترین ویژگی‌های بهترین مقاصد خارجی برای سفر نوروزی

زمانی که می‌خواهید کشور خارجی را برای سفر نوروزی انتخاب کنید، داشتن ویژگی‌های زیر می‌تواند انتخاب را برای شما آسان کند. از مهمترین ویژگی‌های این کشورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• آب و هوای مناسب

• داشتن جاذبه‌های گردشگری متنوع

• قیمت مناسب

• سهولت دریافت ویزا

• دسترسی آسان

• طبیعت زیبا

 

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای نوروزی

گذراندن ایام نوروز در کشورهای آسیایی به ویژه کشورهایی با فرهنگ مشترک با ایران می‌تواند حس خوبی به همراه داشته باشد. در این بین انتخاب کشورهایی که به ایران نزدیک هستند علاوه بر قرابت فرهنگی با کاهش هزینه هم همراه است. در ادامه چند کشور آسیایی که می‌توانید برای سفر نوروزی انتخاب کنید اشاره می‌کنیم:

 

بهترین کشورهای آسیایی برای سفرهای نوروزی

 

ترکیه: یکی از محبوب‌ترین گزینه برای مسافران ایرانی در ایام عید سفر به ترکیه است. شما می‌توانید در این ایام به شهرهای مختلفی مانند استانبول، آنتالیا، کاپادوکیا، پاموکاله و بسیاری از مکان‌های تاریخی و طبیعی دیگر دیدن کنید. هزینه‌های سفر به این کشور در سطح متوسط است پس اگر محدودیت بودجه دارید می‌توانید با تور به این کشور سفر داشته باشید. علاوه بر این استفاده از روش‌های زمینی استفاده کنید. غذاهای سنتی این کشور را فراموش نکنید.

 

ارمنستان: یکی از کشورهایی که می‌توانید برای سفر نوروزی انتخاب کنید، ارمنستان است. ایروان یکی از شهرهای دیدنی این کشور و پایتخت ارمنستان یکی از گزینه‌های سفر ارزان و البته نزدیک به ایران است. ایروان دارای صومعه‌ها و کلیساهای باستانی، کوه آرارات، دژ اربونی و کاسکاد و بسیاری از مکان‌های دیدنی دیگر است و می‌توانید سفری ارزان و البته به یادماندنی را تجربه کنید. علاوه بر این شما می‌توانید با تورهای مسافرتی به این کشور بروید. همچنین در طول سفر خود در این کشور از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنید. یادتان باشد در سفر به ارمنستان از امتحان کردن غذاهای سنتی غافل نشوید.

 

گرجستان: از دیگر کشورهای نوروزی می‌توان به کشور گرجستان اشاره کرد. تفلیس، پایتخت گرجستان، باتومی، شهر ساحلی زیبا، کوه‌های قفقاز و بسیاری از مکان‌های دیدنی دیگر از جمله جاذبه‌های دیدنی این کشور به شمار می‌آید. از آنجا که گرجستان در دسته کشورهای نزدیک به ایران است از همین رو هزینه‌های شما تا حد زیادی پایین است.

 

مالزی: یکی از کشورهای جذاب برای سفر نوروزی مالزی است. شما می‌توانید در این سفر از کوالالامپور، پایتخت مالزی، جزیره لنکاوی، جنگل‌های بارانی و بسیاری از مکان‌های دیدنی دیگر بازدید داشته باشید. هزینه سفر به این کشور متوسط است پس به راحتی می‌توانید با راهکارهای مختلفی مانند رزرو اقامتگاه‌های ارزان قیمت مانند هاستل‌ها یا مهمانخانه‌ها هزینه‌های خود را رزرو کنید.

 

سفر نوروزی به اروپا و کانادا

علاوه بر کشورهای نزدیک به ایران، کشورهای اروپایی و کانادا هم می‌تواند هدف سفرهای نوروزی باشد. این سفرها به دلیل هزینه بالاتر شاید کمتر مورد توجه قرار گیرد. اما اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید کشورهای زیر می‌تواند گزینه‌های خوبی برای سفر نوروزی باشد.

 

سفر نوروزی به اروپا و کانادا

 

ایتالیا: یکی از کشورهای اروپایی ایده آل برای گردشگری ایتالیا است. برای اینکه بیشتر از سفر خود لذت ببرید رم را انتخاب کنید. رم مهد هنر و تاریخ است. هنرمندانی مانند میکل آنژلو و لئوناردو داوینچی اهل رم بوده‌اند. واتیکان هم در دل رم قرار دارد. شما می‌توانید از این شهر زیبا دیدن کنید. برای این منظور کافی است بلیط پرواز ایتالیا را رزرو کنید. از بهترین جاذبه‌های دیدنی رم که می‌توانید از آن دیدن کنید، آمفی تئاتر کلوسئوم، معبد پانتئون و کلیسای سنت پتر از جذابترین دیدنی‌های این شهر است. ایتالیا به خاطر غذاهای خوشمزه‌اش مانند پیتزا، پاستا و تیرامیسو مشهور است.

 

کانادا: یکی دیگر از کشورهای جذابی که می‌توانید برای سفر نوروزی انتخاب کنید، کانادا است. این کشور با داشتن طبیعت زیبا و جذاب بهترین گزینه است. از کوه‌های راکی گرفته تا سواحل اقیانوس آرام همه در کانادا جای گرفته است. شهرهای مدرنی مانند تورنتو، ونکوور و مونترآل هم از جاذبه‌های این کشور است. کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. پس می‌توانید با خیال راحت از آن دیدن کنید. آبشار نیاگارا معروف‌ترین جاذبه طبیعی کانادا است که حتما باید از آن دیدن کنید.

 

برای سفر به این کشور می‌توانید با خرید بلیط کانادا و رزرو هتل به راحتی راهی شوید. اما اگر بار اول است به این کشور سفر می‌کنید، تورهای کانادا می‌تواند گزینه بهتری باشد. قیمت بلیط کانادا تا حد زیادی ممکن است برای بسیاری مسافران گران باشد، در این شرایط می‌توانید از پروازهای غیر مستقیم یا چارتری استفاده کنید. درباره هزینه سفر به کانادا در سال 2023 میتوانید بیشتر بخوانید.

 

فرانسه: پاریس به پایتخت عشق و رمانتیک توصیف می‌شود. شهری زیبا و بزرگ که پایتخت کشور فرانسه است می‌تواند یکی از اهداف سفرهای نوروزی شما در سال 1403 باشد. در سفر به این کشور می‌توانید از کلیسای نوتردام، برج ایف، موزه لوور و کاخ ورسای دیدن کنید.

 

رزرو پرواز و تورهای خارجی در فلای‌تودی

علاوه بر مقاصد ذکر شده، کشورهای دیگری مانند دبی، امارات متحده عربی، عمان، قطر و یونان نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای سفر نوروزی باشند. سفر نوروزی به کشورهای خارجی یکی از انتخاب‌های خاصی است که می‌توانید آن را امتحان کنید. برای سفرهای نوروزی خود می‌توانید به راحتی از طریق وب سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی، پرواز و تورهای خارجی خود را رزرو کنید.

 

فلای‌تودی با ارائه امکاناتی مانند جستجوی پرواز، مقایسه قیمت‌ها و رزرو آنلاین، به شما در انتخاب بهترین پرواز و تور به مقصد مورد نظرتان کمک می‌کند. علاوه بر پرواز می‌توانید از این طریق برای رزرو هتل نیز استفاده کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024