معرفی سایت هواوی ورلد



هواوی یکی از غول های چینی پرطرفدار در سرتاسر جهان می‌باشد و محصولات تولید شده توسط این برند توسط کاربران زیادی در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، این محبوبیت به لطف عرضه محصولات با کیفیت بالا، مشخصات رقابتی و قیمت مناسب در مقایسه با مشخصات محصولات این برند بدست آمده است.

 

 

در بازار کشورمان نیز می‌توان کاربران زیادی را پیدا کرد که علاقه خاصی به استفاده از محصولات ساخت هواوی دارند! اما ممکن است بپرسید از کجا می‌توانیم به محصولات این برند همراه با قیمت مناسب و گارانتی معتبر دسترسی داشته باشیم؟ فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد، نمایندگی رسمی این برند و همچنین وارد کننده لوازم جانبی آن می باشد که محصولات اورجینال همراه با گارانتی رسمی را در اختیار هواداران و کاربرانی که بدنبال تهیه محصولات باکیفیت این برند می‌باشند قرار داده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد آشنا شوید.

 

گوشی موبایل هواوی

تقریبا می‌توان گفت بسیاری از کاربران دنیای تکنولوژی زمانی که نام هواوی را می‌بینند از گوشی های هوشمند آن یاد می‌کنند چرا که بسیاری از کاربران بواسطه تهیه گوشی های هوشمند میان رده این برند با محصولات ساخت هواوی آشنا شده اند! فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد انواع گوشی های هوشمند هواوی را در دسترس کاربران عزیز قرار داده است که در ادامه به معرفی برخی از سری گوشی های هواوی می‌پردازیم! سری گوشی های هواوی Nova یکی از محبوب ترین گوشی های این غول چینی می‌ باشند که انواع مدل های آن در فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد موجود می باشد، این سری از گوشی های هواوی برای کاربران جوان و نوجوان ساخته شده اند و کلمه Nova نیز از کلمه Innovation الهام گرفته شده است!

 

از سری محصولات جذاب این سری از گوشی های هواوی می‌توان به سری گوشی های هواوی Nova 10 این برند اشاره کرد، این سری شامل سه گوشی جذاب هواوی Nova 10، گوشی هواوی Nova 10 Pro و گوشی هواوی Nova 10 SE می‌شود که هرکدام از این محصولات یکی از بهترین انتخاب ها در رده قیمتی خودش می‌باشند و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد می‌توانید بررسی هرکدام از این محصولات را مطالعه کنید و سپس با مقایسه این محصولات انتخاب مطمئنی داشته باشید! همچنین از دیگر محصولات جذاب سری Nova این برند می‌توان به دو گوشی هواوی Nova 11i و Nova 9 SE اشاره کرد که محصولات اقتصادی جذاب این برند می‌باشند. گوشی هواوی نوا 11 آی این برند یکی از جدید ترین محصولات میان رده سری نُوا هواوی می‌ باشد! این مدل با صفحه نمایش با حاشیه های بسیار کم 1.1 میلی متری همراه شده است که به لطف آن کاربران می‌ توانند از تجربه صفحه نمایش تمام صفحه ای لذت ببرند!

 

خرید انواع گوشی موبایل هواوی

 

انواع گوشی موبایل آنر موجود در هواوی ورلد

گوشی های موبایل موجود در فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد محدود به برند هواوی نمی‌شوند و گوشی های موبایل زیر برند سابق این برند یعنی برند جذاب و باکیفیت آنر نیز در فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد موجود می‌باشند که به لطف جدایی از هواوی، گوشی های موبایل جدید آنر با سرویس های موبایلی گوگل نیز همراه شده اند! بدون شک زمانی که نام آنر شنیده می‌شود کاربران از محصولات سری X این برند یاد می‌کنند و اگر بدنبال تهیه محصولات سری X این برند می‌باشید می توانید به انواع محصولات جدید این سری از گوشی های آنر دسترسی داشته باشید! گوشی‌ موبایل HONOR X9a بعنوان یکی از جدید ترین محصولات سری ایکس این کمپانی در فروشگاه هواوی ورلد موجود می‌باشد! آنر در این گوشی در حرکتی جسورانه از صفحه نمایش خمیده اولد استفاده کرده است و مدعی است که این صفحه نمایش با مقاومت بسیار بالایی نیز همراه شده است!

 

همچنين از دیگر محصولات سری X این برند می‌توان به گوشی موبایل آنر X8a، گوشی موبایل آنر X8، گوشی موبایل آنر X7a، گوشی موبایل آنر X7، گوشی موبایل آنر X6 و گوشی موبایل آنر X5 اشاره کرد که با مطالعه بررسی های موجود در وبسایت هواوی ورلد می توانید با این محصولات جذاب و اقتصادی آنر بیشتر آشنا شوید، همچنین همانطور که اشاره کردیم محصولات ساخت آنر با پشتیبانی کامل از سرویس های موبایلی گوگل (GMS) همراه شده اند و کاربران لازم نیست نگرانی هایی بابت دریافت بروزرسانی های اندروید و استفاده از اَپ های موبایلی گوگل داشته باشند! شما کاربران عزیز برای خرید انواع گوشی هواوی و آنر با مراجعه به سایت هواوی ورلد می‌توانید گوشی های باکیفیت و جذاب دو برند آنر و هواوی را با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه تهیه کنید.

 

خرید انواع گوشی موبایل آنر

 

انواع ساعت و دستبند هوشمند هواوی

هواوی علاوه بر تولید گوشی های موبایل باکیفیت یکی از تولید کنندگان موفق و محبوب محصولات پوشیدنی و سلامتی می‌باشد که شامل انواع ساعت و دستبند هوشمند هواوی می‌شود! ساعت های هوشمند این برند اغلب تحت نام هواوی واچ (HUAWEI WATCH) به بازار عرضه می‌شوند. ساعت های هوشمند این برند در سال های اخیر ارتقا های جذابی دریافت کرده اند و هواوی با مجهز کردن ساعت های هوشمند اخیر خود به صفحه نمایش 60 هرتزی امولد پرنور موفق شده است تجربه کاربری کُند و گاهی اوقات همراه با لگ در محصولات خود را به لطف استفاده از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی HarmonyOS بهبود دهد! ساعت هوشمند هواوی WATCH GT 3 SE محصولی اقتصادی از سری ساعت های هوشمند این برند می‌باشد که به ویژگی های جذابی مانند میکروفن، اسپیکر، قابلیت برقراری تماس با بلوتوث، بند های قابل تعویض و شارژ دهی عالی مجهز شده است!

 

همچنين اگر بدنبال ساعت هوشمند مستطیلی شکل از هواوی می‌ باشید، ساعت هوشمند هواوی WATCH FIT 2 برای شما ساخته شده است! این مدل با مجهز شدن به صفحه نمایش امولد مستطیلی شکل همراه با پشتیبانی از واچ فیس های جذاب AOD به بازار عرضه شده است و همانند واچ جی تی 3 اس ای به سیستم عامل جذاب و روان هارمونی او اس نیز مجهز شده است و تجربه کاربری متفاوت‌ و روان تری را در مقایسه با محصولات سابق این برند همراه با شارژ دهی فوق العاده در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد! اما علاوه بر ساعت هوشمند این برند تولید کننده دستبند های هوشمند یا مچ بند های هوشمند می‌باشد که تحت عنوان سری هواوی بند (HUAWEI BAND) به بازار عرضه می‌شوند! دو دستبند هوشمند هواوی Band 8 و هواوی Band 7 دو دستبند هوشمند جذاب از این برند می‌باشند که با شارژ دهی طولانی، صفحه نمایش باکیفیت و حالت های مختلف ورزشی و ویژگی های جذاب نرم افزاری همراه شده اند! در بخش نظارت و ثبت اطلاعات سلامتی کاربران که یکی از ویژگی های اصلی هر ساعت هوشمند و محصولات سلامتی می‌باشد محصولات ساخت هواوی نیز با دقت بالایی همراه شده اند! این برند در سال‌ های اخیر درحال توسعه الگوریتم های سلامتی خود بوده است و از الگوریتم TruSleep برای نظارت برروی کیفیت خواب کاربران استفاده می‌کند و در نسخه 5 آن در ساعت هوشمند هواوی WATCH GT 3 SE توانسته است با دقت بیشتری برروی کیفیت خواب کاربران نظارت داشته باشد!

 

همچنين محصولات سلامتی ساخته شده توسط این غول چینی عملکرد عالی ای در بخش نظارت برروی ضربان قلب کاربران دارند و کاربران می‌توانند درصورت بالا رفتن ضربان قلب خود برروی ساعت یا دستبند هوشمند خود هشدار هایی را مشاهده کنند! در ادامه اکثر ساعت ها و دستبند های هوشمند ساخته شده توسط این کمپانی به ویژگی تشخیص اکسیژن خون کاربران (Spo2) نیز مجهز شده اند. در کل با خرید ساعت و دستبند هوشمند هواوی میتوانید پکیجی جذاب همراه با حالت های مختلف ورزشی و ابزار های اندازه گیری اطلاعات سلامتی جذاب و با دقت بالایی را تهیه کنید! با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد میتوانید به انواع ساعت و دستبند هوشمند هواوی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر دسترسی داشته باشید.

 

انواع ساعت و دستبند هوشمند هواوی

 

انواع هندزفری و هدفون بلوتوثی هواوی

به یکی دیگر از محصولات جذاب هواوی می‌رسیم یعنی انواع هندزفری و هدفون بلوتوثی آن! این برند تولید کننده یکی از باکیفیت ترین محصولات صوتی می‌باشد و توانسته است محصولات جذابی را به بازار عرضه کند، هدفون بلوتوثی یا ایربادز های این برند تحت نام فریبادز (FreeBuds) به بازار عرضه شده اند، اکثر این محصولات با شارژ دهی های طولانی همراه شده اند! همچنين محصولات صوتی پرمیوم این برند با ویژگی های جذابی مانند حذف نویز فعال (ANC) نیز همراه شده اند. ایربادز FreeBuds 5i یکی از ایربادز های اقتصادی و جذاب این برند می‌باشد، این ایربادز اقتصادی با طول عمر باتری 28 ساعته همراه شده است! همچنين اگر از کاربرانی می‌باشید که در انتهای روز از مترو استفاده می‌کنید و یا در محیط های شلوغ حضور دارید، هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 5i به لطف ویژگی حذف نیوز فعال خود می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما کاربران باشد! این هدفون علاوه بر ویژگی حذف نویز فعال از ویژگی Hi-Res Audio نیز پشتیبانی می‌کند!

 

این ویژگی کیفیت صوتی بالا همراه با تاخیر کم صدا را به کاربران تضمین می‌کند! همچنين هدفون بی‌سیم FreeBuds SE یکی دیگر از هدفون های بی سیم اقتصادی هواوی می‌باشد، این هدفون با طول عمر باتری 24 ساعته همراه شده است و همچنین قابلیت حذف نویز در تماس های کاربران را نیز دارد! بدون شک می‌توان گفت هدفون های بی سیم هواوی در رده قیمتی خود انتخابی جذاب و وسوسه کننده ای می‌باشند! شما کاربران عزیز با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد می‌توانید در کنار خرید هندزفری و هدفون بلوتوثی هواوی ، بررسی محصولات را مطالعه و سپس با مقایسه آن ها با رقبا انتخاب مناسب و مطمئنی داشته باشید.

 

خرید هندزفری بلوتوثی هواوی

 

انواع قاب، کاور و‌ گارد گوشی هواوی موجود در هواوی ورلد

یکی از مشکلات اساسی محصولات هواوی در بازار کشورمان مسئله کمبود لوازم جانبی مختلف شامل انواع قاب، کاور و گارد مقاوم و باکیفیت می‌باشد! این کمبود لوازم جانبی در برخی شرایط باعث شده است تا کاربران در برابر تهیه گوشی های هواوی و آنر گارد بگیرند! اما با فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد نگران نباشید، این فروشگاه وارد کننده لوازم جانبی گوشی های هواوی و آنر می‌باشد و طیف وسیعی از محصولات لوازم جانبی باکیفیت، بادوام و همراه با قیمت مناسب را در دسترس کاربران محصولات این غول چینی قرار داده است!

 

از سری قاب های باکیفیت و اقتصادی موجود برای گوشی های هواوی و آنر می‌توان به قاب های سیلیکونی و فیبر کربنی اشاره کرد! این محصولات با کیفیت ساخت بالایی همراه شده اند و امنیت گوشی موبایل شما را تضمین می‌کنند! قاب های فیبر کربنی و سیلیکونی به خوبی می‌توانند در برابر خط و خش و ضربات نیمه سنگین و سنگین از بدنه پشتی گوشی موبایل شما محافظت کنند! همچنین قاب های سیلیکونی با ویژگی های جذابی مانند مقاومت در برابر جذب اثر انگشت و همچنین مقاومت جزئی در برابر قطرات آب همراه شده اند! طراحی بخش دیگری می‌باشد که انواع قاب، کاور و‌ گارد موجود در فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد در آن حرف های زیادی برای گفتن دارند! این محصولات با طراحی استاندارد و جذاب در رنگ های مختلف و شاد موجود می‌باشند و به کاربران امکان تغییر ظاهر گوشی موبایل خود و همچنین افزایش مقاومت آنرا می‌دهد!

 

 

برای خرید انواع قاب، کاور و گارد گوشی هواوی با مراجعه به وب‌سایت هواوی ورلد میتوانید به طیف وسیعی از محصولات لوازم جانبی گوشی های هواوی و آنر دسترسی داشته باشید! همچنین تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با ارسال فوری و رایگان به دست کاربران می‌رسند! بنابراین با ثبت سفارش می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات باکیفیت موجود در وبسایت نمایندگی هواوی را دریافت کنید! در آخر اگر از ساکنین شهر تهران می‌باشید میتوانید محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد را با هماهنگی نیز به صورت حضوری تهیه کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024