آشنایی با محبوب‌ترین آرایش های چشم در سال 2023



محبوب‌ترین آرایش های چشم در سال 2023

 

آرایش چشم در سال 2023، با دنیایی از تنوع و جذابیت به سراغ فرش قرمزها آمده است. از میکاپ اسموکی تا سایه‌های نئونی و چشمگیر، امسال همه چیز برای درخشیدن شما فراهم شده است.کافی است جسور باشید و به پیشواز ترندهای هیجان انگیز و جدید بروید چرا که انتخاب آرایش چشم مناسب، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شیک و جذاب به نظر رسیدن است. این شما و این هم محبوب‌ترین آرایش های چشم در حال حاضر.

 

آرایش چشم رنگین کمانی

 

آرایش چشم رنگین کمانی

 

اگر از طرفداران میکاپ‌های نئونی و فانتزی هستید، سایه رنگین کمانی را از دست ندهید. بهترین انتخاب برای اجرای این آرایش، سایه‌های کرمی و مایع هستند. برای اجرا کافیست رنگ‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید و به ترتیب روی سطح پلک بزنید. نکته مهم درباره سایه رنگین کمانی، این است که به هیچ عنوان نباید مرز سایه‌ها را از بین برد. این مدل سایه را می‌توانید با خط چشم‌های گرافیکی مشکی و کشیده ست کنید.

 

آرایش چشم پاستلی

هنگامی که درباره طیف رنگ‌های پاستلی صحبت می‌کنیم، تابستان و زمستان معنا ندارد. اگر به دنبال استایلی شیک، ساده و در عین حال چشمگیر هستید به سراغ سایه چشم پاستلی بروید. این سایه‌ها را می‌توانید به صورت ساده و سرتاسری یا با الگوهای دودی و گرافیکی امتحان کنید. مدل سایه با توجه به فرم چشم‌ها و استایل آرایش می‌تواند متفاوت باشد. خط چشم‌های رنگی، الگوهای دات یا کشیده و ترکیب لاین سفید از راهکارهای پیش روی شما برای روح بخشیدن به این مدل میکاپ هستند.

 

آرایش چشم دودی یا اسموکی

دهه‌ها است که آرایش چشم دودی، یکه تاز عرصه میکاپ به شمار می‌رود. سبکی همه کاره و جذاب که برای انواع مجالس و مهمانی‌ها مناسب است. اگر به دنبال ظاهری دراماتیک و جدی برای تکمیل استایل خود هستید، آرایش چشم اسموکی را از دست ندهید. این مدل آرایش را می‌توانید با انواع سایه‌های تیره و روشن امتحان کنید. استفاده از ریمل‌های حجم دهنده و اکستنشن‌های مژه در بخش انتهایی پلک، شاه کلیدهای آرایش چشم دودی هستند.

 

آرایش چشم گرانچ

آرایش چشم گرانج، سبکی بسیار متنوع و جذاب از میکاپ است که از نظر ایجاد هارمونی رنگ انعطف بالایی دارد. بزرگترین شاخصه آرایش چشم گرانج، خط چشم‌های مشکی، واضح و جذاب آن است. خط چشم‌های گرافیکی، سرتاسری، کلاسیک و گربه‌‌ای بیشترین کاربرد را در این سبک میکاپ دارند. ترکیب این مدل خط چشم با سایه‌های مشکی، قهوه‌ای تیره، زرشکی و ... استایلی کم نظیر برایتان رقم می‌زند.

 

آرایش چشم گرافیکی

 

آرایش چشم گرافیکی

 

سبک میکاپ گرافیکی، پیشنهادی خارق العاده برای کسانی است که دوست دارند آرایش‌های جسورانه و متفاوتی داشته باشند. نکته جالب و متفاوت درباره این مدل میکاپ، آیتم‌های رنگارنگ و الگوهای خارج از چارچوب آن است. سایه‌های نئونی و گلیتری در کنار خط چشم‌های رنگی و فانتزی، از جمله انتخاب‌های پرطرفدار میکاپ گرافیکی به شمار می‌روند. در میکاپ گرافیکی، همه چیز تابع قوانین و سلایق شما پیش می‌رود. در ،2023 زمان آن فرا رسیده که رویای خود را برآورده کنید و استایل آرایش چشم شخصی‌تان را بسازید.

 

نکاتی برای تکمیل آرایش چشم

مسلم است که اجرای یک آرایش چشم خارق العاده، به تنهایی برای درخشیدن شما کافی نیست و به چند مکمل برای استایلتان نیاز دارید تا جدی، جذاب و کلاسیک به نظر برسید. از راهکارهای ساده ولی تاثیرگذار برای تکمیل و هماهنگ با این استایل آرایشی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تینت لب

اگر دوست دارید آرایش چشم‌تان بیشتر از همیشه جلوه داشته باشد به سراغ رنگ‌های ملایم ونود رژ لب بروید. برای داشتن سبک آرایش ترندی و به روز انتخاب تینت لب گزینه مناسب‌تری است. این محصول ظاهری بسیار طبیعی روی لب‌ها ایجاد می‌کند و رنگ ملایم و جذابی دارد. تینت‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و از نظر قیمت و کاربری به صرفه‌تر از رژ لب‌ها هستند. از نظر کیفیت نیز برندهای اتود، بنفیت و گلدن رز بهترین مارک تینت لب برای خرید محسوب می‌شوند.

 

اکسسوری

اکسسوری‌‌های آرایشی، یکی ازچشم گیرترین ترندهای سال‌های اخیر در دنیای میکاپ هستند. این اکسسوری‌ها شامل انواع نگین‌های رنگی، مروارید و رشته‌های براق و گلیتری‌اند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خود، آنها را روی پلک، زیر پلک، گونه و حتی امتداد پلک و گوشه خارجی ابروها بچسبانید.

 

بادی اسپلش

هیچ استایلی بدون عطر و خوشبو کننده‌های بدن کامل نمی‌شود. به خصوص زمانی که آرایش چشم جذابی دارید و می‌خواهید بیش از همیشه بدرخشید. بادی اسپلش یکی از بهترین گزیه‌های پیش روی شما به عنوان خوشبو کننده بدن است. رایحه ملایم این محصول، علاوه بر اینکه مانع از بروز حساسیت‌های تنفسی و پوستی می‌شود، پوست بدنتان را در طول روز هیدراته و شاداب نگه می‌دارد. بادی اسپلش نسبت به دیگر انواع اسپری بدن و عطر، قیمت مناسب‌تری دارد و برای خرید اقتصادی گزینه مناسبی‌ است. انواع ساده این محصول برای استفاده روزمره و نمونه‌های اکلیلی و بادی اسپلش شاین دار برای درخشیدن در مهمانی‌ها مناسب هستند. در این بین کاپ قهرمانی خوشبوترین بادی اسپلش‌های مردانه و زنانه به برندهای شون، مای، کالیستا، سی گل و لدورا تعلق می‌گیرد. شک نکنید که بادی اسپلش‌ها، بهترین انتخاب شما برای تکمیل استایل هستند.

 

به این ترتیب و با استفاده از این محصولات، آرایش چشم شما به بهترین شکل تکمیل خواهد شد. دقت به نحوه اجرا و بررسی ترندهای آرایشی چشم به شما کمک می‌کند تا همیشه ظاهری به روز و شیک داشته باشید. بسیاری از این ترندها برای کمک به تغییر حالت و همچنین پوشاندن خستگی چشم، بسیار مناسب هستند. شاید بد نباشد با کمی آزمون و خطا بهترین سبک میکاپ را با توجه به مدل چشم‌هایتان در بین این نمونه‌های ترندی پیدا کنید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024