معرفی فروشگاه چیکن هچ



فروشگاه چیکن هچ,خرید دستگاه جوجه کشی,انواع دستگاه جوجه کشی

فروشگاه چیکن هچ

 
فروشگاه چیکن هچ از جمله معروف ترین و اصلی ترین فروشگاه های تخصصی عرضه انواع دستگاه جوجه کشی ایرانی و خارجی و تجهیزات مرغداری میباشد. این فروشگاه به هدف ارتقاء سطح اطلاعات کاربران در خصوص آشنایی با انواع دستگاه جوجه کشی ایرانی و خارجی راه اندازی شده است.

 

رسالت اصلی فروشگاه chicken-hatch ارائه اطلاعات جامع و دقیق در مورد شناخته شده ترین و معروف ترین برندهای دستگاه جوجه کشی موجود در بازار میباشد تا بدین ترتیب علاقه مندان به این حوزه بتوانند با دید باز و به صورت کاملا آگاهانه محصول مد نظر خویش را خرید نمایند.


محصولات موجود در فروشگاه چیکن هچ
در فروشگاه چیکن هچ انواع دستگاه جوجه کشی ایرانی از برندهای معروف همچون اسکندری، کاکس ماشین، بلدرچین دماوند، ایزی باتور، فاخته و ... موجود می باشد. همچنین این فروشگاه عرضه کننده انواع دستگاه جوجه کشی خارجی از جمله آرکام کره جنوبی و برینسآ است. افزون بر این موارد در وب سایت  chicken-hatch.com لوازم و قطعات یدکی برای ساخت دستگاه جوجه کشی همچون موتور، شانه، فن، برد دستگاه جوجه کشی، سنسور دما و رطوبت و ... موجود می باشد.


همچنین در فروشگاه چیکن هچ تجهیزات مرغداری مورد نیاز برای مجهز نمودن سالن های پرورش طیور مختلف به فروش می رسد. مهمترین این محصولات نیز شامل انواع آبخوری و دانخوری، آسیاب،بالابر و میکسر، انواع پرکن و قفس پرورش بلدرچین و مادر مصنوعی، سیستم های تهویه و ... میباشد.


گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات فروشگاه چیکن هچ به چه صورت است؟
وب سایت چیکن هچ به منظور حمایت از مشتریان خویش تمامی محصولات موجود در این فروشگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به بازار عرضه میکند. هر محصولی که در این وب سایت به فروش می رسد از طرف کارخانه سازنده آن گارانتی شده و به آن خدمات پس از فروش تعلق میگیرد.


البته در کنار گارانتی و خدمات پس از فروش هر شرکت تولید کننده، فروشگاه چیکن هچ نیز با توجه به مسؤلیتی که دارد سعی میکند که مشتریان عزیز به نحو احسن بتوانند از مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش بهره ببرند. بدین منظور این وب سایت 12 ماه گارانتی و 10 سال تأمین قطعات یدکی را برای تمامی محصولات عرضه شده در این فرشگاه تضمین می نماید.
 

فروشگاه چیکن هچ,خرید دستگاه جوجه کشی,انواع دستگاه جوجه کشی

انواع دستگاه جوجه کشی

 
چرا باید به فروشگاه چیکن هچ اعتماد کنیم؟
فروشگاه چیکن هچ در زمینه فروش انواع دستگاه جوجه کشی و لوازم مرغداری بالغ بر 15 سال پیشینه فعالیت دارد. از همان ابتدای کار این فروشگاه فعالیت رسمی خود را تحت نظارت سازمان ها و ارگان های مهم دولتی از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت آغاز نمود. هم اکنون این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و نشان ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد کشور می باشد. این نماد ها با طی مراحل قانونی و پس از احراز هویت از ارگان های مربوطه اخذ گردیده اند.


تمامی خریدهای اینترنتی این فروشگاه نیز در یک بستر مطمئن و با اتصال به درگاه های امن بانکی کشور انجام میگیرد. بنابراین کاربران می توانند با خیال راحت از این فروشگاه خرید کنند.
لازم به ذکر است که در وب سایت فروشگاهی چیکن هچ به سه روش مختلف اینترنتی و آنلاین، تلفنی و یا حضوری می توان خرید نمود. ساده ترین و راحت ترین آن خرید اینترنتی می باشد که از سراسر کشور و حتی دور افتاده ترین نقاط می توان با اتصال به اینترنت و مراجعه به وب سایت  chicken-hatch.com از محصولات این وب سایت خرید کرد.


همچنین کارشناسان بخش فروش وب سایت چیکن هچ با ارائه مشاوره رایگان می توانند سفارشان مشتریان را به صورت تلفنی ثبت کنند. ناگفته نماند که فروشگاه چیکن هچ در بسیاری از شهرهای مهم نیز نمایندگی فروش دارد که با مراجعه حضوری به این نمایندگان می توان از دستگاه های موجود دیدن نمود و اقدام به خرید آنها کرد.


همان طور که می دانید یکی از مهمترین راه های کسب اعتماد و جلب رضایت مشتری، گفتن حقایق و ارائه حق انتخاب آزادانه به مشتری می باشد. در این خصوص نیز فروشگاه چیکن هچ با ارائه محصولات متنوع و ذکر مشخصات کامل و نقاط مثبت و منفی هر دستگاه به خوبی توانسته است رضایت کاربران را جلب کند. این فروشگاه برای اعتماد هر چه بیشتر مشتریان به کیفیت محصولات موجود در این فروشگاه، در صفحه راندمان جوجه کشی فیلم های ارسالی از مشتریان خویش را به نمایش گذاشته است تا هر گونه شک و تردید خریداران در این زمینه برطرف شود.


نحوه ارسال کالا در فروشگاه چیکن هچ
فروشگاه چیکن هچ در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خویش، تمامی محصولات خویش را بعد از کنترل کیفی با بسته بندی بسیار ایمن برای خریداران ارسال می نماید. ارسال انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و کم ظرفیت در این فروشگاه از طریق پست پیشتاز بوده که به صورت کاملا رایگان و تحویل درب منزل انجام میگیرد. همچنین فروشگاه چیکن هچ دستگاه های جوجه کشی صنعتی و سنگین وزن را از طریق باربری های معتبر برای مشتریانش ارسال میکند.
 

فروشگاه چیکن هچ,خرید دستگاه جوجه کشی,انواع دستگاه جوجه کشی

تجهیزات مرغداری

 
نتیجه گیری
در حال حاضر صنعت تولید دستگاه جوجه کشی در کشور عزیزمان ایران پیشرفت های قابل ملاحظه ای را طی نموده است. با توجه اینکه تنوع این نوع محصولات در بازار زیاد می باشد، کاربران دستگاه جوجه کشی در زمان خرید نیاز شدید به یک منبع معتبر داشتند که بتواند آنها را از این سردرگمی نجات دهد. به همین منظور فروشگاه چیکن هچ راه اندازی گردید تا با ارائه اطلاعات دقیق و نقد بررسی های تخصصی در خصوص انواع دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار، علاقه مندان به این صنعت را به صورت صادقانه راهنمایی کند. همین مورد باعث شد که در مدت زمان بسیار کوتاه، فروشگاه چیکن هچ به انتخاب و مرجع اول مخاطبان این صنعت تبدیل شود.


ناگفته نماند که فروشگاه چیکن هچ علاوه بر فروش انواع دستگاه جوجه کشی، دارای بانک اطلاعات و مقالات بسیار مفید در زمینه پرورش و نگهداری طیور مختلف همچون مرغ، بوقلمون، شترمرغ و انواع پرنده های زینتی می باشد. تمامی این اطلاعات که به صورت حرفه ای و تخصصی گرده آوری شده اند، صرفا جهت راهنمایی و افزایش معلومات کاربران و پرورش دهندگان عزیز می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های جوجه کشی و یا نحوه جوجه کشی و پرورش پرنده های مختلف می توانید به صفحه مقالات جوجه کشی وب سایت چیکن هچ مراجعه نمایید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024