ایده هایی برای شروع کسب و کار در اینستاگرام



خرید فالوور

خرید فالوور

 

خرید فالوور

خرید لایک

خرید ویو

خرید ممبر تلگرام

خرید ویو تلگرام

 

اگر مشتاق راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام هستید، اما نمی دانید از کجا و چه کاری را شروع کنید، ما در این مقاله فهرستی از ایده های کسب و کار برای شروع در اینستاگرام را ارائه خواهیم داد. این فهرست حاوی انواع مختلفی از کسب و کارهایی است که می توانید با راه اندازی آنها در اینستاگرام به درآمد برسید.

 

راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام راحت تر از همیشه است. اما ایده های زیادی برای کسب و کار در اینستاگرام وجود دارند که انتخاب بهترین آنها چندان آسان نیست. از این رو قبل از پرداختن به ایده های خاص کسب و کار در اینستاگرام، نگاهی کلی به نحوه عملکرد کسب و کارهای اینستاگرام می پردازیم.

 

روش سنتی استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ محصول یا خدماتی است که ارائه می دهید. این کار را می توانید با پیوند دادن به ویترین فروشگاه آنلاین خود در پست هایتان انجام دهید. اما اینستاگرام فروش را در خود اپلیکیشن آسان تر کرده است.

 

گاهی اوقات از پست های اینستاگرام برای فروش یک محصول استفاده می کنید. گاهی اوقات پست های اینستاگرام شما، محصول هستند. این دسته دوم شامل هر کسب و کاری است که از طریق محتوای حمایت شده یا پیوندهای وابسته کسب درآمد می کند. ایده های تجاری اینستاگرام از این نوع، مستقیما از طرفداران خود درآمد کسب نمی کنند. آن‌ها با فروش به تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند به دنبال‌کنندگانشان برسند، درآمد کسب می‌کنند.

 

ایده برای کسب و کارهای اینستاگرام

عکاسی

اینستاگرام طی سال های اخیر ویژگی های جدید زیادی را اضافه کرده است. با این حال، ماهیت اصلی خود یعنی تصویر محور بودن را حفظ کرده است. پس کجا می تواند بهتر از اینستاگرام مکانی برای به نمایش گذاشتن مهارت های عکاسی شما باشد.

 

در این زمینه، عکاسی دیجیتال ممکن است ساده ترین ایده هنری برای قرار دادن تصاویر در اینستاگرام باشد. اما همه انواع نقاشان، مجسمه سازان و هنرهایی از این دست می توانند از رابط بصری این پلتفرم برای عرضه محصولات و خدمات خود استفاده نمایند.

 

طراح گرافیک

طراحان گرافیک نیز در دسته مشاغلی قرار می گیرند که محصولات بصری تولید می کنند. آنها می توانند از تمرکز اینستاگرام روی تصاویر به خوبی استفاده کنند.

 

طراح وب

برای اکثر مردم، وب سایت ها اساسا تجربیات بصری محسوب می شوند. از حضور در اینستاگرام می توانید برای اشتراک گذاری زیباترین طرح های خود استفاده نمایید. 

 

طراح داخلی

مردم عاشق تصاویری از فضای داخلی با چیدمان زیبا هستند. این باعث می شود اینستاگرام برای تجارت طراحی داخلی شما مناسب باشد. 

 

بازاریاب رسانه های اجتماعی

اگر کسب و کار شما شامل ارائه بازاریابی رسانه های اجتماعی برای برندهای دیگر است، چه راهی بهتر از بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای اثبات توانایی های خودتان؟ اما لازم نیست منفعلانه منتظر باشید تا مشتریان به سراغ شما بیایند. می‌توانید از اینستاگرام برای ارتباط با برندهایی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید، استفاده کنید.

 

مربی شخصی

برای یک منبع درآمد فعال تر، سعی کنید کسب و کار خود را به عنوان یک مربی شخصی به اینستاگرام ببرید. انواع محتوایی وجود دارد که می توانید برای تبلیغ برند خود ایجاد کنید. نمایش های ورزشی، محتوای انگیزشی، یا توصیه های غذایی همه شامل احتمالات هستند. حتی می توانید از لایو اینستاگرام برای پخش همزمان تمرینات خود استفاده کنید.

 

خدمات تخصصی تعمیر

شاید شما یک نجار، یک ساعت ساز، یک خیاط یا تعمیرکار لوازم خانگی هستید. اگر یک محصول تخصصی بسازید یا تعمیر کنید، اینستاگرام می تواند شما را به افرادی که به خدمات شما نیاز دارند متصل کند.

 

اینستاگرام به شما کمک می کند تا مخاطبانی از افرادی ایجاد کنید که همیشه به طور فعال به دنبال خدمات شما نیستند. 

 

فروش محصولات دیجیتال

می‌توانید با فروش محصولات دیجیتالی مانند دوره ‌ها، آموزش آنلاین، کتاب ‌های الکترونیکی، پادکست‌ ها، نرم‌افزار، هنر دیجیتال و بسیاری موارد دیگر، پیشنهادات خود را با مشتریان بالقوه خود به اشتراک بگذارید.

 

 می توانید آنها را با استفاده از نقل قول ها، آموزش های کوتاه، کلیپ های صوتی در فید اینستاگرام خود تبلیغ کنید.

 

اینفلوئنسر

کلمه اینفلوئنسر زمینه های زیادی را در اینستاگرام پوشش می دهد. همه از X تا Y در این دسته قرار می گیرند. چیزی که همه آنها به اشتراک می گذارند این است که از نفوذ شخصی که بر دنبال کنندگان خود دارند با عمل به عنوان بازاریاب برای برندهای دیگر درآمد کسب می کنند.

اگر می خواهید بر کسب و کار اینستاگرام خود تأثیر بگذارید، در نظر بگیرید که برند شخصی شما چه خواهد بود. چند ایده بعدی برخی از انواع اصلی اینفلوئنسرها را پوشش خواهند داد.

 

اینفلوئنسر سبک زندگی

اینفلوئنسرهای سبک زندگی مخاطبان خود را از طریق شخصیت کلی خود می سازند. معمولاً این به معنای ایجاد یک زندگی شخصی در اینستاگرام است که با فالوورهای آنها ارتباط برقرار می کند. این ارتباط را می توان با مشارکت با برندها در اینستاگرام به منبعی برای کسب درآمد تبدیل کرد.

 

برخی از اینفلوئنسرها با به تصویر کشیدن سبک زندگی آرمانی خود با فالوورها ارتباط برقرار می کنند. سایر اینفلوئنسرها نام تجاری خود را بر کسب درآمد از رنج های مرتبط یا موقعیت های واقع گرایانه استوار می کنند.

 

اینفلوئنسر مواد غذایی

اینفلوئنسرهای مواد غذایی مخاطبان خود را حول تصاویر جذاب و تفسیر مختصر اما همراه با آموزش ایجاد می کنند.

 

اینفلوئنسر آشپز

اگر نقاط قوت شما در تهیه غذا است، یک تجارت اینستاگرامی برای شما وجود دارد. به‌عنوان یک سرآشپز تأثیرگذار، دستور العمل‌ها و دموهای آشپزی را به اشتراک می‌گذارید تا فالوورهایی را جذب کنید که می‌خواهند نحوه آشپزی را یاد بگیرند یا فقط می‌خواهند آشپزی شخص دیگری را تماشا کنند.

 

آشپزی از نظر بصری پویا است و گزینه‌های اشتراک‌گذاری ویدیوی اینستاگرام به شما امکان می‌دهد نحوه دسترسی به مخاطبان خود را متنوع کنید. ویدیوهای کوتاه می توانند در Reels یا Stories منتشر شوند. با استفاده از قابلیت لایو، می‌توانید از اینستاگرام برای پخش نمایش‌های آشپزی طولانی‌تر استفاده کنید.

 

شما می توانید با بازاریابی برندهای مرتبط با غذا از نفوذ خود به عنوان سرآشپز اینستاگرام درآمدزایی کنید. اما شما همچنین می توانید از آن به عنوان پله ای برای فروش کتاب آشپزی خود یا سایر محصولات نیز استفاده نمایید.

 

اینفلوئنسر سفر

اینفلوئنسرهای سفر خود را به منبعی برای اینکه کجا بروند و چه کاری انجام دهند تبدیل می کنند. با به دست آوردن فالوور، می توانید از نفوذ خود کسب درآمد کنید.

این کار را می توانید با معرفی مکان‌های اقامتی و جاذبه‌های گردشگری انجام دهید. همچنین می‌توانید برندهایی را تبلیغ کنید که وسایل مورد نیاز مسافران مانند چمدان، کوله پشتی و کفش‌های راحت اما شیک را به فروش می رسانند.

 

اینفلوئنسر متخصص

آیا در زمینه خاصی تخصص دارید و توانایی انتقال آن به مخاطبان گسترده را دارید، شما می توانید از اینستاگرام برای ارسال محتوای آموزنده و افزایش دنبال کننده خود استفاده کنید.

شاید چیزهای زیادی در مورد معماری بدانید. شما مجبور نیستید فقط از خانه هایی که برای جذب فالوورهای بیشتر طراحی کرده اید، تصاویر ارسال کنید. مخاطبانی که با دانش خود پرورش می دهید برای تبلیغ کنندگان در آن زمینه ارزش بیشتری خواهند داشت.

 

بررسی کننده محصول

حدود نیمی از کاربران اینستاگرام از این پلتفرم برای کشف برندهای جدید استفاده می کنند. به عنوان یک بررسی کننده محصول، کسب و کار شما از طریق شراکت با برندها برای بررسی محصولات آنها به منظور معرفی کاربران با محصولات مورد نظرشان، درآمد کسب می کند.

بهتر است در مورد رابطه خود با برندهایی که بررسی می کنید، آگاه باشید. ارزش شما به عنوان یک تأثیرگذار از اعتماد فالوورها به شما ناشی می شود.

 

شاعر اینستاگرام

اگر از نوشتن لذت می برید، شعر اینستاگرام را راهی برای کسب درآمد از این پلتفرم در نظر بگیرید. وقتی مردم به کسب و کارهای اینستاگرامی فکر می کنند، شاید شعر اولین چیزی نباشد که به آن فکر می کنند. اما به لطف پیشگامان اولیه، به یک مدل تجاری قابل دوام تبدیل شده است.

 

شاعر بودن در اینستاگرام بسیار شبیه به راه اندازی انواع دیگر کسب و کارها در این پلتفرم است. برندسازی شخصی قوی، تشویق مخاطبان به تعامل بیشتر، و جریان مداوم محتوا، کلیدهایی هستند که می‌توانید بواسط آنها کسب درآمد کنید.

 

در این مقاله به ایده هایی برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام اشاره شد، همه این ایده ها می توانند پیاده سازی و اجرا شوند، اما قطعا شما برای اینکه بتوانید گام نخست خود را محکم تر بردارید، بایستی فالوورهایی داشته باشید تا مسیر کسب درآمد از طریق اینستاگرام را برای شما هموار کنند. قطعا فروش یا ارائه هر گونه محصول و خدماتی در اینستاگرام بدون داشتن فالوورهای قابل توجه امکان پذیر نیست.

 

خرید ممبر

خرید ممبر

 

امروزه سایت های ارائه خدمات اینستاگرامی زیادی شروع به فعالیت کرده اند که می توانید از طریق آنها اقدام به خرید فالوورهای واقعی و فعال کنید. خرید لایک، خرید کامنت، خرید بازدید فوری، خرید ویو و ... از جمله سایر خدماتی است که توسط این سایت ها ارائه می شود. کافه فالوور یکی از سایت هایی است که می توانید با اطمینان از خدمات آن، افزایش ویو اینستاگرام خود را تضمین کنید.

 

خرید فالوور ارزان

خرید فالوور ارزان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024