اروپا گردی



اروپا گردی,تور اروپا گردی,آشنایی با تور اروپا گردی

تور ارزان اروپا

 

اروپا نگین سبز دنیا چنان جذاب است  که سالانه مرکز توجه میلیونها توریست و گردشگر شده است. این قاره سرسبز دارای شرایط استثنایی برای پذیرش توریست بوده و مقصد گردشگری جوانان مشتاق سفر یا اخذ اقامت این قاره شده است.. داشتن کوه های جذاب ،  امکانات تحصیلی ، دانشگاه های معتبر، تاریخ قرون معروف وسطی، داشتن کلیساهای متعدد.کاخ های رویایی، کوه های سر به فلک کشیده، جنگل های بکر و... همگی مردم جهان را به سوی خویش فرا می خواند البته پیشنهاد میکنیم قبل از سفر به اروپا ویزای شینگن خود را دریافت نمایید

 

شگفت‌انگیزترین مقاصد اروپایی را بشناسید

دیدن ساعتی که راز جادوی زمان را در خود دارد به بیننده ذوق و شوق زیستن را می دهد. این ساعت جذاب و جادوگر در شهر پراگ جمهوری چک قرار دارد که مانند یک معجزه ای تاریخی در ذهن ها ماندگار است، دارای زنگ هایی خوش صداست که در ساعت مقرر بی اعتنا به هر آنچه در دورش می گذرد شروع به نواختن می کند. این ساعت توسط یک ریاضیدان ساخته شده است و تا الان هیچ نقصی به خود ندیده است. هرساله گردشگران برای شنیدن صدای جذاب آن می ایستند تا نظاره گر تلفیق عشق و ریاضی باشند.

 

شهر بردو یکی از بی نظیر ترین شهرهای فرانسه است که سفر به آن شهر در پاییز یک سفر استثنایی خواهد بود که منظره های بی نظیر پاییز را در قاب نگاه مسافران دو چندان خواهد نمود. در سفرهای شگفت انگیز خود خواهید توانست با یک متروی عجیب از دامنه کوه های سفید و زیبا دیدن نمایید.

 

تور ارزان اروپا,شگفت‌انگیزترین مقاصد اروپایی را بشناسید,لذت اقامت در قلعه قرون وسطایی

اروپا گردی

 

لذت اقامت در قلعه قرون وسطایی را تجربه کنید

انسان ها اغلب تمایل دارند به اینکه از گذشته خود خبردار شوند و یا دست کم اطلاعاتی جذاب از آن به دست بیاورند تا بتوانند اجداد خود را بشناسند و این نشان علاقه انسان ها به تمدن و گذشته و تاریخ بی نظیر تکامل انسان است. در این سفر شبیه سازی شده فرد می تواند به راحتی از حال و هوای گذشتگان مطلع شده و با زندگی امروزی مقایسه کند و شاید بتواند توانمندی انسان در پیشرفت را ببیند.

 

در سال 1928 شاه آلفانسو این قلعه قدیمی را برای برگزاری جلسات و تعیین هدف های اقتصادی در نظر گرفته است. در این قلعه مکان های جذاب و دیدنی تعبیه شده که اغلب مردم تمایل به بازدید از آنجا دارند. امروزه هتل های لوکسی در مناطق باستانی و قدیمی ساخته می شوند تا علاوه بر شناسایی و شناخت تاریخ گذشته، مردم را به یک سفر جذاب و جالب راهنمایی کنند. این هتل های لوکس که به نام پارادوس شناخته می شوند اغلب در مراکز قدیمی مانند صومعه ها و قلعه ها ساخته می شوند تا علاوه بر سفر به گذشته، مسافران بتوانند بهترین روزهای اقامت خود را در یک سفر بی نظیر خاطره نمایند.

 

اروپا گردی در قلعه قرون وسطی بیانگر قدمت این قوم و فرهنگ بوده تا مسافران و گردشگران با علاقه تمام به مطالعه و رویت فرهنگ این کشور عجیب و رویایی بپردازند. قرون وسطی اگر چه تاریخ درخشانی برای مردم اروپا ندارد اما یادآوری آن موجب آگاهی شده تا همگان بدانند که این قاره از چه تاریخی به این رتبه و مقام دست یافته است.

 

اگر مایل به سفر و اروپا گردی هستید حتما مقاله تور ارزان اسپانیا را دنبال نمایید

 

فرانسه و زیبایی هایش,زیبایی فرانسه,برج ایفل

برج ایفل فرانسه

 

بر بلندای برج ایفل بایستید و زیبایی شهر را نظاره کنید

اروپا گردی را بر بلندای برج ایفل کامل کنید و اجازه دهید تا سفرتان دو چندان زیبا شود. این برج زمانی بلندترین و آسمان‌خراش ترین برج بود که به تازگی رقیبانی یافته است. هر مسافری که وارد فرانسه می شود، شاید بزرگ‌ترین آرزویش دیدار این الهه آهنین باشد.

 

این برج آسمان خراش در سال ۱۸۸۷ در کنار یک رود پر آب پی ریزی شد که هنوز با گذشت سالها در میان گردشگران جذابیت داشته و به عنوان بهترین مرکز بازدید در پاریس محسوب می‌گردد. این الهه اهنین دارای عظمتی باور نکردنی است که ایستادن روی آن و نگریستن به پاریس در بلندای این شهر جذاب مسرت بخش خواهد بود.

 

رنگ های جذاب و جالب برج چشم هر بیننده ای را مدهوش می کند. این رنگ های متنوع به صورت سه لایه زده شده اند تا از زنگ زدگی جلوگیری شود. این سازه قدیمی بیانگر میزان کارایی و توانمندی سازنده آن است که در آن دوران با تدبیر خویش علاوه بر ساخت برج، موجب راه اندازی کارخانه تولید فلز در حوالی پاریس شد تا این قطعات را برای ساخت برج بسازد.

 

این برج اهنین چنان جذاب است که اگر پا روی یک پله اش بگذارید حتما تا انتها خواهید رفت و بر بلندای شهر خواهید توانست پاریس جذاب را با چشم انداز هوایی مشاهده کنید.

 

از قصرهای جلگه لویر (Loire) دیدن کنید

مکان هایی هستند که نشان دهنده تنوع فرهنگ فرانسه هستند تا تنوع حرفه و تاریخ این کشور باستانی در قاب ذهن ها جای گیرد. اروپا گردی در میان این قصرها یک تجربه تاریخی متفاوت خواهد بود که مردم تمایل به بازدید این گونه مراکز دارند تا قدمت و تاریخ و فرهنگ اقوام متفاوت را مورد بررسی و موشکافی قرار دهند. این قصرهای تاریخی در دوره های میانی تاریخ اروپا ساخته شده اند. این قصرها در جنگ جهانی اول به عنوان مقر بیمارستان ها در نظر گرفته می شدند تا مردم و بیماران در امان باشند.

 

این قصر توانست از گزند هر دو جنگ جهانی به دور باشد و به عنوان مظهر و تجلی قدمت تاریخ اروپا خودنمایی کند. این قصر رویایی در قرن سیزده توسط فردی به نام بوهیر ساخته شد، او این قصر را به کمک همسرش بنا نهاد تا در داخل این قصر به امورات روزمره خویش بپردازد، در قرن شانزده میلادی این قصر از تملک فرزندان بوهیر خارج شده و به فرزند فرانسیس اول سپرده شد تا برای همیشه تاریخ به نام این قوم سلطنت طلب رقم بخورد.

 

این کاخ یکی از زیباترین قصرهای فرانسه است که دارای نمایی زیبا با دکوراسیونی عجیب است که در آن هنر و عشق را در هم آمیخته اند. این قصرها هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند، هر قصر در زیبایی خود بی نظیر بوده و هیچ یک مثل دیگری نیست. فرانسیس ساخت این قصر را به فرزندش هنری سپرد و او هم به هنری سوم داده و پس از هنری، همسرش سکاندار این قصر زیبا گردید.

 

این قصر فراز و نشیب های زیادی به خود دیده و امروزه با نمایی پر از تاریخ و فرهنگ و تاریخ گذشتگان به روی توریست های جهانی باز است و در هر بخش آن تاریخی دقیق و دوست داشتنی قابل رویت است.

 

اگر از طرفداران سفر و سیاحت و گشت و گذارید پیشنهاد میکنیم حتما سری به تورهای ارزان ترکیه به خصوص تور ارزان استانبول بزنید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024