معرفی ابزارهای اختصاصی الوکام برای مشتریان ویژه



 

ابزارهای اختصاصی الوکام

 

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت شاهد این هستیم که بسیاری از فعالیت‌ها و رویدادها به صورت مجازی برگزار می‌شود و دیگر مثل سابق همه‌ی جلسات و کلاس‌ها حضوری نیست. جهت برگزاری رویدادهای مجازی، بسترهای داخلی و خارجی متنوعی هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این میان alocom.co بستری آنلاین با امکانات قابل‌توجه، برای برقراری ارتباط تصویری و صوتی گروهی است و به کاربران این امکان را می‌دهد که کلاس، وبینار و جلسات خود را با کیفیت تصویر مطلوب و ارتباط پایدار، برگزار کنند. علاوه بر این الوکام امکانات و قابلیت‌های متنوعی دارد تا کاربران بتوانند تجربه خوبی از برگزاری رویداد آنلاین داشته باشند، از جمله اینترنت نیم‌بها، ضبط رویداد، اشتراک صفحه نمایش، نظرسنجی و پرسش و پاسخ، سه زبانه بودن و... اما الوکام امکانات بیشتری هم تحت عنوان ابزارهای اختصاصی دارد که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

 

لوگوی سازمانی

شما زمانی که برای برگزاری رویداد وارد پلتفرم الوکام می‌شوید، مسلما لوگوی الوکام را خواهید دید، اما اگر بخواهید، می‌توانید لوگوی سازمان خود را به جای لوگوی الوکام قرار دهید. در حقیقت الوکام این کار را برای شما انجام می‌دهد تا در همه‌ی مراحل، چه در صفحه‌ی ورود و چه در صفحه‌ی رویداد (کلاس، وبینار و جلسه) کاربران لوگوی سازمان شما را ببینند، نه این که لوگوی الوکام برای آن‌ها نمایش داده شود. به این طریق می‌توانید به نوعی برند خود را بیشتر به شرکت‌کنندگان در رویداد بشناسانید و همچنین فضای اختصاصی‌تری به رویدادتان بدهید.

 

دامنه اختصاصی

اگر سرویس دامنه اختصاصی را فعال کنید، آدرس رویدادهای شما به جای event.alocom.co/class به آدرس و URL مورد نظرتان تغییر می‌کند و می‌توانید در دامنه اختصاصی خودتان برای برگزاری کلاس اقدام کنید و میزبان شرکت‌کنندگان در رویدادهای‌تان باشید. فعال‌سازی دامنه اختصاصی برای شما مزایایی خواهد داشت. برای مثال باعث افزایش بازدید از وب‌سایت شما می‌شود. همچنین برندینگ وب‌سایت‌تان حفظ می‌شود و نام برندتان به گوش افراد آشنا می‌آید. برای ثبت دامنه نیازی به هیچ دانش فنی ندارید و این کار توسط تیم فنی الوکام برای شما انجام می‌شود.

 

میانبری از الوکام به وب‌سایت شما

شما وقتی سرویس‌های الوکام را خریداری می‌کنید، کاربران می‌توانند به راحتی از طریق گزینه‌ی مهمان وارد رویداد شوند. اما در صورتی که دسترسی مهمان بسته باشد، باید برای همه کاربران (شرکت‌کنندگان در رویدادتان) نام کاربری و رمز عبور تعیین کنید و آن‌ها را وارد اکسل کنید، این کار به‌خصوص وقتی تعداد کاربران زیاد باشد، زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود. اما در صورتی که API را فعال کنید، نیازی به این کارها نیست و وقتی شرکت‌کنندگان وارد سایت شما شوند، از همان‌جا می‌توانند وارد رویداد الوکام شوند.

 

برای مثال فرض کنید مدرسه‌ای ۱۵۰ دانش‌آموز دارد و قرار است کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شود. به جای این که برای هر دانش‌آموز نام کاربری و رمز عبور جداگانه‌ای در رویداد الوکام تعیین شود، می‌توان این امکان را فراهم کرد که افزونه‌ای در نظر گرفته شود و زمانی که دانش‌آموز وارد حساب کاربری مدرسه شد، از همان‌جا بتواند وارد کلاس آنلاین شود. این کار به سه طریق ممکن است و در هر سه روش، کدها و فایل نصب به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا به سادگی مراحل پیاده‌سازی را انجام دهید.

 

میانبری از الوکام به وب‌سایت شما

 

API

در واقع API فصل مشترک یا می‌توان گفت میانبری میان دو نرم‌افزار و سیستم است و به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون ترک وب‌سایت، کارهایی که می‌خواهد را تکمیل کند و انجام دهد. با فعال کردن API به نوعی پل ارتباطی بین دو نرم‌افزار می‌زنید و مسیر ورود کاربران از وب‌سایت خودتان خواهد بود. API مسیر ارتباطتان را با سرویس مقصد فراهم می‌کند و برای وب‌سایت‌هایی است که برنامه‌نویسی شده‌اند.

 

افزونه وردپرس

افزونه وردپرس در واقع همان کار API را می‌کند، با این تفاوت که برای سایت‌هایی است که با وردپرس ساخته شده‌اند. این افزونه به سایت شما اضافه می‌شود تا کاربران مستقیم از طریق سایت خودتان بتوانند برای برگزاری جلسه یا کلاس وارد رویداد شما در الوکام شوند.

 

افزونه ال ام اس مودل

LMS یا همان سیستم مدیریت یادگیری به کاربران کمک می‌کند تا رویدادهای مجازی و آموزشی خود را به بهترین نحو مدیریت کنند. سامانه LMS بیشتر برای افراد و آموزشگاه‌هایی کاربرد دارد که چندین کلاس دارند، به این طریق می‌توانند همه کلاس‌ها را یکپارچه در LMS خود، مدیریت و برگزار کنند. همچنین اساتیدی که می‌خواهند دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین ارائه دهند و کلاس را سازمان‌دهی و مدیریت کنند، سیستم LMS برایشان مناسب خواهد بود. امکان صدور مدرک الکترونیکی، ذخیره‌سازی فایل‌ها، کلاس‌بندی و تعیین برنامه مطالعه و... از دیگر مزایای فعال‌سازی LMS است، به طور کل، نیازهای آموزشی شما به صورت الکترونیکی برآورده می‌شود.

 

با استفاده از افزونه LMS مودل می‌توانید دوره‌های آنلاین باکیفیتی برگزار کنید و بین پلتفرم الوکام و سیستم خود پل بزنید.

 

 

سرور اختصاصی الوکام

 

سرور اختصاصی

در الوکام برای سازمان‌ها یا افرادی که سرویس‌هایی با تعداد بالا خریده‌اند، برای مثال ۱۰۰۰ نفره به بالا، در صورت تمایل سرور اختصاصی در نظر گرفته می‌شود. به این ترتیب سرعت رویدادها افزایش می‌یابد و هم سرعت و هم حجم بیشتری خواهید داشت. در ضمن سرور اختصاصی به لحاظ امنیتی هم مطمئن‌تر خواهد بود و شما روی امنیت و اطلاعات خود کنترل بیشتری خواهید داشت.

 

سرویس آیفریم (iFrame)

اگر سرویس iFrame را فعال کنید، می‌توانید در وب‌سایت خودتان میزبان رویدادهایی که برگزار می‌کنید شوید. در واقع رویداد آنلاین الوکام، پنجره‌ای در سایت شما خواهد بود و شرکت‌کنندگان به‌جای واردکردن آدرس رویداد، که به صورت پیش‌فرض بر روی دامنه الوکام قرار دارد، آدرس وب‌سایت شما را وارد می‌کنند و از همان‌جا به رویدادتان می‌آیند. این آدرس می‌تواند صفحه نخست وب‌سایت شما و یا صفحات داخلی آن باشد. در ضمن برای این که نام و لوگوی برند شما جایگزین نام و لوگوی الوکام در صفحه ورود به رویداد شود، باید قابلیت‌های لوگوی اختصاصی و دامنه اختصاصی الوکام را هم فعال کنید.

 

 

سرویس آیفریم الوکام

 

در پایان این را بگوییم که تمایل به فعال‌سازی هر کدام از امکانات ویژه‌ی الوکام و به طور کل خرید سرویس‌های الوکام داشته باشید، می‌توانید برای دریافت راهنمایی و خرید به سایت الوکام مراجعه کنید و یا با شماره پشتیبانی 021-22919534 تماس بگیرید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024