پیام رسان Utopia



پیام رسان Utopia

پیام رسان Utopia

 

بدون شک، همه ما در زندگی به امنیت نیاز داریم حتی زمانی که در حال استفاده از یک پیام رسان هستیم. شرکت‌های بزرگی از جمله فیس‌بوک و… همیشه از امنیت به عنوان مهم‌ترین رکن خود نام می‌بردند، ولی به صورت کاملا آشکار آن را نقص کرده و اطلاعات کاربران را به راحتی به فروش رسانده، همین امر موجب بی‌اعتمادی خیلی از کاربران به پیام‌رسان‌ها شده است. در این مطلب ما قصد داریم یک پیام‌رسان بسیار عالی را به شما معرفی نماییم که در عین ساده بودن، قابلیت‌های زیادی دارد اما بدون هیچ اغراقی می‌توان بهترین قابلیت این پیام رسان را، امنیت آن دانست.

 

اسم این پیام رسان Utopia هستش که یکی از مهم‌ترین و بهترین قابلیت‌های که این پیام‌رسان دارد، فعالیت یوتوپیا بر بستر بلاک‌چین می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل راجب به اکوسیستم و نسخه موبایل یوتوپیا بحث نماییم.

اکوسیستم Utopia

 

نفوذ ناپذیر با استفاده از بلاک‌چین

وقتی از Utopia استفاده می‌کنید، دیگر کسی ارتباط شما را زیر نظر ندارد. شما با Utopia می‌توانید سانسور و فایروال در اینترنت را دور بزنید؛ یعنی می‌توانید با آزادی با هرکسی بخواهید در هر زمانی ارتباط برقرار کنید. Utopia آزادی بیان را تضمین می‌کند. مکان فیزیکی کاربران فاش نخواهد شد. امکان توقف و خواندن اطلاعات و ارتباطات توسط شخص ثالث در این اپ وجود ندارد. تمام اطلاعات حساب در دستگاه داخلی کاربری Utopia در یک فایل رمزگذاری شده ذخیره خواهد شد.

 

مهم‌ترین قابلیت یوتوپیا اجرا در بستر بلاک‌چین می‌باشد. این جمله به این معناست که شما استفاده‌ای که از این برنامه می‌کنید، بر بستر بلاک چین بوده، رمزگذاری شده و هیچکس آن را نمی‌تواند هک کرده و از اطلاعات شما سو استفاده نماید.

 

ما با توضیحاتی که در قسمت بالا به شما دادیم، سعی کردیم تا شما را با محیط این برنامه کاربردی آشنا نماییم. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی نسخه یوتوپیا بر روی گوشی‌های هوشمند، بپردازیم.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران کجاست؟

خواندن

یوتوپیا بر بستر Android

در ابتدا زمانی که یوتوپیا برای اولین بار بر بستر ویندوز و لینوکس منتشر شد، طولی نکشید که نسخه این برنامه نفوذ ناپذیر برای گوشی‌های هوشمند نیز منتشر شد.

 

نسخه موبایلی این برنامه نیز همانند نسخه ویندوز و لینوکس، یک اکوسیستم غیرمتمرکز P2P است که هیچ سرور مرکزی درگیر انتقال یا ذخیره سازی داده نیست.

 

Utopia به طور خاص برای محافظت از حریم‌خصوصی ارتباطات، محرمانه بودن و امنیت داده‌های شخصی طراحی شده است. تمام داده‌های حساب در دستگاه محلی کاربر Utopia در فایل رمزگذاری شده با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته در زمینه رمزگذاری ذخیره می‌شود.

 

پیام رسان Utopia

پیام رسان Utopia

 

مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه موبایل Utopia

امینت مهم‌ترین ویژگی Utopia

شما به راحتی در Utopia می‌توانید با خیالی راحت به چت با دوستان خود بپردازید. علت اینکه سازندگان این برنامه روی ویژگی امنیت بسیار تاکید می‌کنند این است که Utopia بر بستر بلاک چین بنا نهاده شده، پس هک کردن و دستیابی به اطلاعات کاربران امری محال خواهد بود.

 

سیستم رمزگذاری برنامه Utopia

در Utopia، هر کاربر در انتقال داده‌های شبکه شرکت می‌کند اما فقط گیرنده می‌‌تواند داده‌‌ها را رمزگشایی کند. رمزگذاری پیشرفته این برنامه ارتباطی، رهگیری توسط دولت‌ها و سایر افراد را غیر ممکن ساخته و سازندگان Utopia به کلیه کاربران این امر را تضمین می‌دهند.

 

Utopia غیر قابل فیلتر

همان‌طور که در ابتدای این مطلب نیز گفته شد، Utopia بر بستر فناوری بلاک چین بنا نهاده شده است. همچنین این برنامه، حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند. آدرس IP و هویت شما  و همچنین موقعیت مکانی شما به لطف دور زدن فایروال‌ها و همچنین فیلترینگ فاش نخواهد شد.

 

ثبت نام در Utopia بدون نیاز به هیچ اطلاعاتی

Utopia باتوجه به سیاست‌های خود در خصوص حفظ حریم‌شخصی، ارتباطی ایمن در عین حال غیر قابل ردیابی بودن کاربران، هیچ اطلاعاتی موقع ایجاد اکانت در برنامه از قبیل: شماره تلفن، ایمیل و… را از شما نمی‌خواهد. در واقع فقط شما هنگام ثبت نام یک نام دلخواه برای خود انتخاب می‌نمایید و تمام. تبریک می‌گویم شما به راحتی اکانت خود را در این برنامه ساختید. این ویژگی نیز یک مزیت بسیار عالی نسبت به سایر رقبا می‌باشد.

 

لینک گوگل پلی

https://play.google.com/store/apps/details?id=is.u.utopia

https://u.is/fa/download.html

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024