کالج تپسل برگزار می‌کند: دوره تخصصی لینکدین



کالج تپسل

 

لینکدین، شبکه اجتماعی موردعلاقه متخصصان است. کاربران از این فضا برای رشد حرفه‌ای، پیدا کردن شغل تازه، ساخت ارتباط‌های جدید کاری و… استفاده می‌کنند. در همین راستا کالج تپسل قرار است از ۱۵ آبان تا ۱۱ آذر ماه دوره تخصصی لینکدین را با تدریس آتوسا آهنگ، کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی برگزار کند.

 

چرا باید این دوره را ببینیم؟ 

وقتی موضوعی را از کسی یاد می‌گیریم که خودش پیش‌تر آن را آزموده و به شکل عملی با چالش‌هایش روبرو شده و حالا با تسلط به زیر و بم قضیه می‌خواهد به ما آموزش بدهد، مطمئن می‌شویم که قرار است روش‌های عملی و جواب داده‌ای یاد بگیریم. درست است که این دوره شبیه به یک کارگاه انتقال تجربه‌ است، اما تلاش‌مان را کردیم تا محتوایی تر و تازه و به روز داشته باشد. سرفصل‌هایی که قرار است در مورد آنها گپ و گفت کنیم در ادامه آمده‌اند تا در جریان روند این دوره قرار بگیرید.

 

اگر برایتان مهم است که لینکدین را با روش درستی یاد بگیرید، در این دوره همراه ما باشید.

مزیت‌های این دوره آموزشی:

بعد از شرکت در این دوره؛ به جز زمان‌هایی که لینکدین به‌روزرسانی جدیدی ارائه بدهد، از شرکت در دوره‌های دیگر بی‌نیاز می‌شوید. این دوره برای کسانی که تخصصشان شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی و ساخت برند کارفرمایی است، مناسب است. در واقع هم می‌توانید برای فعالیت در حساب شخصی خودتان اطلاعات مفیدی به دست بیاورید و هم برای مدیریت حساب لینکدین یک کسب‌وکار خودتان را بروز کنید. محتوای این دوره تکراری و شبیه دوره‌های دیگر نیست. خیلی تخصصی و جامع طراحی شده و درنهایت یک ارزش افزوده مهم دارد:

 

می‌توانید بعد از اتمام دوره کماکان با مدرس آن در ارتباط باشید.

 

بورسیه و تخفیف‌های کالج تپسل

کالج تپسل شرایطی را فراهم کرده است تا علاقه‌مندان واجد شرایط برای شرکت در دوره تخصصی لینکدین، بورسیه و کمک هزینه آموزشی دریافت کنند. چنانچه جزو یکی از گروه‌های زیر هستید، درخواست خود را از طریق فرم زیر ثبت کنید:

 

لینک درخواست بورسیه

لینک ثبت‌نام در دوره

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024