آشنایی با زیگپ، نخستین دستیار صوتی فارسی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد



با توسعه جدی فناوری هوش مصنوعی در چندسال اخیر و به خصوص با فراهم شدن امکان دسترسی عمومی به چت جی‌پی‌تی (ChatGPT)، عموم مردم دنیا با ویژگی‌های فوق‌العاده هوش مصنوعی و به ويژه هوش مصنوعی مولد آشنا و از مزایای آن تا حدودی بهره‌مند شدند. ورود نسخه‌های تجاری فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مولد به بازار باعث شد تقاضا برای استفاده از این خدمات مبتنی بر این فناوری‌ها در مدت‌زمان کوتاهی سر به فلک بکشد.

 

در همین زمان کوتاه از ظهور هوش مصنوعی مولد، در کشور ما بسیاری به لطف شبکه‌های اجتماعی با جلوه‌های مختلف هوش مصنوعی آشنا شده‌اند. حالا همه ما می‌دانیم که هوش مصنوعی می‌تواند تصویر و صوت خلق کند، بنویسد، بسراید و البته در امور رومزه و ساده زندگی مانند یک دستیار در خدمت انسان باشد.

 

زیگپ

 

زیگپ، دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مولد 

استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در قالب دستیار صوتی هوشمند، چندسالی است مورد توجه شرکت‌هایی نظیر آمازون، اپل و گوگل قرار گرفته و این شرکت‌ها در محصولات‌شان از دستیارهای صوتی‌ای بهره می‌برند که می‌تواند نیازهای ابتدایی یک کاربر را برآورده کند. از جمله این دستیارها می‌توان به الکسا، سیری و گوگل اسیستنت اشاره کرد. پس از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای که در ماه‌های گذشته در زمینه هوش مصنوعی مولد صورت گرفته، حالا انتظار می‌رود که قابلیت‌های یک دستیار هوشمند بسیار بالا تر از گذشته شود و چنین دستیاری می‌تواند مانند یک دستیار انسانی و چه بسا با قابلیت‌های گسترده‌تری در خدمت انسان باشد. پیش‌تر یادآوری یک قرار ملاقات، نوشتن یک فهرست خرید، پخش موسیقی یا تنظیم آلارم گوشی از مهم‌ترین مزایای دستیارهای هوشمند بود، اما حالا یک دستیار هوشمند می‌تواند در امور اساسی‌تری به نیازهای کاربران رسیدگی کند.

 

زیگپ ZIGAP نخستین دستیار هوشمند فارسی است که به قدرتمندترین موتورهای هوش مصنوعی مولد متصل است و تلاش می‌کند تا توانایی‌های هوش مصنوعی مولد را در راستای انجام خدمات به کاربرانش به کار بگیرد. با در اختیار داشتن اپلیکیشن زیگپ، شما یک دستیار صوتی-نوشتاری در اختیار دارید که می‌تواند از امور و مسائل تخصصی گرفته تا خواسته‌های ساده و روزمره شما را برآورده کند. منظور از صوتی این است که شما می‌توانید خواسته‌های خود را بصورت صوتی، آنهم به زبان فارسی، اعلام کنید و پاسخ بگیرید. البته اگر مایل بودید می‌توانید دستورات‌تان را تایپ کنید. اگر تا به حال تجربه کمک گرفتن از دستیار صوتی فارسی را نداشتید، در استفاده از زیگپ تردید نکنید.

 

زیگپ، دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مولد

 

زیگپ به پشتوانه‌ی موتورهای هوش مصنوعی مولد (همچون چت جی‌پی‌تی)، می‌تواند دانش اندوخته‌ی بشری را به راحتی در دسترس شما قرار دهد. مثلا از زیگپ بصورت شفاهی و به زبان فارسی بخواهید که متنی به زبان ایتالیایی (یا هر زبان دیگری) مطابق دستور شما تهیه کند. از سرعت و دقت بالای متن تهیه شده حتما شگفت‌زده خواهید شد. از زیگپ بخواهید که داستانی علمی-تخیلی با مختصات مد نظر شما به هر زبانی که مایلید بنویسد. یا حتی دستور پخت یک پیتزای ایتالیایی را در اختیارتان قرار دهد. با استفاده از موتور تولید تصویر زیگپ می‌توانند با سفارش تصویر از طریق نوشتن یک متن، تصویر مورد نظر خود را تحویل بگیرید. امری که مرز تخیل بشری را جابجا کرده است. مطمئنیم تا این ویژگی را خودتان امتحان نکنید به اهمیت و قدرت آن پی نخواهید برد. پس فرصت را برای تست زیگپ از دست ندهید.

 

مزایای دستیار هوشمند فارسی زیگپ ZIGAP

از مزایای زیگپ (که فعلا برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس است) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دسترسی راحت به موتورهای هوش مصنوعی مولد

2. امکان گفتگوی صوتی به زبان فارسی

3. هزینه ناچیز -با تست رایگان

 

اپلیکیشن زیگپ

 

زیگپ می‌خواهد به عنوان نخستین دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد در ایران، تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی برای کاربرانش فراهم کند.

 

با داشتن چنین دستیاری در قالب یک اپلیکیشن، نیاز به استفاده از موتورهای جستجو و سایر اپلیکیشن‌ها به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا خواهد کرد و نیازهای عمده و متنوع یک کاربر در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با زیگپ و کار با ابزار هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT  و یا سرویس تبدیل متن به تصویر لئوناردو می‌توانید اپلیکیشن زیگپ را از کافه بازار دانلود و از این دستیار هوش مصنوعی استفاده کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024