مقایسه 4 منبع تغذیه سوئیچینگ از برند های مینول و پاوران برای خرید



منبع تغذیه سوئیچینگ که شامل مجموعه ای از مدارهاست، در سیستم های الکترونیکی تعبیه گردیده است. تمامی سیستم ها و مدارهای الکترونیکی به حضور منبع تغذیه نیاز داشته و بدون آن، قادر به ارائه کارکرد نیستند. این منبع با تکیه بر منابع خارجی مانند منبع ولتاژ، ولتاژ DC تولید نموده و آن را در اختیار سیستم های الکترونیکی قرار می دهد. قطعات متعلق به این منبع حاوی تنظیم کننده جریان می باشند. ولتاژ تولید شده توسط این منبع دارای اندازه ثابت بوده و در عملکرد سیستم ها، تاثیر مستقیم دارد.

 

مبع تغذیه سوئیینگ که به عنوان پاور سوئیچینگ نیز مورد خطاب قرار می گیرد، از اندازه بسیار کوچک برخوردار بوده و در مقابل، راندمان فوق العاده ای دارد. همچنین تمام توان این منبع صرف تولید ولتاژ شده و میزان اتلاف ولتاژ آن بسیار اندک است. جریانی که توسط این منبع تولید می شود، کاملا کنترل شده است و صرف سیستم های الکترونیکی می گردد. انواع لپ تاپ، گوشی، تلویزیون، کامپیوتر و ... از منبع تغذیه تشکیل یافته اند.

 

منبع تغذیه سوئیچینگ

 

منبع تغذیه سوئیچینگ چیست؟

قیمت و خرید انواع منبع تغذیه مینول و پاوران

منبع تغذیه سوئچینگ که یکی از منابع ضروری و مهم به شمار می آید، با برندهای متعدد به بازار فروش راه یافته است. هدف از این کار، پاسخگویی بهینه به نیازهای متفاوت کاربران است. در ادامه به بررسی دو برند معتبر از این محصول خواهیم پرداخت. برندهای مینول و پاوران، محصولاتی با ویژگی های برتر را تولید و ارائه نموده اند. هر یک از این برندها در برگیرنده مدل های متعددی اند. در قسمت زیر راجع به این مدل ها صحبت خواهیم کرد:

 

قیمت و خرید منبع تغذیه سوئیچینگ ۱۲ ولت ۵۰ آمپر کف خواب مینول SE-600-12

تا به این لحظه، قیمت منبع تغذیه سوئیچینگ 12 ولت مینول ، 4 میلیون و 300 الی 4 میلیون و 500 هزار تومان گزارش شده است. این منبع تغذیه، اصالتا متعلق به کشور تایوان بوده و از یک کیفیت و کارکرد عالی حکایت دارد. افزون بر این منبع فوق با تکیه بر تکنیک های پیشرفته مهندسی ساخته شده است. با توجه به امکانات و ویژگی های مثبت این قطعه می توان گفت قیمت منبع تغذیه مورد نظر، بسیار مناسب است. از امکانات برجسته آن می توان به محدود کننده جریان اشاره کرد. جریان های ورودی توسط این منبع محدود شده و این ویژگی باعث عملکرد بهتر سیستم های الکترونیکی خواهد شد. منبع فوق از استانداردهای حفاظتی برخوردار بوده و اضافه ولتاژ، اضافه جریان و اتصالات کوتاه را مهار می سازد.

 

همچنین این منبع توسط سوئیچ، محدوده جریان ورودی را مشخص نموده و از این طریق، باعث بروز نتایج مثبت در سیستم ها خواهد شد. فن موجود در این منبع، عملیات خنک سازی را انجام می دهد. ویژگی دیگری که به آن اختصاص یافته، استحکام فوق العاده آن است که از این منبع کوچک حاصل می گردد. تامین انرژی بدون هیچگونه نوسان از عهده این منبع به خوبی بر می آید. از امکانات ویژه این منبع در هنگام خرید، می توان به گارانتی 12 ماهه تعمیر و ضمانت مرجوعی 7 روزه اشاره کرد.

 

کاربرد: 

انواع تابلو تبلیغاتی LED و تابلو چلنیوم

مدارهای الکتریکی

سیستم های روشنایی خانگی

دوربین مداربسته

 

سوئیچینگ مینول

 

خرید منبع تغذیه سوئیچینگ مینول

قیمت و خرید منبع تغذیه سوئیچینگ ۲۴ ولت ۲۵ آمپر کف خواب مینول SE-600-24

منبع تغذیه سوئیچینگ 24 ولت 25 آمپر مینول با قیمت 4 میلیون و 300 تا 4 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد. این منبع مجهز به سوئیچ بوده و به همین دلیل قادر به محدود نمودن جریان ورودی می باشد. همچنین منبع فوق از محدود کننده جریان های موجی ورودی نیز برخوردار بوده و در برابر اضافه جریان، اضافه ولتاژ و اتصال های کوتاه، بسیار مقاوم است. فن تعبیه شده در این قطعه، اجازه خنک سازی را به آن داده و از داغ شدن جلوگیری می کند. استحکام زیاد این منبع در عین کوچک بودن آن، درخور توجه است.

 

مهندسین خبره و با تجربه تایوانی این منبع را مهندسی نموده و آن را با نهایت کارایی و کیفیت تولید نموده اند. قیمت این قطعه در برابر امکانات و ویژگی های خوب آن، واقعا مناسب است. کارت گارانتی 12 ماهه بابت تعمیر به اضافه ضمانت مرجوعی 7 روزه را می توان به مزایای خرید این محصول افزود.

 

کاربرد: 

دوربین های مداربسته

سیستم های روشنایی خانگی

مدارهای الکتریکی

تابلوهای چلنیوم

 

قیمت و خرید منبع تغذیه سوئیچینگ ۲۴ ولت ۲۵ آمپر کف خواب پاوران SE-600-24

این منبع تغذیه با تکیه بر شیوه مهندس معکوس پاورسپلای SE-600-24 مینول ساخته شده است. قیمت آن را می توان در حدود 3 میلیون و 590 هزار تومان برآورد کرد. علت اینکه این قطعه با قیمتی کمتر از منبع تغذیه مینول به فروش می رسد؛ این است که محصول فوق از تولیدات داخلی به شمار می آید. یکی از شرکت های مطرح یعنی شرکت دانش بنیان پاوران الکتریک با همکاری نیروهای متخصص و ماهر توانسته این محصول کاربردی و بهینه را تولید نماید. هدف از این کار، حفظ قدرت خرید مشتریان و تقویت تولید ملی است. به راستی که این محصول، قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و از لحاظ کارایی و کیفیت، امتحان خود را پس داده است.

 

سوئیچینگ مینول

 

خرید منبع تغذیه پاوران

منبع تغذیه سوئیچینگ ۲۴ ولت ۲۵ آمپر کف خواب پاوران نه تنها از حیث کیفیت و عملکرد، قابل اطمینان می باشد؛ بلکه از لحاظ قیمت نیز حجت را بر خریداران تمام کرده است. شما می توانید این منبع تغذیه را با بهترین قیمت خریداری نمایید. گارانتی 2 ساله تعویض به این محصول اختصاص یافته و بار دیگر، شما را به انتخابتان مطمئن خواهد کرد. ضمانت مرجوعی 7 روزه نیز به آن تعلق یافته است. از ویژگی های مناسب این  محصول می توان به ایجاد محدودیت برای جریان ورودی، تعیین محدوده برای این جریان توسط سوئیچ، قابلیت حفاظتی و عدم داغ شدن با توجه به برخورداری از فن اشاره کرد. در خصوص قابلیت حفاظتی این منبع می توان گفت به واسطه آن، جریان های اضافی، ولتاژهای اضافی و اتصالات کوتاه، خللی به منبع وارد نخواهند کرد. استحکام زیاد در کنار سایز کوچک منبع نیز از دیگر مشخصات خوب آن محسوب می شود.

 

کاربرد: 

مناسب برای شرکت های تابلوسازی

سیستم های روشنایی خانگی

مدارها

دوربین های مداربسته

 

قیمت و خرید منبع تغذیه سوئیچینگ ۱۲ ولت ۵۰ آمپر کف خواب پاوران SE-600-12

روش مهندس معکوس پاورساپلایSE-600-12  مینول برای ساخت این منبع تغذیه نیز مورد توجه قرار گرفته است. شرکت دانش بنیان پاوران الکتریک که تجارب درخشانی را به تجربیات تولید خود اضافه نموده، علاوه بر محصول پیشین، قادر به تولید و ارائه این محصول کاربردی نیز بوده است. لذا خریدارانی که به دنبال خرید منبع تغذیه سوئیچینگ ایرانی بوده و خواستار صرفه جویی در هزینه های خود می باشند؛ می توانند این محصول را انتخاب و خریداری نمایند. منبع فوق با قیمت 3 میلیون و 780 هزار تومان، تقدیم حضور مشتریان عزیز خواهد شد. علت این افزایش قیمت نسبت به مدل قبلی را می توان با توان خروجی منبع، مرتبط دانست. همزمان با افزایش توان منبع تغذیه، قیمت آن، روند صعودی می یابد.

برای مشاهده تمامی مدل های منبع تغذیه و خرید برند های مینول و پاوران کلیک کنید.

 

منبع تغذیه سوئیچینگ

 

منبع تغذیه سوئیچینگ ارزان

جریان های موجی ورودی توسط این منبع تغذیه، محدود گشته و محدوده آنها نیز با وجود سوئیچ، تعیین می گردد. نه اضافه جریان، نه اضافه ولتاژ و نه اتصال های کوتاه، مشکلی را در عملکرد منبع به وجود نخواهند آورد، چرا که این قطعه بر حسب استانداردهای حفاظتی ساخته شده و از عوامل ذکر شده، تاثیر نمی پذیرد. همچنین این منبع کوچک و مستحکم با برخورداری از فن، عملیات خنک سازی را به نحو مطلوب انجام داده و دچار افزایش حرارت نخواهد شد.  در نهایت با خرید سوئیچنگ پاور سوپلای می توانید از بهترین منبع تغذیه به همراه گارانتی 2 ساله خسارت و ضمانت مرجوعی 7 روزه بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر و خرید به وبسایت https://www.damoon-co.com  مراجعه کنید. 

 

کاربرد:

 • تابلوهای چلنیوم

سیستم های روشنایی خانگی

دوربین های مداربسته

مدارهای الکتریکی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024