استرداد بدون جریمه فلای‌تودی فعال شد



استرداد بدون جریمه فلای‌تودی فعال شد

 

راه‌اندازی سرویس جدید استرداد بدون جریمه بلیط هواپیما، خدمتی است که پلتفرم آنلاین فلای‌تودی برای مسافران در نظر گرفته است. این سرویس، سفر هوایی با امکان کنسلی را فراهم می‌کند. با خرید بسته سرویس استرداد بدون جریمه (بسته کنسلی رایگان) در فلای‌تودی (طبق قوانین سرویس خریداری شده) اغلب بین 24  تا ۱۲ ساعت قبل از پرواز می‌توانید بلیط خود را بدون پرداخت جریمه کنسل کنید. در صورتی که این سرویس برای پرواز انتخابی شما در دسترس باشد، هنگام خرید بلیط و قبل از اتصال به درگاه بانکی، می‌توانید آن را مشاهده و خریداری نمایید.

 

مزیت استفاده از سرویس استرداد بدون جریمه

سفر هوایی یکی از روش‌های پرهزینه سفر است که به صورت کلی گر فرد اقدام به انصراف از سفر کند، باید هزینه‌ای را بابت جریمه بپردازد. جریمه کنسلی بلیط هواپیما می‌تواند معادل 10 تا 100 درصد هزینه بلیط باشد. این میزان جریمه با توجه به نوع پرواز، زمان کنسلی و ایرلاین متفاوت است.

 

مزیت استفاده از سرویس استرداد بدون جریمه

 

در سرویس جدید فلای‌تودی افراد می‌توانند با خرید بسته کنسلی تا 12 ساعت پیش از پرواز برای استرداد بلیط اقدام کنند بدون اینکه هزینه‌ای بابت جریمه پرداخت نمایند. این سرویس کمک کرده تا مسافران بتوانند با خیالی راحت و به دور از استرس برای سفرهای هوایی خود به مقاصد داخلی و خارجی برنامه ریزی کنند.

 

استفاده از این سرویس استرس مسافران برای برنامه‌ریزی سفر را کاهش می‌دهد. چرا که در صورت جابجایی برنامه‌ها یا هر اتفاق دیگری فرد بابت کنسلی، جریمه نمی‌شود. علاوه بر این در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی می‌شود و فرد می‌تواند به راحتی مبلغ کامل بلیط را دریافت کند. مزیت دیگری که این بسته برای مسافران به همراه دارد امکان کنسلی 12 ساعت پیش پرواز است.

 

شرایط استفاده از سرویس استرداد بدون جریمه فلای‌تودی

برای استفاده از سرویس استرداد بدون جریمه، در زمان خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی در سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی گزینه استرداد بدون جریمه را فعال کنید. به این ترتیب، با پرداخت مبلغی جزئی، دیگر نگران جریمه‌های سنگین لغو پرواز خود نخواهید بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024